Ik ook.wrote:Ik nu 3x
Vooruit dan ik wil er ook nog op staan!!! 
De 4e dan, omdat het kan.. En omdat ik over een klein anderhalf uur weekend heb! 
Omdat jij het bent dan!wrote:Mag ik er ook nog op?
wrote:Omdat jij het bent dan!wrote:Mag ik er ook nog op?
S
Pl0X
Net een terrasje gedaan... morgen examen maar kan nimmer leren omdat ik teveel gezope heb
(ni zat maar gewoon te veel om te kunnen studeren)
Must post interesting sentences
Je moet wat met dit weer.wrote:Net een terrasje gedaan... morgen examen maar kan nimmer leren omdat ik teveel gezope heb(ni zat maar gewoon te veel om te kunnen studeren)
En dit is dan weer de laatste post van pagina 1700.
wrote:En dit is dan weer de laatste post van pagina 1700.
Nou, echt eh! Sjonge jonge jonge, er komt ook gewoon niks nuttigs in dit topic!niet dat dat de bedoeling is maar toch
zo maar weer is werken jeuj, veel zin in 
wrote:YES ik sta op pagina 1701
View on YouTube
De intro duurt toch tot 1:58. Dan heb je de mid-intro en daarna de break.
Klopt dit of niet?
Woeii, wat blijft Bitch toch een superdikke plaat! Net zoals Fight For Survival..! Just can't get enough of it!
Ben er nog niet helemaal uit wat er vlak voor de 2e climax word geroepenwrote:To All My Motherfucking Gettin' Money Hoesssss![]()
Niemand die mij even kan vertellen wat nou precies een mid intro is?
S
Eerst heb je de mix intro, ik zal maar zeggen het gedeelte waarmee je een track hoort in te mixen. Dan krijg je daarna een mid intro, oftewel wat uitbundiger met lekkere kickjes en effectjes maar niet echt een melodie.wrote:Niemand die mij even kan vertellen wat nou precies een mid intro is?
Zoiets, if you know what i mean.
...mix-intro....__mid-intro__||||||||||||||||_____Break ofzoiets____||||||||CLIMAX|||||||_____mid-outro___||||||||....mix-outro....
streepjes zijn kicks, puntjes zijn claps.
Last edited by stefaneke on , edited 1 time in total.