Goedenmorgen hardtraxx 
Ze hebben daar toch wel zoiets als een Gevonden Voorwerpen 'afdeling'? Iemand anders zijn spullen meenemen.... - oneindig
Oke ik vertel het hele verhaal":wrote:Robertt, wat een vieze actie man![]()
Ze hebben daar toch wel zoiets als een Gevonden Voorwerpen 'afdeling'? Iemand anders zijn spullen meenemen.... - oneindig
netjes van jewrote:Heb de eigenaar overigens ook al op Facebook gevonden en hem een berichtje gestuurd. Het is een 24 jarige Fransoos, hij is dj en producer
Heel netjes. Vind dat nergens op slaan als je met je volle verstand iets mee neemt wat van een ander is. Maar goed afgehandeld Robertwrote:Heb de eigenaar overigens ook al op Facebook gevonden en hem een berichtje gestuurd. Het is een 24 jarige Fransoos, hij is dj en producer
Leuk rijtje, alleen gaan bij mij de engelse wedstrijden op de laptop en de nederlandse (AZ - Ajax, Utrecht - PSV) op TV. Avondwedstrijden moet ik sowieso niet kijken, heb nog zat te leren...hoewel het leuker was geweest als het Bilbao - Madrid was ipv andersom.wrote:Nou de voetbalmarathon is begonnen:
Vitesse - NEC
Man City - Spurs
Arsenal - Man Utd
Malaga - Barca
Inter - Lazio
Madrid - Bilbao
Oeiiiii Real - Bilbaowrote:Nou de voetbalmarathon is begonnen:
Vitesse - NEC
Man City - Spurs
Arsenal - Man Utd
Malaga - Barca
Inter - Lazio
Madrid - Bilbao
Het ergste is nog dat andere mensen dat ook denken (vooral kinderenwrote:Ik kan wat vage dingen nog wel herinneren van toen ze samen waren, maar niet echt heel erg veel.wrote:Ja als je al wat ouder bent lijkt het me erg moeilijk om mee om te gaan, ik ben zelf eigenlijk niet anders gewend, kan me niet herinneren dat ik m'n ouders samen heb gezien.wrote:ik moet zeggen gescheiden ouders is best vervelend, vooral als je nog met middelbaar onderwijs bezig bent. sinds een maand zijn me ouders gescheiden... moet er echt aan wennen!
Maar goed, why the hell ben ik al wakker, ik ging pas 6 uur naar bed :')
Maar heb echt nog een goede band met m'n vader, ookal zie ik hem weinig t is echt altijd leuk als ik daar ben en ook niet ongemakkelijk.
Weet ook nog wel toen m'n ouders zeiden dat ze gingen scheiden. M'n zusje en ik hadden toen echt zoiets van: oke, 2x verjaardag vieren, 2x sinterklaas, ag zo erg is het nietmaarja toen wist ik ook niet beter haha
ik denk dat iedereen het daar wel mee eens iswrote:Mijn ouders zijn nu ondertussen ook al een jaar of 7 gescheiden. Gelukkig wissel ik gewoon elke week van huis (10 minuten van elkaar af) en is de omgang nog gewoon normaal. Kunt zeggen wat je wilt, maar ik vind het ook beter dan constant ruzie.
klopt, Had ik laatst een collega van me is de neef van lellebel.wrote:de wereld werkt echt raartwee mensen waarvan ik het absoluut niet van zou verwachten dat ze elkaar kennen...
kennen elkaargeniaal dit
Bij mij precies hetzelfde als bij project 141, ben er nu al zo aan gewend dat ik toch niet meer beter weet.wrote:Hmm nou uiteindelijk is het nog vredig uit elkaar gegaan zeg maar, met gewoon afspraken over kinderen/kosten etc. Maar voor de beslissing is het niet altijd even netjes gegaan zeg maar.wrote:ik denk dat iedereen het daar wel mee eens iswrote:Mijn ouders zijn nu ondertussen ook al een jaar of 7 gescheiden. Gelukkig wissel ik gewoon elke week van huis (10 minuten van elkaar af) en is de omgang nog gewoon normaal. Kunt zeggen wat je wilt, maar ik vind het ook beter dan constant ruzie.
maar als ze zo dicht bij elkaar wonen neem ik aan dat ze ook niet met vlammende ruzie uit elkaar zijn gegaan?