Schaatsen duswrote:Iedereen loopt hier rond als een pinguïn. Qua gladheid lijkt het wel de HMH zeg!
Maar het is wel mooi
Nee! (bijna) op je bek gaan en dan snel om je heen kijken of iemand het gezien heeftwrote:Schaatsen duswrote:Iedereen loopt hier rond als een pinguïn. Qua gladheid lijkt het wel de HMH zeg!
Maar het is wel mooi.
Hoezo niet??wrote: Ja hoor.... In Frankrijk in de Alpen is het al aardig hard aan het sneeuwen, wil er binnen 24 uur zo'n 30-50 cm vallen. Dus ga me niet vertellen dat er ergens in Nederland na 1 dag sneeuw 20 cm ligt.

C
Yoooo, ik ga gassen met de auto, heb winterbanden en nu zijn de handrembochtjes heeeeeeeerlijk!
Lol. Zelfs de site van NS lijkt last te hebben van de sneeuw.
Stelletje amateurs.
Kutsneeuw :')
Net een half uur op de bus moeten wachten in die pleuriskou, hij kwam gewoon niet
Net een half uur op de bus moeten wachten in die pleuriskou, hij kwam gewoon niet
Kut site van de NS ;'). Weet nu niet of het treinverkeer vanaf Breda normaal loopt ;').
3 sneeuwvlokjes en nederland is in paniek :')
A
2x7 cm hierzowrote:liever of een enorm pak sneeuw, of helemaal geen... dit is gewoon een vervelend laagje van 2 cm waar je alleen maar nadelen van hebt!
D
WE GAAN ERAAN!

Godsamme, me line-in is kapot, wou net een mix opnemen kan nu dus niet meer.. 
D
Belgisch kampioen shuffle! 
Nieuwste?
Laatst bezocht: 02-12-2009, 20:51
Heeft zich geregistreerd omdat hij Light Of The Dark al 5 maanden luisterde!
Die jongen is nog niet goed wakker niet te serieus nemen tot 18:00 uur.wrote:Nieuwste?
Laatst bezocht: 02-12-2009, 20:51
S
vetpan #aan
daar heb ik ook wel zin inwrote:vetpan #aan
nja hier gaat zo de oven voor de pizza's aan
Pfff... Wat zal ik eens gaan eten vanavond
?
Wildschijfje mayo?wrote:Pfff... Wat zal ik eens gaan eten vanavond?
Of hertenbiefstuk
. Nee maar t zal wel iets van een broodje gehaktbal worden ofzo.
Zekers, wienerschnitzel zou er ook wel ingaan nuwrote:Ik eet vanavond mexicaanspast wel bij het weer!
C
Ik heb net broodjes bratwurst met sauerkraut gemaakt