Daar is maar 1 gepaste reatie op:wrote:Rianneee (ja de avatar jatter op msn) blijkt ze fries te zijn
So?
Daar is maar 1 gepaste reatie op:wrote:Rianneee (ja de avatar jatter op msn) blijkt ze fries te zijn
kan gebeuren tochwrote:fijn, 1e dag stage en meteen keihard falen
ja nou het is wel echt kut, ik kan niet doen wat ik wil, en wat ik nu doe snap ik geen zak van ... om eerlijk te zijn kloot ik maar wat aan...wrote:kan gebeuren tochwrote:fijn, 1e dag stage en meteen keihard falen
Wat moet je doen dan? En wat verwachtte je te doen?wrote:ja nou het is wel echt kut, ik kan niet doen wat ik wil, en wat ik nu doe snap ik geen zak van ... om eerlijk te zijn kloot ik maar wat aan...wrote:kan gebeuren tochwrote:fijn, 1e dag stage en meteen keihard falen
zelden dat ik me zo nutteloos voel
wrote:Weer een koude fietstocht van 10 minuten overleefd!!!

Ik mag elke dag 40min, heen en terugwrote:Weer een koude fietstocht van 10 minuten overleefd!!!
Jij liever dan ik. Dat het toch maar weer snel zomer wordt.wrote:Ik mag elke dag 40min, heen en terugwrote:Weer een koude fietstocht van 10 minuten overleefd!!!
Klote manwrote:Zo, eindelijk te horen gekregen wat er met m'n scheenbeen aan de hand is, schijnt 1 of andere spierblessure te zijn, die alleen met heeeeeeel veel rust over schijnt te gaan, kan een week zijn, maar kan ook 3 maanden duren. Komt wel op een lekker punt nu ik nét tegen de selectie aan zit
+100wrote:Dat het toch maar weer snel zomer wordt.
Flikker toch is op met je goedemiddagwrote:Goedemiddag!
2 thoughts..wrote:Flikker toch is op met je goedemiddagwrote:Goedemiddag!
Hehe ik ook elke dag 40 min heen en terug, was vanmorgen -9 hier, echt dodelijk koud op de fiets, had nog geluk dat ik wind mee had.wrote:Ik mag elke dag 40min, heen en terugwrote:Weer een koude fietstocht van 10 minuten overleefd!!!