Haha oke ik zal kijken, vind die kicks van RR alleen zo afschuwelijk (Niet dat die van CR zo geweldig zijn maar toch
)
Ik verwacht ieder van jullie over een uur op kantoor!

wrote: 19. DHHD – Funky Shit (Degos & Re-Done Skuimbek Mix)
*feels like a boss* momentje?wrote:Show je stageplek
Hahaha ja.wrote:*feels like a boss* momentje?wrote:Show je stageplek
ik heb zelfde laptop ;Dwrote:Show je stageplek
Dafuckwrote:Iemand die op Partyflock de naam: 1liefmeisje kent? Die is fake maar wel leuk als je er een beetje in meegaat
Kan soms best een kak ding zijn.wrote:ik heb zelfde laptop ;Dwrote:Show je stageplek
Je kunt het zelf ook opzoeken, doe je der een PM dat ze er lekker uitziet ofzo, binnen 3-4 berichten heeft ze het over een strakke boxer bij jewrote:Dafuckwrote:Iemand die op Partyflock de naam: 1liefmeisje kent? Die is fake maar wel leuk als je er een beetje in meegaat?
Heb jij dat ook zo gedaan dan?wrote:Je kunt het zelf ook opzoeken, doe je der een PM dat ze er lekker uitziet ofzo, binnen 3-4 berichten heeft ze het over een strakke boxer bij jewrote:Dafuckwrote:Iemand die op Partyflock de naam: 1liefmeisje kent? Die is fake maar wel leuk als je er een beetje in meegaat?
Oke, ff uitproberen danwrote:Je kunt het zelf ook opzoeken, doe je der een PM dat ze er lekker uitziet ofzo, binnen 3-4 berichten heeft ze het over een strakke boxer bij jewrote:Dafuckwrote:Iemand die op Partyflock de naam: 1liefmeisje kent? Die is fake maar wel leuk als je er een beetje in meegaat?
Hahahaha wat heb ik hier gisteren hard om gelachenwrote: Je kunt het zelf ook opzoeken, doe je der een PM dat ze er lekker uitziet ofzo, binnen 3-4 berichten heeft ze het over een strakke boxer bij je
Ze heeft mij nog niks gestuurdwrote:Hahahaha wat heb ik hier gisteren hard om gelachenwrote: Je kunt het zelf ook opzoeken, doe je der een PM dat ze er lekker uitziet ofzo, binnen 3-4 berichten heeft ze het over een strakke boxer bij je
misschien heb je dan te maken met een of andere vieze kerelwrote:Hahahaha wat heb ik hier gisteren hard om gelachenwrote: Je kunt het zelf ook opzoeken, doe je der een PM dat ze er lekker uitziet ofzo, binnen 3-4 berichten heeft ze het over een strakke boxer bij je
Nee, hij/zij is offline, haha begon net het gesprek weer een beetje op gang te komen, hij/zij lag alweer op de string hoorwrote:Ze heeft mij nog niks gestuurdwrote:Hahahaha wat heb ik hier gisteren hard om gelachenwrote: Je kunt het zelf ook opzoeken, doe je der een PM dat ze er lekker uitziet ofzo, binnen 3-4 berichten heeft ze het over een strakke boxer bij je
Daar houdt ruben wel vanwrote:misschien heb je dan te maken met een of andere vieze kerelwrote:Hahahaha wat heb ik hier gisteren hard om gelachenwrote: Je kunt het zelf ook opzoeken, doe je der een PM dat ze er lekker uitziet ofzo, binnen 3-4 berichten heeft ze het over een strakke boxer bij je
Nou, jong, ik zit te eten, fijne infowrote:Is toch mooi man, beetje ouwehoeren, en ondertussen fap ik mijzelf helemaal lazerus![]()