Hahahahaha gvvv staat gewoon voor

en dat ie op twee posts na alleen in off topic zat
Place your bets now!wrote:Dit betekent 2 dingen dan:
1. Hij kan wel normaal doen
2. 2 weken extra ban?
Jor-D weet er nu van. Kon je niet gewoon netjes tot 8-2 wachten?
Vind het alleen maar vetwrote:Hahahahaha gvvv staat gewoon voor![]()
De verrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrdubbbelaaaaaaaaarrrrrrr
En Heracles door naar halve finale!wrote:Hahahahaha gvvv staat gewoon voor![]()
Op naar de finale haha.
Dit is wel beter iddwrote:Hahahahaha gvvv staat gewoon voor![]()
Maar dat van dat Biscuit, ouwe, ik had er nooit aangedacht maar dit is geniaaaaal!
Maar als dit al kan, dan kan hij het toch gewoon nog een keer allemaal omzeilen?wrote:Place your bets now!wrote:Dit betekent 2 dingen dan:
2. 2 weken extra ban?
D
toet
ja oouuuwwee!!!wrote:Dit is wel beter iddwrote:Hahahahaha gvvv staat gewoon voor![]()
![]()
Maar dat van dat Biscuit, ouwe, ik had er nooit aangedacht maar dit is geniaaaaal!
IP banwrote:Maar als dit al kan, dan kan hij het toch gewoon nog een keer allemaal omzeilen?wrote:Place your bets now!wrote:Dit betekent 2 dingen dan:
2. 2 weken extra ban?
Herhaaldelijk terugkeren is definitieve ban volgens mijwrote:Maar als dit al kan, dan kan hij het toch gewoon nog een keer allemaal omzeilen?wrote:Place your bets now!wrote:Dit betekent 2 dingen dan:
2. 2 weken extra ban?
D
Biscuit is niet te stoppen.
TOET!
TOET!
kan hij niet gebannt worden via IP adres voor 2/4 maand? 
C
8 tegen 2 is best interresant uitbetalen anderswrote:Place your bets now!wrote:Dit betekent 2 dingen dan:
2. 2 weken extra ban?
vind nu 22-2 wel interresanter
Hoe stom je ook bezig bent cookie, die opmerking is toch goed!wrote:zoals ziggo zei: het is te omzeilen.
C
wrote:De resterende ban van Bisc moet getransferd worden naar Dysphoria.
wrote:
beide
Moet je wel beter je best doen je geheim te houden.wrote: zoals ziggo zei: het is te omzeilen.
En aangezien je jezelf niet in de hand schijnt te hebben wordt dat een moeilijk verhaal
Heb Dysphoria ook wel eens verdacht Biscuit te zijn
Dan kan hij net zo makkelijk nog steeds hier komen middels zijn mobiel internet of iets dergelijks lijkt me.wrote:kan hij niet gebannt worden via IP adres voor 2/4 maand?
Ik vraag me wel af wie rianne is.
C
Rianne is wel echt, vandaag mee gecammedwrote:Dan kan hij net zo makkelijk nog steeds hier komen middels zijn mobiel internet of iets dergelijks lijkt me.wrote:kan hij niet gebannt worden via IP adres voor 2/4 maand?
Ik vraag me wel af wie rianne is.
ze is fries, woont vlak bij heerenveen, dus zij is wel echt
Srsly........wrote:Rianne is wel echt, vandaag mee gecammedwrote:Dan kan hij net zo makkelijk nog steeds hier komen middels zijn mobiel internet of iets dergelijks lijkt me.wrote:kan hij niet gebannt worden via IP adres voor 2/4 maand?
Ik vraag me wel af wie rianne is.![]()
ze is fries, woont vlak bij heerenveen, dus zij is wel echt
Nooit.wrote: Heb Dysphoria ook wel eens verdacht Biscuit te zijn
D
chris two zit met een harde paal met zijn broek op half zes voor die webcam...