En daarom is we were soldiers de beste film ooit.wrote:Dramafilms laat ik aan me voorbij gaan, geen explosies = kutfilmwrote:Iemand toevallig De Gelukkige Huisvrouw aan het kijken?
Aparte momentjes daarin met toch harde realiteit..
Een goeie film bevat ontploffingen, helikopters en tieten 
Intunen op fear.fm 
Een B-Front special van mijn kant
Een B-Front special van mijn kant
Ik had toen een keer 'komt een vrouw bij de dokter' gezien. Ik viel bijna in slaap en al die wijven naast me janken. 
Gvd, die site werkt dus niet mee.. Morgen een nieuwe dag! Toedels, en slaap lekker HT!
Zomenteen een optreden met kapel bij iemand die morgen 50 worden.. En wij gaan daar vannacht om 00:00 spelen
.. Dit gaat nog wat worden
*geluidoverlast*
.. Dit gaat nog wat worden
Gegarandeerd dat Meneer met de blauwe pet even langs komt. Gewoon vragen of die mee wilt doen in het feestgedruiswrote:Zomenteen een optreden met kapel bij iemand die morgen 50 worden.. En wij gaan daar vannacht om 00:00 spelen
.. Dit gaat nog wat worden*geluidoverlast*
wrote:Zomenteen een optreden met kapel bij iemand die morgen 50 worden.. En wij gaan daar vannacht om 00:00 spelen
.. Dit gaat nog wat worden*geluidoverlast*
Wat voor instrument bespeel je?
Dat is weer eens wat anders als trompet of electrische triangel.wrote:Ik speel vanavond Snaredrum :p
Joh, lekker rammen op dat ding :p Zeer vermakelijk
C
Volgens mij is Barca door...
Jammer dat Messi niet gescoord heeft.wrote:Volgens mij is Barca door...
C
7-1 90e minuut... kan nog handig 7-8 worden!
G
godver het is alweer kwart voor 11 
10 voor 11 zelfswrote:godver het is alweer kwart voor 11
Wat lach je jongwrote:wrote:Ik speel vanavond Snaredrum :p![]()
A
Dikke napalmwrote:En daarom is we were soldiers de beste film ooit.wrote:Dramafilms laat ik aan me voorbij gaan, geen explosies = kutfilmwrote:Iemand toevallig De Gelukkige Huisvrouw aan het kijken?
Aparte momentjes daarin met toch harde realiteit..
wrote:Wat lach je jongwrote:wrote:Ik speel vanavond Snaredrum :p![]()
Sorry
Lijkt me nou niet echt zo'n moeilijk instrument.
Barça gewonnen, die vuile Franse oplichters uit de CL gedonderd door die heldige Cyprioten, ik slaap vannacht als een roos 
Opnieuw poging tot nachtrust, hopelijk lukt het nu wel 
Wtf!wrote:wrote:Lang aan zitten te zwoegen hier het resultaat:
http://www40.zippyshare.com/v/16245257/file.html
Hoop dat jullie er wat van vinden!![]()