In the back section..wrote:it's time for some action
![]()
![]()
Dat is toch een bepaald nummertje?
In the back section..wrote:it's time for some action
![]()
![]()
Let me get some action from the back sectionwrote:In the back section..wrote:it's time for some action
![]()
![]()
En DJ Dwrote:Let me get some action from the back sectionwrote:In the back section..wrote:it's time for some action
![]()
![]()
Electro Shocking (of natuurlijk de Dyprax Remix) van Outblast
Of natuurlijk Kodex - Body Moving of Kodex - Body Moving (Chain Reaction Remix).wrote:Let me get some action from the back sectionwrote:In the back section..wrote:it's time for some action
![]()
![]()
Electro Shocking (of natuurlijk de Dyprax Remix) van Outblast
Juistwrote:Electro Shocking dus.. En ja Sjors, je hebt gelijk![]()
Ik heb alleen steeds in m'n hoofd dat het een Outblast solo track is, aangezien ik die ooit lang.. Lang geleden binnen heb gehaald met limewireHad hem toen als Outblast - Electro Shocking, en heb 'm eigenlijk altijd zo onthouden
Ik schrok even klootzakje
Sorry poepiewrote:Ik schrok even klootzakje
hahah helden acktiewrote:Haha zojuist een marathon gehouden langs bijna alle snack-ketens. 7 hotwings en één of andere smerige tower-burger bij KFC, een McFlurry bij de Mac, langs bij een dichte verhage en nog een dikke bak patat bij de plaatselijke snackbar.
Voor één maat werd het teveel, die ging over z'n nek vlak voordat we naar huis gingen rijdenEpische avond!
Shoutbox!wrote:Verveling, en kan nog niet slapen
Ik doe mee!wrote:Heuy!
Weekend... dus dat betekend: Tijd voor bier!
En vanaf morgen zit ik dus weer officieel in het studentenleven.. vandaag laatste dag gewerkt bij VDL