maakt niet uit op de vorige pagina of aantal pagina's terug niet daar werd er gestreden welke vlag het mooiste ofzo was 
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
D
Waar staat die rode vlag voor dan? 
Die geblokte? Schaam jewrote:Waar staat die rode vlag voor dan?
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
provincie denk ikwrote:Waar staat die rode vlag voor dan?
D
Aha, vlag van Noord-Brabant.wrote:provincie denk ikwrote:Waar staat die rode vlag voor dan?
Zo en die staatwrote:Jij mag nooit meer meezingen met een bepaald nummer van Guus Meeuwiswrote:Waar staat die rode vlag voor dan?
B
wrote:Jij mag nooit meer meezingen met een bepaald nummer van Guus Meeuwiswrote:Waar staat die rode vlag voor dan?
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Nou inderdaad!wrote:Zo en die staatwrote:Jij mag nooit meer meezingen met een bepaald nummer van Guus Meeuwiswrote:Waar staat die rode vlag voor dan?
Doe ik toch al niet, dus.../carewrote:Jij mag nooit meer meezingen met een bepaald nummer van Guus Meeuwiswrote:Waar staat die rode vlag voor dan?
D
+1wrote:Doe ik toch al niet, dus.../carewrote:Jij mag nooit meer meezingen met een bepaald nummer van Guus Meeuwiswrote:Waar staat die rode vlag voor dan?
Cultuurbarbaarwrote:+1wrote:Doe ik toch al niet, dus.../carewrote:
Jij mag nooit meer meezingen met een bepaald nummer van Guus Meeuwis
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Niet iedereen is alcoholistwrote:Iedereen zingt die mee als je genoeg gedronken hebtneppurds!
A
Khanzleauz
Iedereen die gezopen heeft, is een beetje Brabants. Of dat iets is om trots op te zijn is een 2e.wrote:Iedereen zingt die mee als je genoeg gedronken hebtneppurds!
3 uur rijles, morgen reisje maken naar school en vervolgens naar stageplek om papiertjes in te leveren en handtekeningen op te halen.. *Hashtag* Jeuj
D
Ik ga even sportief doen, doei! 
Your Tweet was over 140 characters. You'll have to be more clever.wrote:3 uur rijles, morgen reisje maken naar school en vervolgens naar stageplek om papiertjes in te leveren en handtekeningen op te halen.. *Hashtag* Jeuj
biscuit is back jongens, dit keer onder de naam 'wasbeer'
Genieten die wasbeer hahahaha. 
C
Lijkt op iemand hier in z'n eerdere tijden...
Ach, volgens mij moet hij het nog leren hoe je niet nutteloos post, maar goed, dat komt wel
Ach, volgens mij moet hij het nog leren hoe je niet nutteloos post, maar goed, dat komt wel
Godver, die nieuwe VI quiz is moeilijker dan ik dacht 
Hopen dat deze spray wasberen uit dit topic houdt!

Ik heb er nu 7. Haha.wrote:Godver, die nieuwe VI quiz is moeilijker dan ik dacht
Snap niet dat die onderste rechts niet Chadli is.
Ik heb er nu 5. Die David Guetta dat moet toch gewoon Cruijff, Modric of Djuricic zijn of ben ik nou zo gekwrote:Ik heb er nu 7. Haha.wrote:Godver, die nieuwe VI quiz is moeilijker dan ik dacht
Het is Modric.wrote:Ik heb er nu 5. Die David Guetta dat moet toch gewoon Cruijff, Modric of Djuricic zijn of ben ik nou zo gekwrote:Ik heb er nu 7. Haha.wrote:Godver, die nieuwe VI quiz is moeilijker dan ik dacht
Ik weet:
Kobe Bryant
Al (Toy Story 2)
Francesca Schiavone
Catwoman
Mitchel Musso
David Guetta
Amaury Nolasco
Last edited by Parvuz on , edited 1 time in total.