wrote:goedemiddag.. vandaag helemaal into de Hardstyle van 2006-2009
G
Bij deze is iedereen uitgenodigd op mijn kinderfeestje vanavond in de Crystal Venue te Culemborg.
Onder andere aanwezig:
Pieter Heijnen, George Pinas, Thijs Ploegmakers, Anna Peters, Marcel van der Zwan, Frank Pechler en Henk van Gils
Ik zeg niet wat we gaan doen, maar neem een flessendop, nieuwe broek en een trui mee.
Onder andere aanwezig:
Pieter Heijnen, George Pinas, Thijs Ploegmakers, Anna Peters, Marcel van der Zwan, Frank Pechler en Henk van Gils
Ik zeg niet wat we gaan doen, maar neem een flessendop, nieuwe broek en een trui mee.
R
Hardtraxx Veteran
last seen May 2025
4,240 postssince 2010
Ik ben zo hooooooooooooooooooooooooooooooooog ik ben zo hooooooooooooooooooooog!!
Werd ook eens tijdwrote:Ik juist even een dagje lekkere diepe, duistere Industrialwrote:goedemiddag.. vandaag helemaal into de drum & Bass/Crossbreed155 BPM
![]()
Stefan knows why
Probleempje, kom even online @ msn aub?wrote:Werd ook eens tijdwrote:Ik juist even een dagje lekkere diepe, duistere Industrialwrote:goedemiddag.. vandaag helemaal into de drum & Bass/Crossbreed155 BPM
![]()
Stefan knows why![]()
ach, vorige keer duurde het langer, en het heeft geen haast
Vanavond weer es een keertje naar stratum
Is al weer een tijdje geleden.
Vanavond voor t eerst in 2,5 maand geen feestje! Heerlijk thuis!
Teken van zwakte.wrote:Vanavond voor t eerst in 2,5 maand geen feestje! Heerlijk thuis!
Teken van platzakwrote:Teken van zwakte.wrote:Vanavond voor t eerst in 2,5 maand geen feestje! Heerlijk thuis!
Wat zou ik op hardstyle gebied graag terug willen naar 2009!!
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
D
Waar blijft hij, of heb ik hem gemist?wrote:Heb een nieuw setje in elkaar geknald.Heb alleen maar tracks gekozen waar echt een epische melodie in zit naar mijn mening. Dit is de TL:
1. Hardstyle Masterz ft. Max Enforcer - Light Of The Dark (Black Out Mix)
2. A-Lusion ft. Scope DJ - Reaching Out
3. Star Creatorz - Killzone (Hunter Remix)
4. Project One - The Art Of Creation
5. Dark Oscillators - Nero
6.Zanza Labs - Control The Mind
7. Wildstylez - Music Or Noize
8. Citizen - People Won't Like This (The KGB's Remix)
9. Beat Providers - Intensive Care
10. Max Enforcer ft. Waverider - Epic
11. The R3bels - First Time
12. Project One - The Story Unfolds
13. Zanza Labs - Zanzarismo
14. Bruno Power - Mandala
15. Tat & Zat - Gold Medley With Strange
16. Hardstyle Masterz Ft. Max Enforcer - Respect (Authentic's Fuck The Respect Edit)
17. B-Front - Musical Analysis
Ik pleur m waarschijnlijk vanavond online na het werken.
Sorry, was/ben op werk, kom zo online.wrote:Probleempje, kom even online @ msn aub?
S
wrote:Wat zou ik op hardstyle gebied graag terug willen naar 2009!!![]()
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
Vanavond voor mij ook sinds tijden een avond rust, maar het voelt ongemakkelijk. Ik wil ook naar inception

S
Let's twist again!
J
Hardtraxxer
last seen Dec 2022
496 postssince 2011
Soms wel eens ja... Geweldige tracks altijdwrote:Wat zou ik op hardstyle gebied graag terug willen naar 2009!!
Vanavond gezellig naar Takenzzz, heb er best zin in eigenlijk
Takens, is dat niet een ballentent?wrote:Soms wel eens ja... Geweldige tracks altijdwrote:Wat zou ik op hardstyle gebied graag terug willen naar 2009!!maar time goes on.
Vanavond gezellig naar Takenzzz, heb er best zin in eigenlijkhopelijk valt het mee met de irritante boeren die gaan lopen beuken...
Dichtbij hier, ga er ook maar een keer heen
Niet vanavond hoor
Reken er maar wel op, kan 't misschien mee vallen.wrote:Soms wel eens ja... Geweldige tracks altijdwrote:Wat zou ik op hardstyle gebied graag terug willen naar 2009!!maar time goes on.
Vanavond gezellig naar Takenzzz, heb er best zin in eigenlijkhopelijk valt het mee met de irritante boeren die gaan lopen beuken...
Maar zal wel niet aangezien NC komen... (die kennen ze dan he
G
fleecevest, check
handschoenen, check
das, check
ik ben klaar voor vanavond!
handschoenen, check
das, check
Geld om te trakteren?wrote:fleecevest, check
handschoenen, check
das, check
J
Hardtraxxer
last seen Dec 2022
496 postssince 2011
't Is een leuke tent zolang de boeren zicht gedeisd houdenwrote:Takens, is dat niet een ballentent?
Ik word daar altijd zwaar geïrriteerd van dus ik ga wel weer vooraan staan, daar komen ze hopelijk nietwrote:Reken er maar wel op, kan 't misschien mee vallen.
Maar zal wel niet aangezien NC komen... (die kennen ze dan he )
checkwrote:Geld om te trakteren?wrote:fleecevest, check
handschoenen, check
das, check
Wordt een dubbel setje met het andere deel van mij, 2 uur lang epische melodieën (volgens ons danwrote:Waar blijft hij, of heb ik hem gemist?wrote:Heb een nieuw setje in elkaar geknald.Heb alleen maar tracks gekozen waar echt een epische melodie in zit naar mijn mening. Dit is de TL:
1. Hardstyle Masterz ft. Max Enforcer - Light Of The Dark (Black Out Mix)
2. A-Lusion ft. Scope DJ - Reaching Out
3. Star Creatorz - Killzone (Hunter Remix)
4. Project One - The Art Of Creation
5. Dark Oscillators - Nero
6.Zanza Labs - Control The Mind
7. Wildstylez - Music Or Noize
8. Citizen - People Won't Like This (The KGB's Remix)
9. Beat Providers - Intensive Care
10. Max Enforcer ft. Waverider - Epic
11. The R3bels - First Time
12. Project One - The Story Unfolds
13. Zanza Labs - Zanzarismo
14. Bruno Power - Mandala
15. Tat & Zat - Gold Medley With Strange
16. Hardstyle Masterz Ft. Max Enforcer - Respect (Authentic's Fuck The Respect Edit)
17. B-Front - Musical Analysis
Ik pleur m waarschijnlijk vanavond online na het werken.