achja boeiee beter dan just as easy! en raw vizion zag je
En op het eind dat filmpje van iemand van HT
JUP!wrote:BISCUIT DOE JE BROEK UIT!
gaan jullie morgen elkaar brieven en bloemen sturen?wrote:JUP!wrote:BISCUIT DOE JE BROEK UIT!
Gefeliciteerd manwrote:Heuj, bijna jarigHaha, moet alleen morgen nog wel ff een valentijnscadeautje voor mijn meisje halen..
Al stad en land af geweest, en nergens hebben ze meer datgene wat ik moet hebben.
Het is feest!wrote:JUP!wrote:BISCUIT DOE JE BROEK UIT!
Haha heldwrote:Voor de duidelijkheid ik was de gene die de opmerking maakte ''Ik stel de kerk teleur''
"Ik dacht dat het een ijsblok was, was duizelig en dacht dat ik flauw zou vallen", verklaarde Scatoricha na afloop. "Toen de verzorger mij kwam verzorgen, hoorde ik dat het om een stuk karton ging. Gelukkig hield ik er niets aan over. Eigenlijk is het niet om te lachen! Ik ben vader van twee kinderen en mijn dochter stuurde een sms omdat ze ongerust was."wrote:hahah die grens bij VI

Haha usb aan de pc is zo makkelijkwrote:Gewoon je normale lader meenemen?
Wel slomer, normale stopcontact lader is veel snellerwrote:Haha usb aan de pc is zo makkelijkwrote:Gewoon je normale lader meenemen?
Haha nooit gemerkt, doe bijna nooit via stopcontactwrote:Wel slomer, normale stopcontact lader is veel snellerwrote:Haha usb aan de pc is zo makkelijkwrote:Gewoon je normale lader meenemen?
middag!!wrote:Middag!
Allowa Joramwrote:middag!!wrote:Middag!
alles chillz daarowrote:Allowa Joramwrote:middag!!wrote:Middag!