Parvuz tweet weer 's om de minuut, wie kan d'r wat aan doen ! 
Enn kom 's gezellig chatten in de shout mensen!
The Artist ja, ik wilde 'm nog gaan kijken maar toch maar nietwrote:Wtf, een stomme film heeft 5 oscars gewonnen?
Haha 2 tweetjes.wrote:Parvuz tweet weer 's om de minuut, wie kan d'r wat aan doen !
Ik heb hem niet gezien ofzo, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat dat zo goed iswrote:The Artist ja, ik wilde 'm nog gaan kijken maar toch maar nietwrote:Wtf, een stomme film heeft 5 oscars gewonnen??
En je hebt nu der telefoonnummer en een date?wrote:Net bij Mcdonalds geweest, voor het eerst echt een aardige vrouw achter de kassa. Meestal zijn ze altijd zo chagrijnig, maar deze was echt heel vriendelijk.
Zeker.wrote:En je hebt nu der telefoonnummer en een date?wrote:Net bij Mcdonalds geweest, voor het eerst echt een aardige vrouw achter de kassa. Meestal zijn ze altijd zo chagrijnig, maar deze was echt heel vriendelijk.
Deze man heeft er verstand vanwrote:Ik leg altijd mn piemel op de toonbank dan zijn ze wel aardig.
Het was de oude dus...RT @FritskeFrifa: @djBfront playing "Rebirth Anthem" tijdens Beatbusters XL in Berlikum: youtu.be/B_r6i4CBe7E > wooow goosebumps!!
Niks raars aanwrote:Ik had vanmiddag een big mac op. de rest van de dag had ik het gevoel of ik moest kotsen. heel vaag.
Pillenboeren!!wrote:Druchs Inc. op Natgeo
Altijd vermakelijk, boegeroep van de usawrote:Pillenboeren!!wrote:Druchs Inc. op Natgeo