Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1573, 1574, 1575, 1576, 1577, 1578, 1579 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 15:14 

Hardtraxx Veteran

Waar is Dysphoria eigenlijk, heb ik al een tijdje niet meer gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 15:25 

Niet naar vragen, gewoon zo laten ;)

Goedemiddag allen...
wordt mooi avondje vnv!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 15:33 

Hardtraxx Veteran

Dilemma: vandaag een abbo afsluiten bij Hi of maandag. :/

edit: Ik ben eruit. maandag ga ik een abbo afsluiten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 16:34 

Hardtraxx Veteran

middag heren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 16:35 

Vanavond uit in Maastricht, iemand nog tips waar je moet zijn of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 16:35 

Hardtraxx Veteran

Niet in Maastricht iig
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 16:37 

Eigenlijk wel: afstudeerborrel van me Nichtje, dus gratis drank, vrouwen en eten..

maar daarna nog opstap.. alleen ken er niks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 16:39 

Hardtraxx Crew

Chris Two schreef:
Vanavond uit in Maastricht, iemand nog tips waar je moet zijn of niet?

Wij gaan altijd eerst naar C'est La Vie, de pa van een maat van ons is daar eigenaar van. Vorige keer kwamen we daar nog Bert v. Marwijk tegen :P Daarna gaan we altijd door naar De Feestfabriek, die is namelijk tot 6 uur open :) Wij hebben ook weer plannen om daar binnenkort weer es naar toe te gaan, erg gezellig altijd, vooral op de vrijdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 17:03 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Waar is Dysphoria eigenlijk, heb ik al een tijdje niet meer gezien.

Die beseft dat mensen soms wat kinderachtig zijn en moeite hebben met mensen in hun waarde te laten. Daarom is hij nu op een andere manier actief, in plaats van de confrontatie op te zoeken met een stel gasten die de pot de ketel verwijten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 17:10 

Hardtraxx Veteran

Mooi, zijn we daar iig van af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 17:15 

Hardtraxx Veteran

Ik lees nu pas het topic van mclovin...

Permaban voor 2 personen alstublieft! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 17:17 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
Ik lees nu pas het topic van mclovin...

Permaban voor 2 personen alstublieft! :D

Daar kun jij voor zorgen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 17:18 

Hardtraxx Veteran

das waar helaas moet ik een heterdaadje hebben. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 17:19 

Hardtraxx Veteran

Hoezo? Je ziet toch wat er gebeurd, moet je daar per se iemand voor op heterdaad betrappen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 17:20 

Hardtraxx Veteran

Ik ga pas mensen, waarschuwen of bannen wanneer ik een goede reden heb, dus wanneer ik iemand betrap. Brt heeft dat topic gesloten en wat hij verder heeft gedaan dat is aan brt.

als ik mensen uit het niets ga bannen vind ik dat het machtsmisbruik is. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 17:21 

oostzaner schreef:
en wat hij verder heeft gedaan dat is brt.

is brt een synoniem voor *censored* ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 17:22 

Hardtraxx Veteran

correctie: aan brt. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 17:23 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
Ik ga pas mensen, waarschuwen of bannen wanneer ik een goede reden heb, dus wanneer ik iemand betrap. Brt heeft dat topic gesloten en wat hij verder heeft gedaan dat is aan brt.

Maar.. werken jullie niet samen, dat je samen tot een besluit komt? Nu lijkt het net alsof 1 iemand zoiets zal beslissen. Mij lijkt dat je daar intern overleg over hebt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 17:23 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:

Dus eigenlijk vind jij jezelf een slechte moderator, omdat je gewoon niet goed hebt opgelet? Het topic stond er immers meerdere weken. En kijken jullie wel eens naar de 'report posts' die jullie binnen krijgen? Want heb vaak genoeg wel een post gereport met als aanvulling dat ik informatie over de afhandeling wil binnenkrijgen, maar die informatie krijg ik nooit? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 17:25 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:

Het is maar waar je waarde aan hecht. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 17:26 

Hardtraxx Veteran

Die meldingen staan bij ons groot in beeld. Ik zelf kijk wat de melding is en dan onderneem ik actie. Het resultaat is denk ik wel vanzelf te zien dmv een slotje of het topic is weg. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 17:28 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
oostzaner schreef:

Maar.. werken jullie niet samen, dat je samen tot een besluit komt? Nu lijkt het net alsof 1 iemand zoiets zal beslissen. Mij lijkt dat je daar intern overleg over hebt?

Wij hebben intern overleg. De twee heren zijn al vaak langs gekomen, maar als iemand een topic sluit dan praten wij daar verder niet over of er moeten zulke erge dingen zijn gebeurd in het topic dat de mod die het topic heeft gesloten er wat over te zeggen heeft intern.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 17:30 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
El Mare schreef:
oostzaner schreef:

Wij hebben intern overleg. De twee heren zijn al vaak langs gekomen, maar als iemand een topic sluit dan praten wij daar verder niet over of er moeten zulke erge dingen zijn gebeurd in het topic dat de mod die het topic heeft gesloten er wat over te zeggen heeft intern.

Ok, is me helder :)

Olijfboompje schreef:
El Mare schreef:

Het is maar waar je waarde aan hecht. :huh:

Mwah, je wilt toch met z'n alle een prettige sfeer op het forum? Als er dan 1 dissonant tussen ziet, die bij veel mensen het bloed onder de nagels vandaan krijgt, is het toch prettig dat zo iemand niet meer aanwezig is, door wat voor reden dan ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 17:31 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
El Mare schreef:
oostzaner schreef:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 17:31 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
Die meldingen staan bij ons groot in beeld. Ik zelf kijk wat de melding is en dan onderneem ik actie. Het resultaat is denk ik wel vanzelf te zien dmv een slotje of het topic is weg. ;)

Iedereen dus elke post die gepost is reporten. Kunnen ze niet op het forum, omdat ze die meldingen krijgen muhahahahaha! :evil:
Vorige  1 ... 1573, 1574, 1575, 1576, 1577, 1578, 1579 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic