Ik heb blijkbaar een of andere app die verjaardagskaarten maakt op de verjaardag van iemand. Handigg als je vergert te feliciterenwrote:Anders die verjaardagskalender verzoeken ;')
C
zo, hoop oude foto's gevonden en online geplaatst.. beetje van moi door de jaren heen eigenlijk
zal zo eentje in foto topic gooien van mij vroeger
zal zo eentje in foto topic gooien van mij vroeger
Sjonge jonge jonge, wat drama verdedigt weer, zoiets voel je ook gewoon aankomen.. 
Aardige goal
van Robben!
Aardige goal
Emanuelson gast, wat doe je in het NL elftal 
Hoe speelde Ned? Ik moest zelf voetballen namelijk.
Nog wel 3 goals meegepikt ook al heb ik maar een kwartier gezien
Nog wel 3 goals meegepikt ook al heb ik maar een kwartier gezien
Ik moet zeggen dat ik zelf ook weinig van de wedstrijd heb gezien, Nederlands elftal vind ik om een of andere reden niet heel boeiend om te kijken, vooral oefenwedstrijden niet.
E
dat lukt mij wel, ik ben niet voor niets in venray een grote beunhaas.wrote:moet ie proberenwrote:Ik denk dat biscuit wel langs kan komen om hem te maken.wrote:morge ff me externe harde schijf back-uppen en overzetten....denk dat ie niet lang meer te leven heeft
D
Hebben jullie ook wel is zo'n gevoel/ drang dat je jezelf helemaal naar de tering wilt helpen?
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
5,491 postssince 2010
Ja, dat ga ik zaterdag ook doenwrote:Hebben jullie ook wel is zo'n gevoel/ drang dat je jezelf helemaal naar de tering wilt helpen?
A
Welke schule?wrote:Jep ben nu bezig met VLSM en VTP STP en RSTP. Dit jaar maar eens de opleiding afmaken.wrote:Netwerkbeheer dus?wrote:Cisco hier
+1wrote:Ja, dat ga ik zaterdag ook doenwrote:Hebben jullie ook wel is zo'n gevoel/ drang dat je jezelf helemaal naar de tering wilt helpen?
D
Ik ben dus niet de enigste die dat heeft, mooi.
D
TOET!
Vind je het serieus nodig om dit overal neer te plempen? Soms krijg ik echt geen hoogte van jouwrote:TOET!
D
Heb net een lichte teleurstelling moeten verwerken, sorry. 
D
Had me ergens op verheugd alleen dat word op het laatste moment afgezegd.
Biscuit zag op het laatste moment toch meer in een 14 jarige?wrote:Had me ergens op verheugd alleen dat word op het laatste moment afgezegd.
wrote:Biscuit zag op het laatste moment toch meer in een 14 jarige?wrote:Had me ergens op verheugd alleen dat word op het laatste moment afgezegd.
Ik vind het nu eigenlijk een beetje flauw worden.wrote:Biscuit zag op het laatste moment toch meer in een 14 jarige?wrote:Had me ergens op verheugd alleen dat word op het laatste moment afgezegd.
C
pff, honger, net op school.. dag tot 5 en dan nog wrken
ik haat vandaag in het kwadraat
ik haat vandaag in het kwadraat
Ik vind hem nog leuk van Scoobywrote:Ik vind het nu eigenlijk een beetje flauw worden.wrote:Biscuit zag op het laatste moment toch meer in een 14 jarige?wrote:Had me ergens op verheugd alleen dat word op het laatste moment afgezegd.
Het is te vruuuuug!