Donateur
last seen Aug 2024 15,013 postssince 2010
Nee ik vind je wel een baas dan eigenlijk, lekker doen waar je zelf zin in hebt neem dat ding een keer mee naar een feest ofzo. Leuk man.
Donateur
last seen Sep 2014 17,095 postssince 2010
TiMOTHYb wrote:Nee ik vind je wel een baas dan eigenlijk, lekker doen waar je zelf zin in hebt neem dat ding een keer mee naar een feest ofzo. Leuk man.
xd xd xd xd xd xd xd

Heb trouwens nog een kewle foto van jou :p
G
TiMOTHYb wrote:onbelangrijke tekst
hey timothy, op Euphoria had ik een vent gezien die heel veel op jou leek, hij zei dat ie Hardtraxx en jou wel kende, maar heette Ruben of fzoiets? kan dat kloppen?
Bierkoning
last seen Aug 2026 25,305 postssince 2010
Bedankt allemaal, al heb ik er direct niet super veel mee te maken natuurlijk, maar het heeft wel een diepe impact. Haar vriendje is bijvoorbeeld wel een goeie bekende van me, ben ik ook mee op vakantie geweest, en een paar vriendinnen van haar zijn weer goeie vriendinnen van ons dus zij hebben het wel heel zwaar nu.

Inmiddels is bekend dat één been is geamputeerd en d'r onderrug is verbrijzeld. Ze is nog steeds ik kritieke toestand. :(
G
Pommer wrote:Bedankt allemaal, al heb ik er direct niet super veel mee te maken natuurlijk, maar het heeft wel een diepe impact. Haar vriendje is bijvoorbeeld wel een goeie bekende van me, ben ik ook mee op vakantie geweest, en een paar vriendinnen van haar zijn weer goeie vriendinnen van ons dus zij hebben het wel heel zwaar nu.

Inmiddels is bekend dat één been is geamputeerd en d'r onderrug is verbrijzeld. Ze is nog steeds ik kritieke toestand. :(
Wow, man dit klinkt echt niet goed, wat heb ik niet mee gekregen? (serieus bedoeld dus he)
Hardtraxx Crew
last seen 3 days ago 4,900 postssince 2011
Pommer wrote:Bedankt allemaal, al heb ik er direct niet super veel mee te maken natuurlijk, maar het heeft wel een diepe impact. Haar vriendje is bijvoorbeeld wel een goeie bekende van me, ben ik ook mee op vakantie geweest, en een paar vriendinnen van haar zijn weer goeie vriendinnen van ons dus zij hebben het wel heel zwaar nu.

Kut zeg, hopen dat ze het overleeft :(
S
Chris Two wrote:Denk niet dat jij omgeving Westerhoven rondrijdt met je trekkertje...
Ben nooit voorbij Vessem met zo'n ding geweest :P.
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2026 6,071 postssince 2010
stefaneke wrote:
Chris Two wrote:Denk niet dat jij omgeving Westerhoven rondrijdt met je trekkertje...
Ben nooit voorbij Vessem met zo'n ding geweest :P.
Westerhoven , ooit eens moeten tenissen :P.
Bierkoning
KSwoosh wrote:

Wow, man dit klinkt echt niet goed, wat heb ik niet mee gekregen? (serieus bedoeld dus he)
Pagina 1429 staat het verhaal.
Zenda wrote:

Kut zeg, hopen dat ze het overleeft :(
Ja echt hoor, 17 jaar en dan gebeurd zoiets, echt hartverscheurend.
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021 6,376 postssince 2010
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024 2,771 postssince 2010
wa bende gij nou aan het doen jongen... dat mag jij helemoal niet jonge...
Donateur
Tsja, dat is echt kut :( Nu vraag ik me wel af wat beter is....

Rug verbrijzeld.. Ze zal dus nooit meer kunnen lopen of wat dan ook..
Bierkoning
roberttt wrote:Tsja, dat is echt kut :( Nu vraag ik me wel af wat beter is....

Rug verbrijzeld.. Ze zal dus nooit meer kunnen lopen of wat dan ook..
Tja ik hoor het wel een beetje via via omdat ik geen twitter heb, en daar worden de updates opgezet, maar als het echt zo is dan is de kans idd heel erg groot dat ze nooit meer zal kunnen lopen, en dan is het nog hopen dat ze haar bovenlichaam wel kan bewegen. Als ze het al overleefd.
Donateur
Maar zo'n leven gun je iemand ook niet en zou je zelf ook niet willen.. Natuurlijk zal je willen dat ze het overleefd, maar dan moet ze met zo'n zware handicap leven.. Zal behoorlijk zwaar worden voor haar en haar familie/vrienden..

Niet best zulke dingen :thumbdown: :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2026 6,071 postssince 2010
roberttt wrote:Maar zo'n leven gun je iemand ook niet en zou je zelf ook niet willen.. Natuurlijk zal je willen dat ze het overleefd, maar dan moet ze met zo'n zware handicap leven.. Zal behoorlijk zwaar worden voor haar en haar familie/vrienden..

Idd... :thumbdown:
D
mrazura wrote:http://avnawards.avn.com/

Who joins me? :D
Is al geweest? volgens die datum. :D
W
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2023 3,252 postssince 2011
toedels ht :yawn:
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015 4,952 postssince 2011
damn sterkte jurre.. echt kutnieuws :/
Bierkoning
roberttt wrote:Maar zo'n leven gun je iemand ook niet en zou je zelf ook niet willen.. Natuurlijk zal je willen dat ze het overleefd, maar dan moet ze met zo'n zware handicap leven.. Zal behoorlijk zwaar worden voor haar en haar familie/vrienden..

Jah het lijkt me ook echt een hel bijna, iig is het wel heel zwaar, maar als het een van mijn vrienden zou overkomen zou ik er alles maar dan ook alles aan doen om hem in leven te houden en hem vervolgens ook een nog zo makkelijk mogelijk leven te laten lijden. Als je van iemand houdt moet je dat kunnen opbrengen.

Het is wel echt verschrikkelijk ja, was ook nog eens een hele mooie en vrolijke meid (niet dat dat er veel toe doet maar toch). Je haalt haar wel steeds op die manier voor je.

Bedankt Ruben & Mandy!
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015 4,952 postssince 2011
is moeilijk hoor, om zo'n beslissing te nemen, wil diegene dan wel verder leven als kasplantje (no offence) of zoiets dergelijks..? ik weet van mezelf dat ik zo absoluut niet zou kunnen leven ;) , maar dat is dan weer iedereen voor zich natuurlijk.
Hardtraxx Veteran
last seen 52 minutes ago 14,128 postssince 2008
wow, echt klote man.
Sterkte gewenst.
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024 2,771 postssince 2010
Echt heel vervelend man, moeilijk verhaal inderdaad.
Hardtraxx Crew
last seen 15 hours ago 30,643 postssince 2010
Soo, wat een klote nieuws zeg. Zoiets gun je niemand. De gedachte alleen al om nooit meer te kunnen lopen....

Sterkte!
A
Bluh verschrikkelijk. Zo zie je maar wat er in 1 klap kan gebeuren. Sterkte Jurre!
J
Hardtraxxer
last seen Dec 2022 496 postssince 2011
Inderdaad... Extra genieten van het leven :)

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 33 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 7 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago