Goedenavond!
D
J
Hardtraxxer
496 posts member since 2011
last seen Dec 2022
Hallo! Stage sloopt me 
Hoelang moet je nog?wrote:Hallo! Stage sloopt me
5 werkdagen nog hier
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 21 days ago
Ik nog 4!wrote:Hoelang moet je nog?wrote:Hallo! Stage sloopt me
5 werkdagen nog hier
C
Ikke 2, maar die zijn in het weekend en dan nog 1 tot 1 week vakantie!
J
Hardtraxxer
496 posts member since 2011
last seen Dec 2022
3 verschillende en ik heb er al 3 op zitten. Morgen nog stage, vrijdag de hele dag naar school en zaterdag de hele dag werken. Maar 't is m'n 2e week van stage dus ik ben een beetje kapot van alle indrukkenwrote:Hoelang moet je nog?
5 werkdagen nog hier
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Stage is echt slopend, om 6 uur op en pas om uur 7 uur thuis, 4 uur per dag reizen met deze kou 
D
Loopt die DBSTF stream bij jullie ook niet helemaal soepel? Vaak wel maar af en toe blijft hij even hangen.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
dat ligt aan dbstfwrote:Loopt die DBSTF stream bij jullie ook niet helemaal soepel? Vaak wel maar af en toe blijft hij even hangen.
Haha.wrote:Je bent al te oudwrote:Over een uurtje sollicitatie gesprek bij de Dirk van den Broek. Ben benieuwd.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 21 days ago
Las het al op FB ja, Gefeliciteerdwrote:Haha.wrote:Je bent al te oudwrote:Over een uurtje sollicitatie gesprek bij de Dirk van den Broek. Ben benieuwd.Wel aangenomen.
Thanks
Moet toch wat om de feestjes te kunnen bezoeken hè. 
Gefeliciteerd, je kan nu dus best naar Hard Bass als ik het goed begrijp 
Haha nee, begin waarschijnlijk pas over 2 weken en ik heb nu nog maar een paar tientjes.wrote:Gefeliciteerd, je kan nu dus best naar Hard Bass als ik het goed begrijp
He jammer, moet je nog langer wachten om D-Block & S-Te-Fan te zien!wrote:Haha nee, begin waarschijnlijk pas over 2 weken en ik heb nu nog maar een paar tientjes.wrote:Gefeliciteerd, je kan nu dus best naar Hard Bass als ik het goed begrijp
Denk dat die set wel 1 van de betere is van de avond :p (kwestie van smaak natuurlijk)wrote:He jammer, moet je nog langer wachten om D-Block & S-Te-Fan te zien!wrote:Haha nee, begin waarschijnlijk pas over 2 weken en ik heb nu nog maar een paar tientjes.wrote:Gefeliciteerd, je kan nu dus best naar Hard Bass als ik het goed begrijp
Als DBSTF echt de wat hardere kant van zichzelf gaan laten zien, dan kan het nog best gaaf worden.
Heb DBSTF een keer als liveact gezien volgens mij, Thrillogy 2008??, en dat was wel erg gaaf toen.
Hopelijk zetten ze iets vergelijkends neer als wat ze toen deden
.
Heb DBSTF een keer als liveact gezien volgens mij, Thrillogy 2008??, en dat was wel erg gaaf toen.
Hopelijk zetten ze iets vergelijkends neer als wat ze toen deden
G
Ik ken et maar al te goed. Masr gelukkig heb ik wel een fijna stage met relaxte collegas!wrote:Stage is echt slopend, om 6 uur op en pas om uur 7 uur thuis, 4 uur per dag reizen met deze kou
Tijd om naar bed te gaan, morgen van 10.45 - 12.30 les.
Lekker kort dagje dus
!
Truste HT
Lekker kort dagje dus
Truste HT
C
Ik ga ook maar slapen, vertrek morgen op 2 daags Introkamp naar de Ardennen
Gezellig bij -4 BBQ'n en berg beklimmen... pff
(koud vuur en ijsbergen dus)
Gezellig bij -4 BBQ'n en berg beklimmen... pff