ik kan waarschijnlijk wel mee :O maar ik heb dan stage dus ik weet het niet. ik ga pas een maand later op vakantiewrote:Ik heb 1 code, maar hoef maar 1 kaartje, dus als iemand het 2e kaartje wilt...
ik wil m wel opzichwrote:Als kees niet hoeft...
en als je je biertje nog wil moet je hem aan mij geven
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2015
4,027 postssince 2012
goedemorgen 
A
eyz
Zo he! Goeiemorgen zeg!
Gisteravond ben ik rond 18:00 even op bed gaan liggen met het idee "Ik ga even lekker een half uurtje mn ogen dicht doen". Had mn wekker zelfs gezet. Daar ben ik doorheen geslapen. Werd om 21:00 wakker. Waarbij ik besloot om maar gewoon verder te slapen. Werd nu net een klein uurtje geleden wakker. Voel me heerlijk uitgeslapen!
Gisteravond ben ik rond 18:00 even op bed gaan liggen met het idee "Ik ga even lekker een half uurtje mn ogen dicht doen". Had mn wekker zelfs gezet. Daar ben ik doorheen geslapen. Werd om 21:00 wakker. Waarbij ik besloot om maar gewoon verder te slapen. Werd nu net een klein uurtje geleden wakker. Voel me heerlijk uitgeslapen!
Ik ga mijn zomervakantie beginnen met Defqon.1! Haha.
Kom er net achter dat die vrijdag mijn laatste stagedag is.
Een nog slechter begin van je zomervakantie kan je je idd niet wensen nee!
Defqon. Vind t maar een overrated feestje hoor.
En Rebirth?wrote:Een nog slechter begin van je zomervakantie kan je je idd niet wensen nee!![]()
![]()
Ik krijg m'n diploma de donderdag ervoor, dus misschien even regelen om vanaf de dialompuitreiking in 1 keer door te gaan en extended te nemenwrote:Ik ga mijn zomervakantie beginnen met Defqon.1! Haha.![]()
wrote:En Rebirth?wrote:Een nog slechter begin van je zomervakantie kan je je idd niet wensen nee!![]()
![]()
Dat is natuurlijk DE kickoff van het Festival seizoen!
Haha ag ga toch fietsen haha. Ik vind het wel een mooi begin van mn vakantie.wrote:Een nog slechter begin van je zomervakantie kan je je idd niet wensen nee!![]()
![]()
T
Hardtraxxer
last seen Sep 2015
267 postssince 2011
Een goede morgen allemaal 
Wel een heel goed overrated feestjewrote:Defqon. Vind t maar een overrated feestje hoor.
wrote:Haha ag ga toch fietsen haha. Ik vind het wel een mooi begin van mn vakantie.wrote:Een nog slechter begin van je zomervakantie kan je je idd niet wensen nee!![]()
![]()
Waar moet ik heen fietsen dan? Afgelopen jaar geweest? Zo speciaal vond ik Defqon nou echt niet hoor.
Voelde gewoon als elk andere festivalletje. De enige festivals die er voor mij uitsprongen waren Dreamfields en Decibel.
Ach joh, Defqon was vorig jaar een compleet nieuwe ervaring voor jou. Je maakte dingen mee die je nog nooit eerder hebt meegemaakt. Dus het was wel erg speciaal, misschien wel het meest speciale feest dat je hebt meegemaakt!wrote:wrote:Haha ag ga toch fietsen haha. Ik vind het wel een mooi begin van mn vakantie.wrote:Een nog slechter begin van je zomervakantie kan je je idd niet wensen nee!![]()
![]()
Waar moet ik heen fietsen dan? Afgelopen jaar geweest? Zo speciaal vond ik Defqon nou echt niet hoor.
Voelde gewoon als elk andere festivalletje. De enige festivals die er voor mij uitsprongen waren Dreamfields en Decibel.
Als je nieuwe dingen "Het voor t eerst kotsen van de xtc sinds mn 16e" bijzonder vind
.
De pre was episch, het feest zelf vond ik wel leuk. Maar niet echt speciaal. Heb aan Decibel en Dreamfields wel echt een speciaal gevoel over gehouden.
Meest grappige moment van Defqon was misschien wel dat na het nekken in de hoek van de Blue Maikel heel droog achter me stond van : Gaat t? En er een meid kwam aanrennen met een waaier en water en helemaal bezorgd was.
De pre was episch, het feest zelf vond ik wel leuk. Maar niet echt speciaal. Heb aan Decibel en Dreamfields wel echt een speciaal gevoel over gehouden.
Meest grappige moment van Defqon was misschien wel dat na het nekken in de hoek van de Blue Maikel heel droog achter me stond van : Gaat t? En er een meid kwam aanrennen met een waaier en water en helemaal bezorgd was.
Ik heb na 1,5 jaar feesten voor het eerst op Defqon gegeten
. Dat maakt het voor mij erg speciaal natuurlijk
.
En dat maakte het juist speciaal! Dag van tevoren nog: "Neuh, ik kots nooit op feesten!" Dag later... Genieten dat ik deed!wrote:Als je nieuwe dingen "Het voor t eerst kotsen van de xtc sinds mn 16e" bijzonder vind.
Naar Zeewolde!wrote: Waar moet ik heen fietsen dan?
Rotjongwrote: En dat maakte het juist speciaal! Dag van tevoren nog: "Neuh, ik kots nooit op feesten!" Dag later... Genieten dat ik deed!
Ik had ook echt nog nooit gekotst op feesten.. Hahah! Was wel grappig... Dat wel.. Moet ik toegeven.
"Mhmmm... Ik ga wel heel erg hard... Even zitten hoor!"
Ik zit 5 minuten.. Maikel komt naar me toe. K geef m muntjes om een Redbull te halen voor me. Zodat t wat minder hard gaat. 5 minuten later komt ie terug met GoFast
Das veeeeeeeeeeeeeel te ver!wrote:Naar Zeewolde!wrote: Waar moet ik heen fietsen dan?
Last edited by Jeff3rd on , edited 1 time in total.
Ligt in het midden van Nederland dus ben je zo. Maakt niet uit waar je woont. haha.wrote:Das veeeeeeeeeeeeeel te ver!wrote:Naar Zeewolde!wrote: Waar moet ik heen fietsen dan?
wrote: Ligt in het midden van Nederland dus ben je zo. Maakt niet uit waar je woont. haha.
Ik vind naar het station hier fietsen al ver.. En dat is nog geen 10 minuten