Een nog betere morgen 
Moggewrote:Goedemorgen
Vandaag maar weer eens richting het terras, anybody wanna join??
Moggewrote:Goedemorgen
Ik ga zo eerst slapen in de zon, daarna terras opwrote:+1wrote:Ik ga terrassen![]()
Haha plaats je straks even een foto als je wakker bent?? Dan hebben we robbert het rode kreeftjewrote: Ik ga zo eerst slapen in de zon, daarna terras op
Joah is goedwrote:Haha plaats je straks even een foto als je wakker bent?? Dan hebben we robbert het rode kreeftjewrote: Ik ga zo eerst slapen in de zon, daarna terras op
Meneer robert krabs
Je hoord het ga maar snel terug naar je pop muziekwrote:Okay listen smart ass, just because someone is doing something music that they love and then choose to share with the rest of us are not good enough for your luxury whore's ear, then head back into the pop music if you have a problem with how Hardstyle becomes created and quite seriously, Haters gonna hate, that phrase is used by too many people, find something newwrote:*Plaatje*
oeh dat zeg ik nu ook al 16 dagenwrote:Ik wou dat ik gisteravond minder gezopen had
wrote:Haters gonna hate
Kon het niet laten. Z'n HWS worden steeds slechter.
*plaatje*

Maar zorgt wel voor een ontzettend leuke avond meestalwrote:Hahahah heerlijkDrank is toch heer en meester in het verneuken van een goede en productieve dag planning
wrote:Eindelijk weekend