decibel dvd darkness4lifewrote:Deze?wrote:inderdaadm ze waren alleen niet zo blij met de darkness4life.. ik wel!
View on YouTube
Heerlijk plaatke.
C
Kan ook. Geen ideewrote:decibel dvd darkness4life
Er was toch ook eerst de darkness4life area?
Die bedoeld hij ook.wrote:Er was toch ook eerst de darkness4life area?
Denk ik.
D
Godver de godver, voel me vercracked! Moet weg... doei!
sOMDS HOUD IK VAN vAN pANdaberen met srtopdassen gemakAT VAN LEER
Jeumig, wat was XXLerator Raw dik zeg
maximaal gegaan! 
D
Artist
last seen Apr 2019
7,488 postssince 2010
Ik mag vandaag graffiti spuiten, iemand toffe ideetjes wat er neer te zetten? Niet standaard letter shit, maar coole/bekende figuren o.i.d.
super mario, mijn naam, Ash!wrote:Ik mag vandaag graffiti spuiten, iemand toffe ideetjes wat er neer te zetten? Niet standaard letter shit, maar coole/bekende figuren o.i.d.
Skedoedelefloeps!wrote:Ik mag vandaag graffiti spuiten, iemand toffe ideetjes wat er neer te zetten? Niet standaard letter shit, maar coole/bekende figuren o.i.d.
G
Gratis Geld!wrote:Ik mag vandaag graffiti spuiten, iemand toffe ideetjes wat er neer te zetten? Niet standaard letter shit, maar coole/bekende figuren o.i.d.
wrote:sOMDS HOUD IK VAN vAN pANdaberen met srtopdassen gemakAT VAN LEER

G
wilde jij nou trouwens nog zon handige startpagina als ik of niet?wrote:rustig op ht zeg
zeg maar wat je erop wil hebben
Jouw platenwrote:Ik mag vandaag graffiti spuiten, iemand toffe ideetjes wat er neer te zetten? Niet standaard letter shit, maar coole/bekende figuren o.i.d.
Dat denk ik nu dus ook. Nare gewoonte om op de laptop te gaan als je totaal van het padje bent.wrote:wrote:sOMDS HOUD IK VAN vAN pANdaberen met srtopdassen gemakAT VAN LEER
Of gaan twitteren als je hard gaat. Man daar komen de grappigste dingen uit voort xD
Hoe het kan, ik heb geen idee.. Maar ik heb dus geen enkele last van spierpijn o.i.d.
terwijl ik toch vrij hard ben losgegaan 
C
geen enkele kater terwijl het vannacht toch anders uitzag... pff..
wel achter gekomen dat er weer trieste figuren rondlopen zeg.. ruzie beginnen te maken om niks
wel achter gekomen dat er weer trieste figuren rondlopen zeg.. ruzie beginnen te maken om niks
over 3 maanden pas weer een party,,,,
heb nooit zo'n lange party pauze gehad
A
Ik sta de komende 3 weken nog vol :')wrote:over 3 maanden pas weer een party,,,,
wrote:Ik sta de komende 3 weken nog vol :')wrote:over 3 maanden pas weer een party,,,,
zullen we ruile hhahaha
had hardbass gekunt mja mensen laten altijd weer lekker snel van zich horen mbt het bestellen van kaarten
en vervolgens fokt dat hele klote silverdome ook de boel op.
en kleine vette feestjes zijn hier zeldzaam