Wel een episch gezicht van die middelste kerel trouwens
A
Duidelijk een vent.
C
Steffnov, ik heb iets makkelijker vanuit Eindhoven idd
Ook maar me bedje in 
Morgen een lange dag te gaan: van 12:00 tot 16:30 op de DJ School Amsterdam een compleet verzorgde dag volgen met alle andere deelnemers van Beste DJ Van Nederland Contest die door zijn in mijn regio. Ben benieuwd
Trusteeeen

Morgen een lange dag te gaan: van 12:00 tot 16:30 op de DJ School Amsterdam een compleet verzorgde dag volgen met alle andere deelnemers van Beste DJ Van Nederland Contest die door zijn in mijn regio. Ben benieuwd
Trusteeeen
D
Veel succes dan maar! Moge de beste winnen! 
A
Ik ga plat.. 830 - 1530 school 
Oke, stoer bedankt voor het meldenwrote:Ik ga plat.. 830 - 1530 school
A
Jij ook een gelukkig nieuw jaarwrote:Oke, stoer bedankt voor het meldenwrote:Ik ga plat.. 830 - 1530 school
B
Hardtraxx Addict
last seen May 2022
1,372 postssince 2011
morgen van 9-18 stage. mazzel!
D
Goedenacht!
wrote:morgen..
nog steeds vrij
geen idee hoelang al
D
Heeft iemand een euforische mainstream hardcore set voor mij? Asap!
Steffnov - Retrospect 2010 Yearmixwrote:Heeft iemand een euforische mainstream hardcore set voor mij? Asap!
D
Downloading! Gaat op de iPod.
En dit is wel serieus? Want vorige keer kreeg ik terror naar mijn hoofd, en dat hoef ik niet.
En dit is wel serieus? Want vorige keer kreeg ik terror naar mijn hoofd, en dat hoef ik niet.
Deze was serieus jawrote:Downloading! Gaat op de iPod.
Oh, en Pocketcloud running, buitenaardse technologie bijna voor een tech-leek als ik
D
Heb je niks vrolijkers? 
Hoe vrolijk wil je het hebben dan? NSIWE ga je van mij iig niet krijgen
Misschien dat deze het voor je doet, of de Traxtorm en Hardcore Blasters podcasts.
D
Zijn er geen plaatselijke huis dj's die op NSIWE niveau draaien? 
Niemand van de members hier neewrote:Zijn er geen plaatselijke huis dj's die op NSIWE niveau draaien?
wrote:Niemand van de members hier neewrote:Zijn er geen plaatselijke huis dj's die op NSIWE niveau draaien?Meeste die ik hier ken gaan wel iets harder dan dat
A
busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo