Pitabroodje 
Pfff ik moet toch maar eens iets voor carnaval bestellen 
Heb ik gisteravond ook gedaan, lekker last minute haha. Vriend gaat als Mario en ik als Luigi. 50 euro voor dat gekke pak afgetikt dus die gaat wel een paar jaar mee nu.wrote:Pfff ik moet toch maar eens iets voor carnaval bestellen
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Wij gaan weer met asbestpakken, 3 eutjes 
Haha vet, als het goed is moet ik ergens een kilt vandaan zien te halenwrote:Heb ik gisteravond ook gedaan, lekker last minute haha. Vriend gaat als Mario en ik als Luigi. 50 euro voor dat gekke pak afgetikt dus die gaat wel een paar jaar mee nu.wrote:Pfff ik moet toch maar eens iets voor carnaval bestellen
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Eindelijk So High gereleased
die gaat gelijk in m'n mix!
A
Wie o wie
Op PF:
gtrappigste lid van 2011
ik hou van JOU!!!
C
Heb geen enkel hartje met valentijn, maar hoef er ook geen..
commercieel gezeik
commercieel gezeik
D
Heeft iemand nog een vrolijke en leuke wallpaper (1920x1080)?
wrote:Wie o wie
Op PF:
gtrappigste lid van 2011
ik hou van JOU!!!
A
Kutzakwrote:wrote:Wie o wie
Op PF:
gtrappigste lid van 2011
ik hou van JOU!!!
D
BISCUIT!
E
DYSPHORIA! 
A
hahahahahahahha jullie zijn leuk
Biscuit!!! Ik ben vandaag gewoon in Venray geweest man!
Wat nu weerwrote:hahahahahahahha jullie zijn leuk
E
You do it worng.wrote:Biscuit!!! Ik ben vandaag gewoon in Venray geweest man!
je moet zaterdag komen rond 12 uur als de carnaval geopend wordt met roetsje!
D
We houden ook van jou!wrote:hahahahahahahha jullie zijn leuk
Klote had ik voor carnaval een vet kostuum gevonden, kwam ik er achter dat het thema Speelgoed is.. Maar wij op de kar moeten verkleed als Kind / Juffrouw (voor de dames). Maar kan hier niet echt iets van vinden, iemand tips? Zo'n propellorpet heb ik wel al thuis, maarja beetje karig om dat te doen.
Ik doe het helemaal niet worng. Ik moest daar vandaag zijn dus doe ik het goodwrote:You do it worng.wrote:Biscuit!!! Ik ben vandaag gewoon in Venray geweest man!
je moet zaterdag komen rond 12 uur als de carnaval geopend wordt met roetsje!![]()
A
Niks? Ik vind hun leuk bij elkaarwrote:Wat nu weerwrote:hahahahahahahha jullie zijn leuk?
E
moest je verf bezorgen?wrote:Ik doe het helemaal niet worng. Ik moest daar vandaag zijn dus doe ik het goodwrote:You do it worng.wrote:Biscuit!!! Ik ben vandaag gewoon in Venray geweest man!
je moet zaterdag komen rond 12 uur als de carnaval geopend wordt met roetsje!![]()
morgen ben ik in Helmond!