Black Sunrise schreef:
p-stylez schreef:
Aan dit soort rommel heb ik dus echt een pleurishekel. Dit verpest echt de muziekscene (is gewoon je reinste bagger), het maakt jongeren aggressief die ernaar kijken en uit dit soort filmpjes komen al die stoere 'mooiboys' met hun vuilniszakjassen uit voort die de boel lopen te terroriseren. Nee sorry geen

bij deze....
Is overigens wel mijn mening he, voordat ik ook met een knuppel word bedreigd

Dit is echt net als zeggen dat hardstyle/hardcore alleen maar doorgesnoven aso's aantrekken die agressief, racistisch en drugsverslaafd zijn. Het is gewoon onzin. Heb er zelf niet super veel mee, met rap enzo, maar vind Polska nog wel lachen, die moet je niet te serieus nemen man. Bijvoorbeeld Vinger Op De Klitter vind ik echt een chille track, maar goed dat je het niks vindt is natuurlijk jouw goed recht.
Ik heb veel vrienden die naar Polska enzo luisteren(een aantal daarvan luisteren net zo graag naar hardstyle). Geen één draagt Nickelson jassen of iets wat daar op lijkt, geen één "terroriseert de boel" en het "mooiboy" gehalte is ook niet echt waar(zéker niet in de vuilniszakjassen zin). Overigens een verband leggen met Mocro's is ook dom(en dit zeg ik niet tegen Black Sunrise maar iemand anders die dat zei), dit is van die oostblokrap en volgens mij is daar niet veel islam bij betrokken.
Tuurlijk, de aso's die jij beschrijft zullen bestaan in die scene, net als dat de aso's die ik beschrijf ook wel bestaan.