Pommer schreef:
Dj Skitzo schreef:
ik moet zeggen gescheiden ouders is best vervelend, vooral als je nog met middelbaar onderwijs bezig bent. sinds een maand zijn me ouders gescheiden... moet er echt aan wennen!
Ja als je al wat ouder bent lijkt het me erg moeilijk om mee om te gaan, ik ben zelf eigenlijk niet anders gewend, kan me niet herinneren dat ik m'n ouders samen heb gezien.
Maar goed, why the hell ben ik al wakker, ik ging pas 6 uur naar bed :')
Ik kan wat vage dingen nog wel herinneren van toen ze samen waren, maar niet echt heel erg veel.
Maar heb echt nog een goede band met m'n vader, ookal zie ik hem weinig t is echt altijd leuk als ik daar ben en ook niet ongemakkelijk.
Weet ook nog wel toen m'n ouders zeiden dat ze gingen scheiden. M'n zusje en ik hadden toen echt zoiets van: oke, 2x verjaardag vieren, 2x sinterklaas, ag zo erg is het niet

maarja toen wist ik ook niet beter haha
). Dan zeggen ze: Ja jij hebt het perfect, want je mag 2 x sinterklaas/verjaardagen vieren etc. Nou echt geweldig hoor, en ook vooral leuk dat je ook alle saaie dingen 2 x moet vieren
Maarja wel chill dat je dan nog een goeie band heb met hem. Ik kan eerlijk zeggen dat ik een veel betere band met m'n moeder heb, ben gewoon zonder m'n vader opgegroeid dus ik heb dat eigenlijk nooit kunnen ontwikkelen. Maar hebben/hadden jouw ouders nog wel goed contact en een goeie omgang? Dat was bij mij ook niet echt het geval namelijk, dat maakt het er niet makkelijker op