Vanavond weer is naar een feestje toe
Weer is lekker beuken woeheeee
Goedemorgen!
Zo maar is boodschappen gaan doen
Film kijken met VLC, dan kan je de subs versnellen/vertragen met sneltoetsen H en Jwrote:Haal mijn films altijd van Isohunt, alle subs wie ik kan vinden zijn of te langzaam of te snel
orgi?wrote:vanaaf b-day vieren met een paar gasten en chickies
die gasten mogen best een orgi houdenwrote:orgi?wrote:vanaaf b-day vieren met een paar gasten en chickies
kheb dat probleem dus nooitwrote:Film kijken met VLC, dan kan je de subs versnellen/vertragen met sneltoetsen H en Jwrote:Haal mijn films altijd van Isohunt, alle subs wie ik kan vinden zijn of te langzaam of te snel
wrote:wtf, je hebt je naam veranderddacht steeds WTF wie post er nou als laatste, kijk ik hier zie ik gewoon jou avatar (kijk niet naar de naam.. )
wtf dacht daarstraks dat iemand je ava had gepiktwrote:Ja hoelang heb je het al veranderd?wrote:wrote:wtf, je hebt je naam veranderddacht steeds WTF wie post er nou als laatste, kijk ik hier zie ik gewoon jou avatar (kijk niet naar de naam.. )
Zag het gister ook opeens
haha ja die naam gaat k dus vaker gebruikenwrote:Haha ik wist wel dat jij het nog was, omdat ik de naam AniThing al voorbij had zien komen bij een setje van jeMaar opeens viel het me gister op in een quote
wrote:Nee, het kan allemaal nog veel groter, maar voor een bierkeet...wrote: Kan nog lang niet op tegen de wagens hier in de omgeving

Zie liever zulke dingenwrote:wrote:Nee, het kan allemaal nog veel groter, maar voor een bierkeet...wrote: Kan nog lang niet op tegen de wagens hier in de omgeving

Hier doen ze ook niet mee aan een optocht, dweilen met die hap!wrote:Zie liever zulke dingenwrote:wrote: Nee, het kan allemaal nog veel groter, maar voor een bierkeet...