Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013 6,402 postssince 2010
Het grote almachtig zever topic #2
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026 5,255 postssince 2011
Pacman :worship:
User avatar online now
Hardtraxx Addict
1,782 postssince 2008
alsjeblieft pommer

Het grote almachtig zever topic #2
Hardtraxx Veteran
held, waar kan ik die kopen? :loving:
User avatar online now
Hardtraxx Addict
1,782 postssince 2008
sjobie wrote:held, waar kan ik die kopen? :loving:
http://lmgtfy.com/?q=verkleedkleding+penis
Hardtraxx Veteran
Hardtraxx Veteran
HT is zoooooooooooooooo saaai na 01.00 :cry:
C
sjobie wrote:http://verkleedkleding.online-winkeltje.nl/zoek.php?frm_zoek=penis&frm_titel=on&frm_beschrijving=on&frm_cat=on&showvanaf=0

Das niet wat ik zocht :lol:
xd :lol:

Goejemoggel allemaal!
G
Hoofdcoach wrote:Yesssssss 3 april is de big tasty terug
de McKots bedoel je?
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026 14,530 postssince 2010
Märge!
Vandaag komt me begeleider van school langs, we shall see!
Hardtraxx Admin
last seen 7 days ago 10,593 postssince 2010
Goede moghe, vanmiddag eindelijk een stagegesprek. Mocht tijd worden ;D
Hardtraxx Admin
last seen 7 days ago 10,593 postssince 2010
Hoofdcoach wrote:Yesssssss 3 april is de big tasty terug :clap: :yay: :beer: :thumbsup: :corn: :innocent: :woot: :D :clap: :kiss: :yay: :worship: :loving:
:x :x
Hardtraxx Crew
last seen 3 days ago 4,900 postssince 2011
Hoofdcoach wrote:Yesssssss 3 april is de big tasty terug :clap: :yay: :beer: :thumbsup: :corn: :innocent: :woot: :D :clap: :kiss: :yay: :worship: :loving:
Finally :worship:
A
Hoii
Hardtraxx Elite
2,282 postssince 2011

Het werd eens tijd :worship: :loving:
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2015 4,027 postssince 2012
wat een kutmorgen heb ik weer >.< >.< >.<
Hardtraxx Elite
2,282 postssince 2011
Forbidden Phobia wrote:wat een kutmorgen heb ik weer >.< >.< >.<

:aww: :aww:

Wil je dr over praten?
R
Hardtraxx Veteran
last seen May 2025 4,240 postssince 2010
Jeff3rd wrote:

Het werd eens tijd :worship: :loving:
Jum jum! :loving:
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024 2,771 postssince 2010
Goedemoggel
F
Hardtraxx Veteran
Jeff3rd wrote:

Wil je dr over praten?
gisteren op mijn groep had een jongen gesnoven.. en vannochtend werd ik bijna letterlijk me bed uit gegooit door de leiding omdat die jongen had gezegd dat ik het had gedaan... moest ik een urine test doen om te controleren dat ik niet gebruikt had en die jongen niet terwijl hij degene was die gvd gebruikt had :thumbdown: tyfus klere lijer dat die duitser er rond loopt :mad:
Hardtraxx Elite
2,282 postssince 2011
Forbidden Phobia wrote:
Jeff3rd wrote:

Wil je dr over praten?
gisteren op mijn groep had een jongen gesnoven.. en vannochtend werd ik bijna letterlijk me bed uit gegooit door de leiding omdat die jongen had gezegd dat ik het had gedaan... moest ik een urine test doen om te controleren dat ik niet gebruikt had en die jongen niet terwijl hij degene was die gvd gebruikt had :thumbdown: tyfus klere lijer dat die duitser er rond loopt :mad:
Wow, das een beste naaistreek dan! Hoezo heb je niet gezegd dat hij diegene was dan? (Op je groep? Leiding?)
F
Hardtraxx Veteran
heb ik ook gezegd maar geloofde me leiding niet... dus ik werd echt boos en ik zei zo: laat hem dan ook een Urine controle doen wat hij kan zoveel zeggen maar zelf is hij kats aan het liegen! leiding: nee nee wij verdenken jou dus jij doet alleen een urine controle! dus ik: ja is goed weetje heb toch niks te verbergen dus kom maar op met je urine controle! maar echt een vieze naai streek kan hem wel klappen verkopen >.<
A
Kats nie wies!
Hardtraxx Elite
2,282 postssince 2011
Forbidden Phobia wrote:heb ik ook gezegd maar geloofde me leiding niet... dus ik werd echt boos en ik zei zo: laat hem dan ook een Urine controle doen wat hij kan zoveel zeggen maar zelf is hij kats aan het liegen! leiding: nee nee wij verdenken jou dus jij doet alleen een urine controle! dus ik: ja is goed weetje heb toch niks te verbergen dus kom maar op met je urine controle! maar echt een vieze naai streek kan hem wel klappen verkopen >.<

Logisch.. Tis een beste naaistreek. Probeer er boven te staan. Zo'n figuur is je tijd/aandacht niet waard!
F
Hardtraxx Veteran
Jeff3rd wrote:
Forbidden Phobia wrote:heb ik ook gezegd maar geloofde me leiding niet... dus ik werd echt boos en ik zei zo: laat hem dan ook een Urine controle doen wat hij kan zoveel zeggen maar zelf is hij kats aan het liegen! leiding: nee nee wij verdenken jou dus jij doet alleen een urine controle! dus ik: ja is goed weetje heb toch niks te verbergen dus kom maar op met je urine controle! maar echt een vieze naai streek kan hem wel klappen verkopen >.<

Logisch.. Tis een beste naaistreek. Probeer er boven te staan. Zo'n figuur is je tijd/aandacht niet waard!
je hebt gelijk! sta er ook wel boven maar was toch wel ff goed boos maarja is al weer over ^^

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 6 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 7 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 19 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago