Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1622, 1623, 1624, 1625, 1626, 1627, 1628 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 21:26 

Pff, kansloze gasten van mijn school..

hoor achteraf dat ze me een gebruiker noemen omdat ik naar hardcore feestje ga... ja wtf is deze
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 21:26 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:

hoor achteraf dat ze me een gebruiker noemen omdat ik naar hardcore feestje ga... ja wtf is deze

Ja vooroordelen he...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 21:27 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:

Get used to it, ik gebruikt niks en dat denken ze ook over mij bij ons op school :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 21:27 

STAN- schreef:
Chris Two schreef:

Get used to it, ik gebruikt niks en dat denken ze ook over mij bij ons op school :P

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 21:28 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:

Ben je dat niet dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 21:28 

Hardtraxx Veteran

Ja bij mij ook en ben pas 15 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 21:29 

Chris Two schreef:

Ik hoor al een jaar lang dit :)

haha waz met hun doorzichtige sukkels
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 21:30 

Zo, vrijdag avond. Op de fiets en op naar de keet :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 21:31 

Hardtraxxer

Moet leren, leren en nog is leren :mad: . Maandag tot Vrijdag elke dag een toets :sick: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 21:39 

Henk-Jan schreef:
Chris Two schreef:

Ben je dat niet dan?

Uh, nee... heb er eigenlijk ook geen behoefte aan ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 22:12 

Hardtraxx Elite

Dit is mijn 2000 ste post. Dus ik ben voortaan een Hardtraxx Elite :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 22:13 

Hardtraxx Veteran

dennis schreef:
Dit is mijn 2000 ste post :yay:

:clap: :yay: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 22:18 

Hardtraxx Veteran

Morgen Masterzzzzzzzzzzzz :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 22:23 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Morgen Masterzzzzzzzzzzzz :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: !!

Have fun! :D

Was er ook graag naartoe gegaan :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 22:24 

Hardtraxx Veteran

Gewoon komen man, zo streng zijn ze niet op leeftijdcontrole, mits je je lengte en gedrag een beetje mee hebt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 22:28 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Gewoon komen man, zo streng zijn ze niet op leeftijdcontrole, mits je je lengte en gedrag een beetje mee hebt!

Ja dat zit wel mee. Maar mijn ouders laten mij never nooit en nacht wegblijven. En dan kan ik wel weer ''naar een vriend gaan'' maar mijn ouders zijn op dat gebied nogal streng dus dat wordt toch wachten tot mijn 16e

Vraagje aan alle mensen hier van 16/17 jaar ofso. Laten jullie ouders je gewoon de hele nacht wegblijven als je dat wil?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 22:31 

Hardtraxx Crew

Draidy schreef:
Ruubiie schreef:

Ja dat zit wel mee. Maar mijn ouders laten mij never nooit en nacht wegblijven. En dan kan ik wel weer ''naar een vriend gaan'' maar mijn ouders zijn op dat gebied nogal streng dus dat wordt toch wachten tot mijn 16e

Vraagje aan alle mensen hier van 16/17 jaar ofso. Laten jullie ouders je gewoon de hele nacht wegblijven als je dat wil?

Never nooit niet. Moet precies aantonen wat ik wil gaan doen, met wie en hoe lang het duurt. Duurt het ee kwartier langer, dan ben ik de lul :P

Daarentegen willen ze altijd komen ophalen als het nodig is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 22:32 

Draidy schreef:
Ruubiie schreef:

Ik was 16/17 toen ik voor het eerst een nachtfeestje meepakte, ergens tot 4 uur snachts welliswaar, maar okee, ik kwam wel rond 6 thuis.
Ze waren toen ook niet blij in het begin maar vonden het allang goed als ik het ook naar mijn zin had..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 22:34 

Hardtraxx Veteran

Hmm ok.
Had het er laatst mijn mijn ouders over van wat als ik 16 ben.

En zij vonden het heel normaal als ik om 2 uur weer thuis was. Wat ik zelf nogal vroeg vind als het feest tot 7 uur doorgaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 22:35 

Hardtraxx Elite

Draidy schreef:

Toen ik eind 15 en begin 16 was moest ik nog zeggen hoe laat ik ongeveer thuis ben. Maar dat was al naar een maand of 2/3 afgelopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 22:40 

Hardtraxx Veteran

Mocht eigenlijk gelijk al alles van m'n ouders, die zijn daar echt heel chill in. Al liepen ze afgelopen maand wel te klagen dat ik de hele zondag op me nest lag, en dat ik toch maar eens moest gaan proberen om eens een zaterdagavond de kroeg in te duiken i.p.v. ieder weekend een feestje te pakken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 22:40 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
Hmm ok.
Had het er laatst mijn mijn ouders over van wat als ik 16 ben.

En zij vonden het heel normaal als ik om 2 uur weer thuis was. Wat ik zelf nogal vroeg vind als het feest tot 7 uur doorgaat.

Wow nu moet ik even goed terugdenken over wat toen ik 16 was :P Volgens mij had ik toen al geen tijd meer in het weekend maar doordeweeks moest ik wel om 11 uur thuis zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 22:42 

Hardtraxx Veteran

Dan zal het er hier wel wat strenger aan toe gaan. Jammer want het is nogal zonde om entree te betalen voor een half feest. En sowieso natuurlijk jammer.

En al helemaal omdat ik dan alleen vinden ze het niet chill.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 22:44 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
Dan zal het er hier wel wat strenger aan toe gaan. Jammer want het is nogal zonde om entree te betalen voor een half feest. En sowieso natuurlijk jammer.

Je kan wel proberen of je met iemand mee kan die je ophaalt en thuisbrengt. Zeg je dat op deze manier zij zich geen zorgen hoeven te maken en weten ze dat je in goede handen bent. Dat beter dan dat je laat op de avond alleen gaat reizen, althans dat lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 22:45 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Draidy schreef:

Je kan wel proberen of je met iemand mee kan die je ophaalt en thuisbrengt. Zeg je dat op deze manier zij zich geen zorgen hoeven te maken en weten ze dat je in goede handen bent. Dat beter dan dat je laat op de avond alleen gaat reizen, althans dat lijkt me.

Dat is idd waar :thumbup:
Vorige  1 ... 1622, 1623, 1624, 1625, 1626, 1627, 1628 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic