mandy schreef:
Godverrrr
krijg dus net te horen dat iemand naar wie ik dingen van mijn vakdidactiek portfolio heb toe gestuurd waarschijnlijk alles letterlijk heeft gekopieerd.. en hij dan ook nog is dat heeft doorgestuurd aan anderen uit de klas en hun portfolio's op de stapel plagiaat liggen.
Die kerel vroeg of hij dingen van mij als voorbeeld kon gebruiken, nouja misschien ook wel naïef van mij dat ik dat stuur, maar hij is echt geen type om alles letterlijk te gaan overnemen.
bwaahhh morgen het vervolg van dit verhaal dan hoor ik meer

kuttttt
Wat een sneu figuur, zo ben ik ook een keer genaaid. Kreeg ik een 1 voor dat verslag.
Black Sunrise schreef:
mandy schreef:
Godverrrr
krijg dus net te horen dat iemand naar wie ik dingen van mijn vakdidactiek portfolio heb toe gestuurd waarschijnlijk alles letterlijk heeft gekopieerd.. en hij dan ook nog is dat heeft doorgestuurd aan anderen uit de klas en hun portfolio's op de stapel plagiaat liggen.
Die kerel vroeg of hij dingen van mij als voorbeeld kon gebruiken, nouja misschien ook wel naïef van mij dat ik dat stuur, maar hij is echt geen type om alles letterlijk te gaan overnemen.
bwaahhh morgen het vervolg van dit verhaal dan hoor ik meer

kuttttt
Gewoon de mailtjes laten zien waarin dat staat, dan ben jij niet de schuldige, maar die ander wel.
Lang leve de technologie

Volgens mij niet, als jij jouw deel naar iemand anders stuurt ben je net zo schuldig volgens mij, want stel je voor dat je er geld voor zou hebben gehad ofzo