daaagwrote:ben maar pitten, saai hier
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
Dat weet ik ookwrote:weet waarover je praatwrote:wrote:je ging 5 min geleden al slapen
jannes- ga dan
ga dan, ik zeg het je ga dan![]()
het is :
jannes - ga maar weg
ga maar weg, ik zeg je: ga maar weg
View on YouTube
View on YouTube
kom mee naar dromenland dan, als ik nu blijf dan kom ik op de 3e plek qua postswrote:daaagwrote:ben maar pitten, saai hier
R
Hardtraxx Veteran
oke nu ga ik egt weg 
Sneek - Voor het eerst is in Nederland iemand verslaafd geraakt aan een website genaamd "Hardtraxx". Dat maakte het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) vrijdag bekend. De jongen kan niet meer leven zonder Hardtraxx, de jongen wordt vannacht nog met spoed overgebracht naar het Universitair Medisch Centrum Groningen (UMCG).
Hoeveel personen deze verslaving hebben is nog niet bekent, maar er zullen waarschijnlijk meerdere zijn meld het RIVM.
De behandel methode die wordt gebruikt om dit op te lossen is nog niet bekent. Waarschijnlijk gebruiken ze de klassieke muziek methode.
De komende weken zullen we hier nog meer over horen. We houden u op de hoogte.
Hoeveel personen deze verslaving hebben is nog niet bekent, maar er zullen waarschijnlijk meerdere zijn meld het RIVM.
De behandel methode die wordt gebruikt om dit op te lossen is nog niet bekent. Waarschijnlijk gebruiken ze de klassieke muziek methode.
als je in poeldijk woont dan raak je ook al snel verslaafd aan een internet site
1 cafe 1 kerk en 1 snackbar
R
Hardtraxx Veteran
wrote:Sneek - Voor het eerst is in Nederland iemand verslaafd geraakt aan een website genaamd "Hardtraxx". Dat maakte het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) vrijdag bekend. De jongen kan niet meer leven zonder Hardtraxx, de jongen wordt vannacht nog met spoed overgebracht naar het Universitair Medisch Centrum Groningen (UMCG).
hij blijft ook gewoon he, morgen weer als een draak uit bed komen
en voor hij naar school gaat nog ff hardtraxx volspammen
en voor hij naar school gaat nog ff hardtraxx volspammen
R
Hardtraxx Veteran
wrote:als je in poeldijk woont dan raak je ook al snel verslaafd aan een internet site
en poeldijkse boys zekerwrote:wrote:als je in poeldijk woont dan raak je ook al snel verslaafd aan een internet site
1 cafe 1 kerk en 1 snackbar2 cafes 1 kerk 2 snackbars en 3 turken shoarma boeren
eigenlijk moet ie in het Actueel topic aangezien het daar meer ontopic is 
R
Hardtraxx Veteran
beters plaats je hemwrote:eigenlijk moet ie in het Actueel topic aangezien het daar meer ontopic is
als de site offline gaat voor constructie dan is hij ook suicidaal. het leven van de website loopt als een rode lijn met zn levenwrote:eigenlijk moet ie in het Actueel topic aangezien het daar meer ontopic is
R
Hardtraxx Veteran
je kan ook te ver gaan hehwrote:als de site offline gaat voor constructie dan is hij ook suicidaal. het leven van de website loopt als een rode lijn met zn levenwrote:eigenlijk moet ie in het Actueel topic aangezien het daar meer ontopic is
je ziekte toegeven is een beginwrote:je kan ook te ver gaan hehwrote:als de site offline gaat voor constructie dan is hij ook suicidaal. het leven van de website loopt als een rode lijn met zn levenwrote:eigenlijk moet ie in het Actueel topic aangezien het daar meer ontopic is
waarschuwing 2 voor robert
Nee toch? :p staat wel vaker van die onzin. Zoals adolf viswrote:waarschuwing 2 voor robert
Last edited by roberttt on , edited 1 time in total.
R
Hardtraxx Veteran
wrote:waarschuwing 2 voor robert
denk het welwrote:Nee toch? :pwrote:waarschuwing 2 voor robert
dat kan nietwrote:haal het wel weg.
R
Hardtraxx Veteran
HT kennende op dit moment, word een waarschuwing 
1 boete vandaag en zo'n 2e waarschuwing kan er ook wel bij voor hemwrote:HT kennende op dit moment, word een waarschuwing
R
Hardtraxx Veteran
ach arme robertwrote:1 boete vandaag en zo'n 2e waarschuwing kan er ook wel bij voor hemwrote:HT kennende op dit moment, word een waarschuwing