Ugh, begin em weer ziek te voelen...
kakzooi, niet voor MoH alsjeblieft!
kakzooi, niet voor MoH alsjeblieft!
Whoohoo!wrote:TRENDING IS BACK
T-Mobile ff bellen Nan, ken wel dat als je abo nog langer dan 2 maanden loopt je nog niet kan overstappen, maar het verhaal dat ze je alleen als Sim Only klant willen is mij een raadsel. Even T-Mobile of Studentmobiel bellenwrote: Iemand bekend met dit probleem?
Want?wrote: Tja, iemand met de naam Nando zou ik ook niet zomaar vertrouwen als cliënt.
Dat is het in ieder geval niet, heb namelijk nog nooit een abonnement gehad.wrote: T-Mobile ff bellen Nan, ken wel dat als je abo nog langer dan 2 maanden loopt je nog niet kan overstappen, maar het verhaal dat ze je alleen als Sim Only klant willen is mij een raadsel. Even T-Mobile of Studentmobiel bellen
ps: waarom regel je niet een aanbieding via mij via personeelsaanbieding??![]()
![]()
![]()
Zouden zn buren wel eens weten dat hij hardstyle maakt?A-lusion @djalusion
Sorry neighbours, but the kick is almost ready now![]()
Doen mensen dat nog.wrote:Ga vanmiddag een brief op de post doen.
aaaaahhhh yyyeeeaaaawrote:TRENDING IS BACK
wrote:aaaaahhhh yyyeeeaaaawrote:TRENDING IS BACK
Het vriest niet meer he, dan kunnen de postduiven weer naar buiten.wrote:Doen mensen dat nog.wrote:Ga vanmiddag een brief op de post doen.
"Het naar beneden vallen, omhoog getild worden of omrollen zonder dat dit daadwerkelijk gebeurt"wrote:Thanks to 9gag weet ik eindelijk waar ik wel eens last van heb!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Slaapverlamming
Ja dat vallen. Maar ik wordt af en toe op een zondag morgen als de zon door mijn raampje schijnt wel eens totaal verlamd wakker. Je raakt dan in paniek en wilt happen naar lucht. Je hebt echter je ademspieren niet onder controle (gaan op langzame slaap-ademhaal-stand verder) en je hebt het gevoel dat je niet genoeg lucht binnenkrijgt (terwijl dit niet zo is). Zo lig ik dan een halve minuut, vechtend om uit mijn verlamming, iets minder prettig. Een hallucinatie hierbij heb ik nog nooit gehad.wrote:Dat heb ik supervaak, vind dat echt niet chill ofzo
Dat naar beneden vallen en dan schrik reactie geven. Haha. Mn vriendin schrikt zich altijd dood als ik dat heb. En ik verder slapen haha.wrote:"Het naar beneden vallen, omhoog getild worden of omrollen zonder dat dit daadwerkelijk gebeurt"wrote:Thanks to 9gag weet ik eindelijk waar ik wel eens last van heb!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Slaapverlamming
Ik vind dat altijd wel vet
Just as Easy again?wrote:Liever Audiofreq dan het tegenwoordige simpele top 40
Simpele gejatte deuntjes
Simpele beats die altijd hetzelfde zijn
Alles is ge-autotuned
Hoe dommer de tekst, hoe populairder het nummer
Hoeren en kleuter muziek
Heb ik ook wel eens.wrote:Ja dat vallen. Maar ik wordt af en toe op een zondag morgen als de zon door mijn raampje schijnt wel eens totaal verlamd wakker. Je raakt dan in paniek en wilt happen naar lucht. Je hebt echter je ademspieren niet onder controle (gaan op langzame slaap-ademhaal-stand verder) en je hebt het gevoel dat je niet genoeg lucht binnenkrijgt (terwijl dit niet zo is). Zo lig ik dan een halve minuut, vechtend om uit mijn verlamming, iets minder prettig. Een hallucinatie hierbij heb ik nog nooit gehad.wrote:Dat heb ik supervaak, vind dat echt niet chill ofzo
jammer dat dit geen onderschrift kan zijnwrote:Liever Audiofreq dan het tegenwoordige simpele top 40
Simpele gejatte deuntjes
Simpele beats die altijd hetzelfde zijn
Alles is ge-autotuned
Hoe dommer de tekst, hoe populairder het nummer
Hoeren en kleuter muziek