Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1589, 1590, 1591, 1592, 1593, 1594, 1595 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 09:44 

Hardtraxx Beheerder

patrickjeb schreef:
Ik heb 1 code, maar hoef maar 1 kaartje, dus als iemand het 2e kaartje wilt... :whistle:

ik kan waarschijnlijk wel mee :O maar ik heb dan stage dus ik weet het niet. ik ga pas een maand later op vakantie xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 10:19 

Hardtraxx Veteran

Als kees niet hoeft... :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 10:33 

Hardtraxx Beheerder

Steffnov schreef:
Als kees niet hoeft... :innocent:

ik wil m wel opzich :drool:
en als je je biertje nog wil moet je hem aan mij geven xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 10:49 

Hardtraxx Veteran

goedemorgen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 10:57 

eyz
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 11:14 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
eyz

Goedemorgen! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 11:22 

Hardtraxx Elite

Zo he! Goeiemorgen zeg!

Gisteravond ben ik rond 18:00 even op bed gaan liggen met het idee "Ik ga even lekker een half uurtje mn ogen dicht doen". Had mn wekker zelfs gezet. Daar ben ik doorheen geslapen. Werd om 21:00 wakker. Waarbij ik besloot om maar gewoon verder te slapen. Werd nu net een klein uurtje geleden wakker. Voel me heerlijk uitgeslapen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 11:22 

Hardtraxx Veteran

Ik ga mijn zomervakantie beginnen met Defqon.1! Haha. :yay:
Kom er net achter dat die vrijdag mijn laatste stagedag is. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 11:37 

Hardtraxx Elite

Een nog slechter begin van je zomervakantie kan je je idd niet wensen nee! :clap: :clap:

Defqon. Vind t maar een overrated feestje hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 11:48 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Een nog slechter begin van je zomervakantie kan je je idd niet wensen nee! :clap: :clap:

En Rebirth? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 11:54 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Ik ga mijn zomervakantie beginnen met Defqon.1! Haha. :yay:
Kom er net achter dat die vrijdag mijn laatste stagedag is. :D

Ik krijg m'n diploma de donderdag ervoor, dus misschien even regelen om vanaf de dialompuitreiking in 1 keer door te gaan en extended te nemen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 11:57 

Hardtraxx Elite

sjobie schreef:
Jeff3rd schreef:

En Rebirth? :corn:

Dat is natuurlijk DE kickoff van het Festival seizoen! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 12:00 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:

Haha ag ga toch fietsen haha. Ik vind het wel een mooi begin van mn vakantie. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 12:34 

Hardtraxxer

Een goede morgen allemaal ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 13:22 

Donateur

Jeff3rd schreef:

Wel een heel goed overrated feestje :) Als de zon vorig jaar had geschenen was het na Q-base het beste festival van het seizoen geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 13:22 

Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
Jeff3rd schreef:

Haha ag ga toch fietsen haha. Ik vind het wel een mooi begin van mn vakantie. :P

Waar moet ik heen fietsen dan? Afgelopen jaar geweest? Zo speciaal vond ik Defqon nou echt niet hoor.
Voelde gewoon als elk andere festivalletje. De enige festivals die er voor mij uitsprongen waren Dreamfields en Decibel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 13:25 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Parvuz schreef:
Jeff3rd schreef:

Waar moet ik heen fietsen dan? Afgelopen jaar geweest? Zo speciaal vond ik Defqon nou echt niet hoor.
Voelde gewoon als elk andere festivalletje. De enige festivals die er voor mij uitsprongen waren Dreamfields en Decibel.

Ach joh, Defqon was vorig jaar een compleet nieuwe ervaring voor jou. Je maakte dingen mee die je nog nooit eerder hebt meegemaakt. Dus het was wel erg speciaal, misschien wel het meest speciale feest dat je hebt meegemaakt! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 13:28 

Hardtraxx Elite

Als je nieuwe dingen "Het voor t eerst kotsen van de xtc sinds mn 16e" bijzonder vind :P .
De pre was episch, het feest zelf vond ik wel leuk. Maar niet echt speciaal. Heb aan Decibel en Dreamfields wel echt een speciaal gevoel over gehouden.

Meest grappige moment van Defqon was misschien wel dat na het nekken in de hoek van de Blue Maikel heel droog achter me stond van : Gaat t? En er een meid kwam aanrennen met een waaier en water en helemaal bezorgd was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 13:33 

Hardtraxx Veteran

Ik heb na 1,5 jaar feesten voor het eerst op Defqon gegeten :cool: . Dat maakt het voor mij erg speciaal natuurlijk :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 13:50 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Als je nieuwe dingen "Het voor t eerst kotsen van de xtc sinds mn 16e" bijzonder vind :P .
De pre was episch, het feest zelf vond ik wel leuk. Maar niet echt speciaal. Heb aan Decibel en Dreamfields wel echt een speciaal gevoel over gehouden.

Meest grappige moment van Defqon was misschien wel dat na het nekken in de hoek van de Blue Maikel heel droog achter me stond van : Gaat t? En er een meid kwam aanrennen met een waaier en water en helemaal bezorgd was.

En dat maakte het juist speciaal! Dag van tevoren nog: "Neuh, ik kots nooit op feesten!" Dag later... Genieten dat ik deed! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 13:52 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Waar moet ik heen fietsen dan?

Naar Zeewolde! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 14:00 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
En dat maakte het juist speciaal! Dag van tevoren nog: "Neuh, ik kots nooit op feesten!" Dag later... Genieten dat ik deed! :D

Rotjong (L)

Ik had ook echt nog nooit gekotst op feesten.. Hahah! Was wel grappig... Dat wel.. Moet ik toegeven.

"Mhmmm... Ik ga wel heel erg hard... Even zitten hoor!"
Ik zit 5 minuten.. Maikel komt naar me toe. K geef m muntjes om een Redbull te halen voor me. Zodat t wat minder hard gaat. 5 minuten later komt ie terug met GoFast :sick: . Nood breekt wet dacht ik.. Ik nam 2 slokjes... Ik voel het letterlijk in mn maag terecht komen... Mn maag keert zich om... Ik denk : Ohjeee! Sta snel op, naar de hoek rechtsvoor in de Blue gerend. Maikel achter me aan. Beetje mensen op afstand houden.. Ik eindelijk klaar.. Kijk Maikel echt aan met een voldaan gezicht.. Hij vet lachen.. En toen kwam die griet op me af gestormd... Gek mormel.. Maar wel lief dat ze kwam aanzetten met die waaier en water (L)

Parvuz schreef:
Jeff3rd schreef:

Das veeeeeeeeeeeeeel te ver!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 14:02 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Parvuz schreef:
Jeff3rd schreef:

Das veeeeeeeeeeeeeel te ver!

Ligt in het midden van Nederland dus ben je zo. Maakt niet uit waar je woont. haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 14:05 

Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
Ligt in het midden van Nederland dus ben je zo. Maakt niet uit waar je woont. haha.

Ik vind naar het station hier fietsen al ver.. En dat is nog geen 10 minuten :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 14:21 

Hardtraxx Veteran

Solutio & The I's - Immortal komt uit!! :love: :bomb:
Vorige  1 ... 1589, 1590, 1591, 1592, 1593, 1594, 1595 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic