http://lmgtfy.com/?q=verkleedkleding+peniswrote:held, waar kan ik die kopen?
wrote:http://verkleedkleding.online-winkeltje.nl/zoek.php?frm_zoek=penis&frm_titel=on&frm_beschrijving=on&frm_cat=on&showvanaf=0
Das niet wat ik zocht
de McKots bedoel je?wrote:Yesssssss 3 april is de big tasty terug
wrote:Yesssssss 3 april is de big tasty terug![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Finallywrote:Yesssssss 3 april is de big tasty terug![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wrote:Yesssssss 3 april is de big tasty terug![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jum jum!wrote:wrote:Yesssssss 3 april is de big tasty terug![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het werd eens tijd![]()
gisteren op mijn groep had een jongen gesnoven.. en vannochtend werd ik bijna letterlijk me bed uit gegooit door de leiding omdat die jongen had gezegd dat ik het had gedaan... moest ik een urine test doen om te controleren dat ik niet gebruikt had en die jongen niet terwijl hij degene was die gvd gebruikt hadwrote:wrote:wat een kutmorgen heb ik weer![]()
![]()
![]()
![]()
Wil je dr over praten?
Wow, das een beste naaistreek dan! Hoezo heb je niet gezegd dat hij diegene was dan? (Op je groep? Leiding?)wrote:gisteren op mijn groep had een jongen gesnoven.. en vannochtend werd ik bijna letterlijk me bed uit gegooit door de leiding omdat die jongen had gezegd dat ik het had gedaan... moest ik een urine test doen om te controleren dat ik niet gebruikt had en die jongen niet terwijl hij degene was die gvd gebruikt hadwrote:wrote:wat een kutmorgen heb ik weer![]()
![]()
![]()
![]()
Wil je dr over praten?tyfus klere lijer dat die duitser er rond loopt
wrote:heb ik ook gezegd maar geloofde me leiding niet... dus ik werd echt boos en ik zei zo: laat hem dan ook een Urine controle doen wat hij kan zoveel zeggen maar zelf is hij kats aan het liegen! leiding: nee nee wij verdenken jou dus jij doet alleen een urine controle! dus ik: ja is goed weetje heb toch niks te verbergen dus kom maar op met je urine controle! maar echt een vieze naai streek kan hem wel klappen verkopen
je hebt gelijk! sta er ook wel boven maar was toch wel ff goed boos maarja is al weer overwrote:wrote:heb ik ook gezegd maar geloofde me leiding niet... dus ik werd echt boos en ik zei zo: laat hem dan ook een Urine controle doen wat hij kan zoveel zeggen maar zelf is hij kats aan het liegen! leiding: nee nee wij verdenken jou dus jij doet alleen een urine controle! dus ik: ja is goed weetje heb toch niks te verbergen dus kom maar op met je urine controle! maar echt een vieze naai streek kan hem wel klappen verkopen
Logisch.. Tis een beste naaistreek. Probeer er boven te staan. Zo'n figuur is je tijd/aandacht niet waard!