Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1376, 1377, 1378, 1379, 1380, 1381, 1382 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 18:41 

Hardtraxx Veteran

Dan weet ik al wie het is denk ik, maar die kennen jullie vermoedelijk niet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 18:42 

Hardtraxx Crew

El Mare schreef:

Die die schaar gooide?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 18:44 

Hardtraxx Veteran

Oh nee dan niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 18:44 

Donateur

mandy schreef:
Godverrrr
krijg dus net te horen dat iemand naar wie ik dingen van mijn vakdidactiek portfolio heb toe gestuurd waarschijnlijk alles letterlijk heeft gekopieerd.. en hij dan ook nog is dat heeft doorgestuurd aan anderen uit de klas en hun portfolio's op de stapel plagiaat liggen.
Die kerel vroeg of hij dingen van mij als voorbeeld kon gebruiken, nouja misschien ook wel naïef van mij dat ik dat stuur, maar hij is echt geen type om alles letterlijk te gaan overnemen.
bwaahhh morgen het vervolg van dit verhaal dan hoor ik meer :P kuttttt

Gewoon de mailtjes laten zien waarin dat staat, dan ben jij niet de schuldige, maar die ander wel.
Lang leve de technologie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 18:45 

Goedenavond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 18:46 

Bierkoning

mandy schreef:
Godverrrr
krijg dus net te horen dat iemand naar wie ik dingen van mijn vakdidactiek portfolio heb toe gestuurd waarschijnlijk alles letterlijk heeft gekopieerd.. en hij dan ook nog is dat heeft doorgestuurd aan anderen uit de klas en hun portfolio's op de stapel plagiaat liggen.
Die kerel vroeg of hij dingen van mij als voorbeeld kon gebruiken, nouja misschien ook wel naïef van mij dat ik dat stuur, maar hij is echt geen type om alles letterlijk te gaan overnemen.

Wat een sneu figuur, zo ben ik ook een keer genaaid. Kreeg ik een 1 voor dat verslag.

Black Sunrise schreef:
mandy schreef:
Godverrrr

Gewoon de mailtjes laten zien waarin dat staat, dan ben jij niet de schuldige, maar die ander wel.

Volgens mij niet, als jij jouw deel naar iemand anders stuurt ben je net zo schuldig volgens mij, want stel je voor dat je er geld voor zou hebben gehad ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 18:47 

Hardtraxx Crew

Project 141 schreef:

Het was toch die ene 14-jarige jongen uit Aarle-Rixtel?

Ja idd, maar moet toegeven dat ik niet veel 14-jarige ken, dus zou niet weten wie het is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 18:48 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
mandy schreef:
Godverrrr

Wat een sneu figuur, zo ben ik ook een keer genaaid. Kreeg ik een 1 voor dat verslag.

Black Sunrise schreef:
mandy schreef:
Godverrrr

Volgens mij niet, als jij jouw deel naar iemand anders stuurt ben je net zo schuldig volgens mij, want stel je voor dat je er geld voor zou hebben gehad ofzo :P

Dat had ik zeker gedaan, heb je er tenminste nog wat aan verdient :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 18:54 

Fiets je door Tilburg, krijg je dit te zien: http://img856.imageshack.us/img856/8648/foto0131e.jpg
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 18:55 

Donateur

Pommer schreef:

Klopt als een bus. Maar als diegene had gevraagd om het als voorbeeld te gebruiken en het later volledig kopieert zit hij fout en niet Mandy. Althans zo ging het bij mij altijd op school :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 19:11 

Hardtraxx Veteran

haha geweldig, is in Eindhoven ook wel eens iets mis met dat reclamescherm bij Piaza
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 19:16 

Hardtraxx Veteran

pfoah zeg, sometimes.. life sucks
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 19:18 

Project 141 schreef:
Haha baas :worship: @Stefaneke

Was langs de Schouwburg :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 19:25 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
El Mare schreef:

Die die schaar gooide?

Degene met de schaar in zijn hoofd is een 13 jarige jongen uit de jeugd van VVV-Helmond Sport. Zaten op de Jan van Brabant..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 19:36 

Hardtraxx Crew

freddyadu8 schreef:
wootum schreef:
El Mare schreef:

Die die schaar gooide?

Degene met de schaar in zijn hoofd is een 13 jarige jongen uit de jeugd van VVV-Helmond Sport. Zaten op de Jan van Brabant..

Ja had idd gelezen dat ie uit de jeugd van VVV-HS komt, maar verder nog niet kunnen vinden wie het is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 19:47 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

:worship: :worship: weer eens complete ownage, ik ga binnenkort maar eens een teampje doen wat geen 1e hoeft te worden, want de uitdaging is er een beetje vanaf :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 19:51 

Hardtraxx Veteran

Zometeen naar Najib Amhali, zin in :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 20:02 

Hardtraxx Veteran

Nice, 18 maart ga ik ook met mn broertje naar Theo Maassen in de Nijmeegse schouwburg :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 20:10 

Donateur

Steffnov schreef:
Zometeen naar Najib Amhali, zin in :thumbsup:

veel plezier :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 20:15 

Hardtraxx Veteran

Psyko Punkz & Coone
The Words

Delen: +14982

Dafuck, wie trollt er op slamhardstyle :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 20:23 

Hardtraxx Veteran

damn, nu al voor 80% weten, dat je je baan kwijt bent in juli, wat een kutgedachte is me dat zeg :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 20:28 

Hardtraxx Elite

Niet zo bitchen.. Ik ben per 14-02 werkloos... Hard op zoek naar wat nieuws maar zonder succes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 20:31 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Niet zo bitchen.. Ik ben per 14-02 werkloos... Hard op zoek naar wat nieuws maar zonder succes.

I know, maar toch is het geen fijn gevoel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 20:32 

Hardtraxx Elite

Weet ik, maar wees blij dat ze t nu al aangeven. Ik kreeg t maar een maand van te voren te horen. Je hebt nu nog RUIM de tijd om wat nieuws te zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 20:47 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Weet ik, maar wees blij dat ze t nu al aangeven. Ik kreeg t maar een maand van te voren te horen. Je hebt nu nog RUIM de tijd om wat nieuws te zoeken.

het is nog niet helemaal zeker, maar ze geven bijna geen OT's meer, en aangezien mijn volgende contract een OT moet worden, ben ik dus wel zwaar de lul :/
Vorige  1 ... 1376, 1377, 1378, 1379, 1380, 1381, 1382 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic