Donateur
last seen Sep 2014 17,095 postssince 2010
Vakkenvuller, je haalt het product uit de doos en doet het in het vak :p
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018 5,048 postssince 2011
Als winkelmedewerker.. Als je in een winkel werkt ben je sowieso toch een winkelmedewerker ? :P
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026 5,255 postssince 2011
STAN- wrote:Als winkelmedewerker.. Als je in een winkel werkt ben je sowieso toch een winkelmedewerker ? :P
Niet als je winkeleigenaar bent :P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2015 7,968 postssince 2010
roberttt wrote:Vakkenvuller, je haalt het product uit de doos en doet het in het vak :p
Dat begrijp ik, maar ik bedoel meer hoe zo'n eerste dag eruit ziet.. Er is me verder niks duidelijk gemaakt of zo. :P
STAN- wrote:Als winkelmedewerker.. Als je in een winkel werkt ben je sowieso toch een winkelmedewerker ? :P
Op zich wel, maar je hebt verschillende categoriën, winkelmedewerker, kassamedewerker en versmedewerker.
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago 7,275 postssince 2009
Nando wrote:Zo meteen om 5 uur eerste werkdag bij de Dirk vd Broek (supermarkt) als 'winkelmedewerker'. Ben benieuwd hoe het zal gaan.. Heb nog geen flauw idee wat ik moet gaan doen straks, is me alleen verteld waar ik me om kan kleden en moest een toetsje doen op internet.. Iemand enig idee hoe dat te werk gaat? :P
Dat wordt vakkenvullen en spiegelen kerel :P
Mensen die bij ons voor 't eerst komen lopen gewoon met iemand mee ;) en na een weekje kan je het allemaal zelf.
Eitje dus.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2015 7,968 postssince 2010
Henk-Jan wrote:
Nando wrote:Zo meteen om 5 uur eerste werkdag bij de Dirk vd Broek (supermarkt) als 'winkelmedewerker'. Ben benieuwd hoe het zal gaan.. Heb nog geen flauw idee wat ik moet gaan doen straks, is me alleen verteld waar ik me om kan kleden en moest een toetsje doen op internet.. Iemand enig idee hoe dat te werk gaat? :P
Dat wordt vakkenvullen en spiegelen kerel :P
Mensen die bij ons voor 't eerst komen lopen gewoon met iemand mee ;) en na een weekje kan je het allemaal zelf.
Eitje dus.
Hehe oke, ben benieuwd. :P Moet vandaag van 5 tot 9, maar winkels gaan om 8 uur dicht. Wat gebeurt er tot 9 uur nog dan?
Donateur
na 8 uur spiegelen schoonmaken, overige dingen bijvullen etc etc
Hardtraxx Veteran
Nando wrote:
roberttt wrote:Vakkenvuller, je haalt het product uit de doos en doet het in het vak :p
Dat begrijp ik, maar ik bedoel meer hoe zo'n eerste dag eruit ziet.. Er is me verder niks duidelijk gemaakt of zo. :P
Op zich wel, maar je hebt verschillende categoriën, winkelmedewerker, kassamedewerker en versmedewerker.
Ja oke, bij ons (Albert Heijn) heb je Verkoopklaar (vakkenvullen enzo), Verkoop (Brood, Deli/Kaas) en Verkoopafhandeling (Kassa).. Dus ik weet niet precies wat ik me dan voor moet stellen bij winkelmedewerker :P
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago 14,707 postssince 2009
Fijn, uurtje eerder naar huis omdat ik morgenvroeg eerder present moet zijn. :)
Hardtraxx Veteran
Parvuz wrote:Fijn, vakantie hebben en carnavallen :beer:
W
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2023 3,252 postssince 2011
Project 141 wrote:
Wildstylerz wrote:
Project 141 wrote:Voel me vandaag fitter dan gister :D Maar de zaterdagavond was ook wel een 'alles naar de klote'-avond :P Inclusief mijn fiets (gebroken ketting). Maar heb me gisteravond beetje ingehouden, was gelukkig ook niet zo druk op Stratum
nie druk op stratum wut :oh: in rooi beurs was het overvol :yay:
Nou ja vorig jaar was het in ieder geval drukker :P Stond nu niet echt in elke kroeg tegen iedereen aan te schuren :P
hahah scheelt ook weer heb geen last van die mannen achter je :P
D
Goedemiddag! :D
D
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago 12,898 postssince 2011
Ik heb me er al bij neergelegd dat er nooit iets zinvols uit zal komen...als er maar iets hersenloos te posten valt
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2014 4,939 postssince 2009
Steffnov wrote:
Ik heb me er al bij neergelegd dat er nooit iets zinvols uit zal komen...als er maar iets hersenloos te posten valt
Dit idd. maar het blijft gewoon fucking kansloos.

Ik mis :') zoooo :cry:
D
Rik wrote:Ik mis :') zoooo :cry:
Jij mist een emoticon op een internet website, 'gewoon fucking kansloos'.
Hardtraxx Elite
last seen Aug 2013 2,393 postssince 2009
Op een hardstyle forum een account hebben en totaal geen toegevoegde waarde hebben, dat is pas kansloos.
Donateur
D
verschil moet er zijn.
Donateur
nou als je mijn eerste posts hier kijkt samen met chukkels.. ging nergens over xd
D
ik voel een gelijkenis.
Bierkoning
last seen Aug 2026 25,305 postssince 2010
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015 4,952 postssince 2011
Zo, ik ben ook weer terug op aarde!
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2014 4,939 postssince 2009
Sainen wrote:Op een hardstyle forum een account hebben en totaal geen toegevoegde waarde hebben, dat is pas kansloos.
Bedankt :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015 4,952 postssince 2011
Jeuy!!! Een telefoonrekening van maar liefst 404 euro.. Is niet fijn!

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 7 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago