Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1346, 1347, 1348, 1349, 1350, 1351, 1352 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 12:41 

Hardtraxx Veteran

Goedenmorgen hardtraxx :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 12:49 

Hardtraxx Veteran

Robertt, wat een vieze actie man :mad:

Ze hebben daar toch wel zoiets als een Gevonden Voorwerpen 'afdeling'? Iemand anders zijn spullen meenemen.... - oneindig :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 12:50 

de wereld werkt echt raar xd twee mensen waarvan ik het absoluut niet van zou verwachten dat ze elkaar kennen...
kennen elkaar xd geniaal dit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 12:55 

Donateur

Daveytl schreef:
Robertt, wat een vieze actie man :mad:

Ze hebben daar toch wel zoiets als een Gevonden Voorwerpen 'afdeling'? Iemand anders zijn spullen meenemen.... - oneindig :list:

Oke ik vertel het hele verhaal":

23:30 Heey daar ligt een Iphone, iedereen langs gegaan om te vragen of ze telefoon kwijt waren.. BIj niemand het geval.

23:45 Telefoon in broekzak gedaan om hem op het einde in te leveren..

08:00 Hey een iphone in me broekzak xd

Kon er ook niets aan doen dat ik dat ding vergeten was,..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 12:58 

Donateur

Heb de eigenaar overigens ook al op Facebook gevonden en hem een berichtje gestuurd. Het is een 24 jarige Fransoos, hij is dj en producer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 13:01 

roberttt schreef:
Heb de eigenaar overigens ook al op Facebook gevonden en hem een berichtje gestuurd. Het is een 24 jarige Fransoos, hij is dj en producer xd

netjes van je ^^ :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 13:30 

Bierkoning

Nou de voetbalmarathon is begonnen:

Vitesse - NEC
Man City - Spurs
Arsenal - Man Utd
Malaga - Barca
Inter - Lazio
Madrid - Bilbao

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 13:36 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Heel netjes. Vind dat nergens op slaan als je met je volle verstand iets mee neemt wat van een ander is. Maar goed afgehandeld Robert :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 13:37 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Vitesse - NEC
Man City - Spurs
Arsenal - Man Utd
Malaga - Barca
Inter - Lazio
Madrid - Bilbao

xd

Leuk rijtje, alleen gaan bij mij de engelse wedstrijden op de laptop en de nederlandse (AZ - Ajax, Utrecht - PSV) op TV. Avondwedstrijden moet ik sowieso niet kijken, heb nog zat te leren...hoewel het leuker was geweest als het Bilbao - Madrid was ipv andersom.

@ Roberttt
Geen bekende neem ik aan? :P anders moet je ff kijken of hij er tracks op heeft die nog niet uit zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 13:45 

Hardtraxx Veteran

Het is een house DJ/Producer. Dat verklaart waarschijnlijk ook waarom we de eigenaar niet meer hebben kunnen vinden toen we de mobiel om half 12 vonden: hij was waarschijnlijk weggegaan na Fanny West. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 14:23 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Vitesse - NEC
Man City - Spurs
Arsenal - Man Utd
Malaga - Barca
Inter - Lazio
Madrid - Bilbao

xd

Oeiiiii Real - Bilbao :bomb: Mja eigenlijk is Bilbao - Real een mooier affiche :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 14:29 

Hardtraxx Veteran

ik ga alleen voor az-ajax even m'n bed uit denk ik :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 14:30 

Donateur

Ik zou rustig aan doen op de verjaardag van gisteren. Had echter geen rekening gehouden met een gastheer die om het kwartier weer nieuw bier kwam brengen.

Nu ben ik brak >.< En ik moet nog flink leren straks gvd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 14:55 

Bierkoning

mandy schreef:
Pommer schreef:
Dj Skitzo schreef:
ik moet zeggen gescheiden ouders is best vervelend, vooral als je nog met middelbaar onderwijs bezig bent. sinds een maand zijn me ouders gescheiden... moet er echt aan wennen!

Ja als je al wat ouder bent lijkt het me erg moeilijk om mee om te gaan, ik ben zelf eigenlijk niet anders gewend, kan me niet herinneren dat ik m'n ouders samen heb gezien.

Maar goed, why the hell ben ik al wakker, ik ging pas 6 uur naar bed :')

Ik kan wat vage dingen nog wel herinneren van toen ze samen waren, maar niet echt heel erg veel.
Maar heb echt nog een goede band met m'n vader, ookal zie ik hem weinig t is echt altijd leuk als ik daar ben en ook niet ongemakkelijk.
Weet ook nog wel toen m'n ouders zeiden dat ze gingen scheiden. M'n zusje en ik hadden toen echt zoiets van: oke, 2x verjaardag vieren, 2x sinterklaas, ag zo erg is het niet :P maarja toen wist ik ook niet beter haha

Het ergste is nog dat andere mensen dat ook denken (vooral kinderen :P ). Dan zeggen ze: Ja jij hebt het perfect, want je mag 2 x sinterklaas/verjaardagen vieren etc. Nou echt geweldig hoor, en ook vooral leuk dat je ook alle saaie dingen 2 x moet vieren xd

Maarja wel chill dat je dan nog een goeie band heb met hem. Ik kan eerlijk zeggen dat ik een veel betere band met m'n moeder heb, ben gewoon zonder m'n vader opgegroeid dus ik heb dat eigenlijk nooit kunnen ontwikkelen. Maar hebben/hadden jouw ouders nog wel goed contact en een goeie omgang? Dat was bij mij ook niet echt het geval namelijk, dat maakt het er niet makkelijker op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 15:06 

Bierkoning

Mooi dat ze nu wel beter contact hebben dan, bij mij is het in de loop der jaren ook wat verbeterd gelukkig. M'n vader heeft wel een nieuwe vriendin dus hij is niet alleen iig. Als ik het huis uit zou gaan is m'n moeder dat wel aangezien m'n zus ook al het huis uit is, ik weet niet of ze dat wel trekt, volgens mij is ze alleen maar blij als ik zolang mogelijk in huis blijf :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 15:11 

Hardtraxx Veteran

bah zeg, een saaie zondag nu al! heb er echt een pesthekel aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 15:19 

Project 141 schreef:
Mijn ouders zijn nu ondertussen ook al een jaar of 7 gescheiden. Gelukkig wissel ik gewoon elke week van huis (10 minuten van elkaar af) en is de omgang nog gewoon normaal. Kunt zeggen wat je wilt, maar ik vind het ook beter dan constant ruzie.

ik denk dat iedereen het daar wel mee eens is
maar als ze zo dicht bij elkaar wonen neem ik aan dat ze ook niet met vlammende ruzie uit elkaar zijn gegaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 15:21 

Hardtraxx Veteran

ben blij dat m'n ouders het nog steeds goed kunnen vinden met elkaar,
constant ruzie lijkt me inderdaad ook niks nee :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 15:30 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
de wereld werkt echt raar xd twee mensen waarvan ik het absoluut niet van zou verwachten dat ze elkaar kennen...
kennen elkaar xd geniaal dit xd

klopt, Had ik laatst een collega van me is de neef van lellebel. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 15:46 

Hardtraxx Addict

Project 141 schreef:
KSwoosh schreef:
Project 141 schreef:
Mijn ouders zijn nu ondertussen ook al een jaar of 7 gescheiden. Gelukkig wissel ik gewoon elke week van huis (10 minuten van elkaar af) en is de omgang nog gewoon normaal. Kunt zeggen wat je wilt, maar ik vind het ook beter dan constant ruzie.

ik denk dat iedereen het daar wel mee eens is
maar als ze zo dicht bij elkaar wonen neem ik aan dat ze ook niet met vlammende ruzie uit elkaar zijn gegaan?

Hmm nou uiteindelijk is het nog vredig uit elkaar gegaan zeg maar, met gewoon afspraken over kinderen/kosten etc. Maar voor de beslissing is het niet altijd even netjes gegaan zeg maar.

Bij mij precies hetzelfde als bij project 141, ben er nu al zo aan gewend dat ik toch niet meer beter weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 16:10 

Goedemiddag! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 17:32 

Rustig hier. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 17:33 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:
Rustig hier. :cry:

hyves?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 17:33 

Hardtraxx Veteran

klopt, geen biscuit.. geen fapvoer.. dus het is idd rustig hier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 17:35 

Arme biscuit. Kan hij niet eerder unbanned worden?
Vorige  1 ... 1346, 1347, 1348, 1349, 1350, 1351, 1352 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic