probeer xs4 allwrote:nee internet. EINDELIJK WEER GOED FATSOENLIJK INTERNET!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
internet dat het doet, als internet het niet doet
probeer xs4 allwrote:nee internet. EINDELIJK WEER GOED FATSOENLIJK INTERNET!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wrote:ow zijn er 3 hewrote:1 woord:
al gefapt dus nu slapen
komt door al dat gespam hier, als je iets typt zijn er alweer 3 voor je geweestwrote:ff trug lezen pomfriteswrote:dat zijn 3 woorden patt
tis de hele dag te rustig en snachts komen alle trollen uit hun hol blijkbaarwrote:komt door al dat gespam hier, als je iets typt zijn er alweer 3 voor je geweestwrote:ff trug lezen pomfriteswrote:dat zijn 3 woorden patt
dan ga je onze posts lezenwrote:nu wil ik slapen maar heb niks te lezen in bed
trolls, leg eens uitwrote:er wordt hier niet gespamt, alleen nuttige post's. Of trolls
had gvd 10 keer klikken nodig voor de vorige postwrote:dan ga je onze posts lezenwrote:nu wil ik slapen maar heb niks te lezen in bed
i know, ik ook :')wrote:had gvd 10 keer klikken nodig voor de vorige postwrote:dan ga je onze posts lezenwrote:nu wil ik slapen maar heb niks te lezen in bed
kan niet.. ben verslaafdwrote:je ging 5 min geleden al slapen
jannes- ga dan
ga dan, ik zeg het je ga dan
wrote:je ging 5 min geleden al slapen
jannes- ga dan
like an addict ?wrote:kan niet.. ben verslaafdwrote:je ging 5 min geleden al slapen
jannes- ga dan
jupwrote:like an addict ?wrote:kan niet.. ben verslaafdwrote:je ging 5 min geleden al slapen
jannes- ga dan
Nee joh, jij bedoeld deze:wrote:Een trol (mv.: trollen, uit het Engels: troll (mv. trolls)) in een internetomgeving is een persoon die op forums, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare reacties (bijvoorbeeld flames) van andere mensen uit te lokken.[1]
weet waarover je praatwrote:wrote:je ging 5 min geleden al slapen
jannes- ga dan
ga dan, ik zeg het je ga dan![]()
het is :
jannes - ga maar weg
ga maar weg, ik zeg je: ga maar weg