Er zit toch een handleiding bij?wrote:Heb het al aangevraagd. Heb donderdag die opstuur verpakking gekregen. Dit weekend die iPod ff van mn vriendin jatten en afspraak maken dat ze m ophalen.wrote:M'n pa wees erop dat er een vervangingsprogramma was voor de oude nano's van 2005-2006. Er was een zeldzaam defect met de batterij, maar iedereen die er 1 had kon 'm insturen (om het te voorkomen) zodat ze dan een nieuwe nano terug kregen (wel dezelfde versie). Blijkt dat Apple nooit genoeg van die oude nano's heeft liggen, dus iedereen krijgt de nieuwsteIk zou 'm inderdaad opsturen als ik jou was
Hoe werkt dat eigenlijk? moet je iPod in die verpakking doen en daarna stikker erop plakken, dan in het tasje van UPS doen?
Ja zat wel een brief bij, maar volgens mij stond daar alleen shizzle op over afspraak maken via internet.
Maar komt wel goed denk ik.
Maar komt wel goed denk ik.
Meh, werd helemaal blij toen ik dat over die iPod zag dus ik naar boven rennen om mijne te halen, is het een 2e generatie nano. 
G
en dan te bedenken dat ik vroeger het origineel nog vet vondtwrote:Heerlijk om deze nog een keer te horen.
They see me mowin’
My front lawn
I know they’re all thinking I’m so white and nerdy
Think I’m just too white and nerdy
Think I’m just too white and nerdy
Can’t you see I’m white and nerdy?
Look at me, I’m white and nerdy
Ik ben net ff me berichten aan het opschonen en ik zie van 2010 dat ik toen nog een mix naar jou had gestuurd hahaha geniaaalwrote:blaaaaat
Deze tracklist ook echt:
1. Da Tweekaz - DNA
2. Frontliner - The First Cut
3. Vamper - Mash Affair
4. Acti & Zatox - Uocciu Fink
5. Cristian D - Standing In Line
6. Psyko Punkz - Pull Ya Strings (2010 Remix)
7. Dozer - Drop The Bomb
8. Arboza - Hardsound (Hard Edit)
9. Predator & Angerfist - Legend
10. Amnesys - Ctrl_D_Future
11. Alien T - Bullets In Their Heads
12. Noize Suppressor - Nobody Likes
13. Nosferatu - Gas Met Die Klote (Mash-Up)
Gewoon epic
Hahaha. Nee dat vind ik niet wat.wrote: en dan te bedenken dat ik vroeger het origineel nog vet vondt
D
Dan ga je toch?
Bel christian, heeft nog kaartje volgens mijwrote:Ik zou nog best graag naar XQ willen vanavond
Eigenlijk was je 'té moe', dus dat is natuurlijk ook extra balen als je helemaal naar boven bent gerendwrote:Meh, werd helemaal blij toen ik dat over die iPod zag dus ik naar boven rennen om mijne te halen, is het een 2e generatie nano.
Hem heb al gevraagd en hij zei tegen mij dat hij er geen meer heeft. Wil zelf ook graag gaanwrote:Bel christian, heeft nog kaartje volgens mijwrote:Ik zou nog best graag naar XQ willen vanavond
Tsja, weet je wat het ook is, het geld zit niet mee en de volle pont voor dit ticket is me teveel

Precies hetzelfde hier hahawrote:Tsja, weet je wat het ook is, het geld zit niet mee en de volle pont voor dit ticket is me teveel![]()
Lui, ik gaat heen en ben denk ik maandag pas weer op HT.
Een fijn weekend allen.
Een fijn weekend allen.
Haha ja, wie verkoopt zijn kaartje dan ook 
Maar trouwens aan de andere kant, heb ook nog zat schoolwerk te doen, dus weekendje niks is ook goed, komende 2 weekenden zijn sowieso al bezet

Maar trouwens aan de andere kant, heb ook nog zat schoolwerk te doen, dus weekendje niks is ook goed, komende 2 weekenden zijn sowieso al bezet
Goed, veel plezier en tot maandagwrote:Lui, ik gaat heen en ben denk ik maandag pas weer op HT.
Een fijn weekend allen.
Vond de line-up te matig maar nu gaan 3 van mij beste partymaatjes wel, waarvan 2 gratis dus dat is best balen...wrote:Haha ja, wie verkoopt zijn kaartje dan ook![]()
G
wat ik me dan afvraag is: had jij in het begin ook zoveel kritiek op de lineup of viel dat wel mee?wrote:Precies hetzelfde hier hahawrote:Tsja, weet je wat het ook is, het geld zit niet mee en de volle pont voor dit ticket is me teveel![]()
Naja had ik me kaartje maar niet moeten verkopen
anders is het wel heel ironisch
Ik weet niet tegen wie je het hebt, maar je quote ons allebei, dus zul je het ook wel tegen ons beide hebben 
Maar nee, heb nooit geklaagd over de line-up
G
Mr Lellebel, omdat hij zn kaartje verkocht hadwrote:Ik weet niet tegen wie je het hebt, maar je quote ons allebei, dus zul je het ook wel tegen ons beide hebben
Redelijk veel kritiekwrote:Mr Lellebel, omdat hij zn kaartje verkocht hadwrote:Ik weet niet tegen wie je het hebt, maar je quote ons allebei, dus zul je het ook wel tegen ons beide hebben
We gaan extra hard djensen op xxl raw david!
You plomise?wrote:We gaan extra hard djensen op xxl raw david!