Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1500, 1501, 1502, 1503, 1504, 1505, 1506 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 15:04 

Donateur

:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 15:06 

Hardtraxx Veteran

Zo, geen dipdag vandaag.. Ik benoem mezelf officieel tot anti-dip koning :thumbsup: . Vanavond een heerlijk wedstrijdje voetballen dan maar weer! En morgen nog 4 uurtjes werken, en dan alweer weekend :yay: . Oh en vrijdag word ik alweer 20 jaartjes :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 16:30 

Donateur

Check deze naam _0_

http://lsdb.nl/set/105643/noisemeetzcon ... 02-12.html

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 16:37 

Hardtraxx Veteran

:lol:

Nog een 45 min en dan weer naar huuuus! Ik wil de edit van mij en Kees afmaken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 16:42 

Hardtraxx Veteran

OMG man xd de verschillende combinaties die er gegeven worden op de FB van Psyko Punkz :lol: :lol: om te lachen gieren brullen :lol: :lol:

Ze vragen welke track van PP geremixt moet worden en door wie. Even een kleine greep:
Bassboom Zatox remix !
Bassboom - hardcore version!! Re-style or Endymion :)) tht would be slammin' lol
Uncut (radical redemption remix).
After MF by Coone
rock ya attitude, rmx by DBSTF. that would be awsome

xd xd xd xd xd dit is awesome om te lezen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 17:59 

Hardtraxx Veteran

Net terug van de piste, wat doen mijn kuiten ongelooflijk zeer, niet normaal. Het hoort erbij dat ze een beetje pijn doen maar het is al vanaf het begin dat ik het voel. Had ik vorig jaar ook de hele week. Snap er niks van doe vast iets fout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 19:01 

Goedenavond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 19:18 

Donateur

kewl winactie van q gewonnen benieuwd wat ik krijg (h)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 19:19 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

zal wel een dvd zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 19:23 

roberttt schreef:

Haha, jij ook al gewonnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 19:26 

Hardtraxx Veteran

Zo, laatste avondje knallen vanavond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 19:28 

Hardtraxx Veteran

Vanavond een oefenwedstrijdje wederom.. Iets in me zegt dat ik vanavond weer ga scoren :yes: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 19:32 

Hardtraxx Veteran

Net even met m'n stiefpa hardstyle zitten mixen, hij was vroeger DJ en doet het nu nog als hobby. Wel grappig om alles zo een beetje te leren, wel een paar grappige mixes gedaan. :D Hij heeft trouwens ook fucking dikke speakers en dan hoor je pas echt wat voor slechte kwaliteit die tracks van RR zijn.. Redemption werd echt van alle kanten gedempt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 19:34 

Afbeelding
@roberttt zo te zien wonnen er nog 200 andere :p

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Net even met m'n stiefpa hardstyle zitten mixen, hij was vroeger DJ en doet het nu nog als hobby. Wel grappig om alles zo een beetje te leren, wel een paar grappige mixes gedaan. :D Hij heeft trouwens ook fucking dikke speakers en dan hoor je pas echt wat voor slechte kwaliteit die tracks van RR zijn.. Redemption werd echt van alle kanten gedempt. :P

dan heb ik ook goede boxen... xd draaide net Redemption van 'm maar wtf, waar is de plaat gebleven! :huh: dacht af en toe dat ik naar een kick aan het luisteren was.

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:

daarom heb ik ze ook niet in een nieuw setje van me zitten

die kicks springen er niet echt uit en klinken zo dof als dikke stront dat er nie uit wil :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 19:36 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
Nando schreef:

die kicks springen er niet echt uit en klinken zo dof als dikke stront dat er nie uit wil :D

De kicks doen dus pijn aan je anus?
Tenminste, als ik dikke stront heb, dat er niet uit wil, doet dat ook altijd pijn aan mijn anus
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 19:36 

Hardtraxx Veteran

Doe is niet zo gay.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 19:38 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
The Anim0l schreef:
Nando schreef:

De kicks doen dus pijn aan je anus?
Tenminste, als ik dikke stront heb, dat er niet uit wil, doet dat ook altijd pijn aan mijn anus

kga nie met orkaankracht persen zodat me reet pijn gaat doen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 19:42 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Doe is niet zo gay.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 19:49 

Hardtraxx Addict

Lol net iemand neergeschoten 5 minuten fietsen hier vandaan, gister al de AH 5 km verderop overvallen, gebeurt normaal niks hier, raar allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 19:53 

Hardtraxx Crew

M-arijn schreef:
Lol net iemand neergeschoten 5 minuten fietsen hier vandaan, gister al de AH 5 km verderop overvallen, gebeurt normaal niks hier, raar allemaal.

tis maar wat je "lol" vindt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 20:01 

Hardtraxx Addict

Ja niet lol in de zin van grappig eerder in de zin van bizar
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=107730 voor de liefhebber
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 20:01 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Doe is niet zo gay.

schijten valt tegenwoordig onder gay? :D :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 20:13 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:

Plaat heet ook niet voor niks Re DEMP tion he :P
Vorige  1 ... 1500, 1501, 1502, 1503, 1504, 1505, 1506 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic