wrote:wrote:
+1wrote:Prachtig om zo'n schrikkeldag mee te maken, geeft toch wel een bepaald gevoel mee. Onbeschrijfelijk.
Haha heb m'n eerste setje gedraaid, maar ga m denk ik niet online gooien 
Eerste keer in mijn leven dat ik een schrikkeljaar mag meemaken, fantastisch!
U bent 3 jaar of jonger?wrote:Eerste keer in mijn leven dat ik een schrikkeljaar mag meemaken, fantastisch!
Hardtraxx barbecuewrote:Haha, karma
Pff, hoop dat er ergens in mei (zo rond meivakantie) leuk feestje ergens is.. home alone en heb dan geen feest gepland lost van verjaardag
Haha is ie niet goed dan?wrote:Haha heb m'n eerste setje gedraaid, maar ga m denk ik niet online gooien
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021
6,527 postssince 2011
wrote:Eerste keer in mijn leven dat ik een schrikkeljaar mag meemaken, fantastisch!
wrote:wrote:Eerste keer in mijn leven dat ik een schrikkeljaar mag meemaken, fantastisch!
Normaal mag hij niet maar deed hij het stiekem. Nu mag het wel en geniet hij er extra van!
Pff keuzes maken, je hebt je keuze gemaakt, en dan komen er weer verdomde goede tegenargumenten zodat je nu alsnog weer begint t e twijfelen
.
wrote:Pff keuzes maken, je hebt je keuze gemaakt, en dan komen er weer verdomde goede tegenargumenten zodat je nu alsnog weer begint t e twijfelen.
C
thuis van school, alweer het bedje ingedoken..
ben de laatste tijd zo moe als ik thuis kom, ben blij als het vrijdagmiddag is
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2015
4,027 postssince 2012
ga nu lekker eten CIAOOOO 
morge ff me externe harde schijf back-uppen en overzetten....denk dat ie niet lang meer te leven heeft 
B
Ik denk dat biscuit wel langs kan komen om hem te maken.wrote:morge ff me externe harde schijf back-uppen en overzetten....denk dat ie niet lang meer te leven heeft
moet ie proberenwrote:Ik denk dat biscuit wel langs kan komen om hem te maken.wrote:morge ff me externe harde schijf back-uppen en overzetten....denk dat ie niet lang meer te leven heeft
Ik ben altijd op school moe maar thuis nooit. Geen idee hoe t komt.wrote:thuis van school, alweer het bedje ingedoken..
B
Haha.wrote:moet ie proberenwrote:Ik denk dat biscuit wel langs kan komen om hem te maken.wrote:morge ff me externe harde schijf back-uppen en overzetten....denk dat ie niet lang meer te leven heeft
Valt me echt op dat altijd als er bij iemand van ht thuis iets kapot is biscuit wel eventjes langs wilt komen om het te maken
Doet ie vast in de hoop dat er daar kleine kinderen wonen.
als ie hier wil langskomen...kleine kut kinderen zat hier...moet ie alleen wel van moslims houdenwrote:
Haha.
Valt me echt op dat altijd als er bij iemand van ht thuis iets kapot is biscuit wel eventjes langs wilt komen om het te maken![]()
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021
6,527 postssince 2011
Blijft leuk om hardtraxxers in bijv. een RT van een dj te zien 
Die hebben net zo goed een spleetje of een kontgaatje, moet voor hem geen probleem zijn lijkt me.wrote:als ie hier wil langskomen...kleine kut kinderen zat hier...moet ie alleen wel van moslims houdenwrote:
Haha.
Valt me echt op dat altijd als er bij iemand van ht thuis iets kapot is biscuit wel eventjes langs wilt komen om het te maken![]()
C
het moest toch rekken/scheuren naar 20cm zei die ergens laatst
over het algemeen stinke moslims welwrote:Die hebben net zo goed een spleetje of een kontgaatje, moet voor hem geen probleem zijn lijkt me.wrote:als ie hier wil langskomen...kleine kut kinderen zat hier...moet ie alleen wel van moslims houdenwrote:
Haha.
mja das dan zijn probleem