Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1361, 1362, 1363, 1364, 1365, 1366, 1367 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:03 

Donateur

Nee ik vind je wel een baas dan eigenlijk, lekker doen waar je zelf zin in hebt neem dat ding een keer mee naar een feest ofzo. Leuk man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:04 

Donateur

TiMOTHYb schreef:
Nee ik vind je wel een baas dan eigenlijk, lekker doen waar je zelf zin in hebt neem dat ding een keer mee naar een feest ofzo. Leuk man.

xd xd xd xd xd xd xd

Heb trouwens nog een kewle foto van jou :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:08 

TiMOTHYb schreef:
onbelangrijke tekst

hey timothy, op Euphoria had ik een vent gezien die heel veel op jou leek, hij zei dat ie Hardtraxx en jou wel kende, maar heette Ruben of fzoiets? kan dat kloppen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:09 

Bierkoning

Bedankt allemaal, al heb ik er direct niet super veel mee te maken natuurlijk, maar het heeft wel een diepe impact. Haar vriendje is bijvoorbeeld wel een goeie bekende van me, ben ik ook mee op vakantie geweest, en een paar vriendinnen van haar zijn weer goeie vriendinnen van ons dus zij hebben het wel heel zwaar nu.

Inmiddels is bekend dat één been is geamputeerd en d'r onderrug is verbrijzeld. Ze is nog steeds ik kritieke toestand. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:10 

Pommer schreef:
Bedankt allemaal, al heb ik er direct niet super veel mee te maken natuurlijk, maar het heeft wel een diepe impact. Haar vriendje is bijvoorbeeld wel een goeie bekende van me, ben ik ook mee op vakantie geweest, en een paar vriendinnen van haar zijn weer goeie vriendinnen van ons dus zij hebben het wel heel zwaar nu.

Inmiddels is bekend dat één been is geamputeerd en d'r onderrug is verbrijzeld. Ze is nog steeds ik kritieke toestand. :(

Wow, man dit klinkt echt niet goed, wat heb ik niet mee gekregen? (serieus bedoeld dus he)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:13 

Hardtraxx Crew

Pommer schreef:

Kut zeg, hopen dat ze het overleeft :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:14 

Chris Two schreef:
Denk niet dat jij omgeving Westerhoven rondrijdt met je trekkertje...

Ben nooit voorbij Vessem met zo'n ding geweest :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:14 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Chris Two schreef:
Denk niet dat jij omgeving Westerhoven rondrijdt met je trekkertje...

Ben nooit voorbij Vessem met zo'n ding geweest :P.

Westerhoven , ooit eens moeten tenissen :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:16 

Bierkoning

KSwoosh schreef:
Pommer schreef:

Wow, man dit klinkt echt niet goed, wat heb ik niet mee gekregen? (serieus bedoeld dus he)

Pagina 1429 staat het verhaal.

Zenda schreef:
Pommer schreef:

Kut zeg, hopen dat ze het overleeft :(

Ja echt hoor, 17 jaar en dan gebeurd zoiets, echt hartverscheurend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:20 

Hardtraxx Veteran

http://avnawards.avn.com/

Who joins me? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:21 

Hardtraxx Elite

wa bende gij nou aan het doen jongen... dat mag jij helemoal niet jonge...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:22 

Donateur

Tsja, dat is echt kut :( Nu vraag ik me wel af wat beter is....

Rug verbrijzeld.. Ze zal dus nooit meer kunnen lopen of wat dan ook..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:24 

Bierkoning

roberttt schreef:
Tsja, dat is echt kut :( Nu vraag ik me wel af wat beter is....

Rug verbrijzeld.. Ze zal dus nooit meer kunnen lopen of wat dan ook..

Tja ik hoor het wel een beetje via via omdat ik geen twitter heb, en daar worden de updates opgezet, maar als het echt zo is dan is de kans idd heel erg groot dat ze nooit meer zal kunnen lopen, en dan is het nog hopen dat ze haar bovenlichaam wel kan bewegen. Als ze het al overleefd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:26 

Donateur

Maar zo'n leven gun je iemand ook niet en zou je zelf ook niet willen.. Natuurlijk zal je willen dat ze het overleefd, maar dan moet ze met zo'n zware handicap leven.. Zal behoorlijk zwaar worden voor haar en haar familie/vrienden..

Niet best zulke dingen :thumbdown: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:27 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Maar zo'n leven gun je iemand ook niet en zou je zelf ook niet willen.. Natuurlijk zal je willen dat ze het overleefd, maar dan moet ze met zo'n zware handicap leven.. Zal behoorlijk zwaar worden voor haar en haar familie/vrienden..

Idd... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:29 

mrazura schreef:
http://avnawards.avn.com/

Who joins me? :D

Is al geweest? volgens die datum. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:31 

Hardtraxx Veteran

toedels ht :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:33 

Hardtraxx Veteran

damn sterkte jurre.. echt kutnieuws :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:36 

Bierkoning

roberttt schreef:

Jah het lijkt me ook echt een hel bijna, iig is het wel heel zwaar, maar als het een van mijn vrienden zou overkomen zou ik er alles maar dan ook alles aan doen om hem in leven te houden en hem vervolgens ook een nog zo makkelijk mogelijk leven te laten lijden. Als je van iemand houdt moet je dat kunnen opbrengen.

Het is wel echt verschrikkelijk ja, was ook nog eens een hele mooie en vrolijke meid (niet dat dat er veel toe doet maar toch). Je haalt haar wel steeds op die manier voor je.

Bedankt Ruben & Mandy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:42 

Hardtraxx Veteran

is moeilijk hoor, om zo'n beslissing te nemen, wil diegene dan wel verder leven als kasplantje (no offence) of zoiets dergelijks..? ik weet van mezelf dat ik zo absoluut niet zou kunnen leven ;) , maar dat is dan weer iedereen voor zich natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:43 

Hardtraxx Veteran

wow, echt klote man.
Sterkte gewenst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:44 

Hardtraxx Elite

Echt heel vervelend man, moeilijk verhaal inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:44 

Hardtraxx Crew

Soo, wat een klote nieuws zeg. Zoiets gun je niemand. De gedachte alleen al om nooit meer te kunnen lopen....

Sterkte!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:47 

Bluh verschrikkelijk. Zo zie je maar wat er in 1 klap kan gebeuren. Sterkte Jurre!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:48 

Hardtraxxer

Inderdaad... Extra genieten van het leven :)
Vorige  1 ... 1361, 1362, 1363, 1364, 1365, 1366, 1367 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic