Vakkenvuller, je haalt het product uit de doos en doet het in het vak :p
Als winkelmedewerker.. Als je in een winkel werkt ben je sowieso toch een winkelmedewerker ? 
Niet als je winkeleigenaar bentwrote:Als winkelmedewerker.. Als je in een winkel werkt ben je sowieso toch een winkelmedewerker ?
Dat begrijp ik, maar ik bedoel meer hoe zo'n eerste dag eruit ziet.. Er is me verder niks duidelijk gemaakt of zo.wrote:Vakkenvuller, je haalt het product uit de doos en doet het in het vak :p
Op zich wel, maar je hebt verschillende categoriën, winkelmedewerker, kassamedewerker en versmedewerker.wrote:Als winkelmedewerker.. Als je in een winkel werkt ben je sowieso toch een winkelmedewerker ?
Dat wordt vakkenvullen en spiegelen kerelwrote:Zo meteen om 5 uur eerste werkdag bij de Dirk vd Broek (supermarkt) als 'winkelmedewerker'. Ben benieuwd hoe het zal gaan.. Heb nog geen flauw idee wat ik moet gaan doen straks, is me alleen verteld waar ik me om kan kleden en moest een toetsje doen op internet.. Iemand enig idee hoe dat te werk gaat?
Mensen die bij ons voor 't eerst komen lopen gewoon met iemand mee
Eitje dus.
Hehe oke, ben benieuwd.wrote:Dat wordt vakkenvullen en spiegelen kerelwrote:Zo meteen om 5 uur eerste werkdag bij de Dirk vd Broek (supermarkt) als 'winkelmedewerker'. Ben benieuwd hoe het zal gaan.. Heb nog geen flauw idee wat ik moet gaan doen straks, is me alleen verteld waar ik me om kan kleden en moest een toetsje doen op internet.. Iemand enig idee hoe dat te werk gaat?
Mensen die bij ons voor 't eerst komen lopen gewoon met iemand meeen na een weekje kan je het allemaal zelf.
Eitje dus.
na 8 uur spiegelen schoonmaken, overige dingen bijvullen etc etc
Ja oke, bij ons (Albert Heijn) heb je Verkoopklaar (vakkenvullen enzo), Verkoop (Brood, Deli/Kaas) en Verkoopafhandeling (Kassa).. Dus ik weet niet precies wat ik me dan voor moet stellen bij winkelmedewerkerwrote:Dat begrijp ik, maar ik bedoel meer hoe zo'n eerste dag eruit ziet.. Er is me verder niks duidelijk gemaakt of zo.wrote:Vakkenvuller, je haalt het product uit de doos en doet het in het vak :p
Op zich wel, maar je hebt verschillende categoriën, winkelmedewerker, kassamedewerker en versmedewerker.wrote:Als winkelmedewerker.. Als je in een winkel werkt ben je sowieso toch een winkelmedewerker ?
Fijn, uurtje eerder naar huis omdat ik morgenvroeg eerder present moet zijn. 
wrote:Fijn, vakantie hebben en carnavallen![]()
W
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2023
3,252 postssince 2011
hahah scheelt ook weer heb geen last van die mannen achter jewrote:Nou ja vorig jaar was het in ieder geval drukkerwrote:nie druk op stratum wutwrote:Voel me vandaag fitter dan gisterMaar de zaterdagavond was ook wel een 'alles naar de klote'-avond
Inclusief mijn fiets (gebroken ketting). Maar heb me gisteravond beetje ingehouden, was gelukkig ook niet zo druk op Stratum
in rooi beurs was het overvol
Stond nu niet echt in elke kroeg tegen iedereen aan te schuren
D
Goedemiddag! 
D
Ik heb me er al bij neergelegd dat er nooit iets zinvols uit zal komen...als er maar iets hersenloos te posten valt
Dit idd. maar het blijft gewoon fucking kansloos.wrote:Ik heb me er al bij neergelegd dat er nooit iets zinvols uit zal komen...als er maar iets hersenloos te posten valt
Ik mis :') zoooo
D
Jij mist een emoticon op een internet website, 'gewoon fucking kansloos'.wrote:Ik mis :') zoooo
Op een hardstyle forum een account hebben en totaal geen toegevoegde waarde hebben, dat is pas kansloos.
D
verschil moet er zijn.
nou als je mijn eerste posts hier kijkt samen met chukkels.. ging nergens over 
D
ik voel een gelijkenis.
Bedanktwrote:Op een hardstyle forum een account hebben en totaal geen toegevoegde waarde hebben, dat is pas kansloos.