nu al terug?wrote:Welterusten Intervention.
G
C
Waaaaarom.....
Ugh, Modjes?
Ugh, Modjes?
W
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2023
3,252 postssince 2011
moggguhwrote:Goede morgen hardtraxx!!
C
Hardtraxxer
last seen Dec 2019
233 postssince 2011
Een goede morgen! (Middag?)
G
Wie is de mol herhaling kijken
C
helaas welwrote:Is Dys terug? :p
Middag trouwens!
J
Hardtraxxer
last seen Dec 2022
496 postssince 2011
Middaaaag! Beetje jammer dat ik vannacht plafonddienst had tot 02:30 ofzo en ik vanochtend al om 10:30 wakker was. Niet echt mijn planning 
Ach ik werd van 4 tot 10 wakker gehouden door mijn kat
Beest word een beetje dement en mauwde me ieder uur wakker
Leg mij eens uit: wat vind iedereen zo irritant aan dysphoria?
8 uur slaap is genoeg voor de mens, komt wel goed vanavondwrote:Middaaaag! Beetje jammer dat ik vannacht plafonddienst had tot 02:30 ofzo en ik vanochtend al om 10:30 wakker was. Niet echt mijn planning
Die van mij houdt me altijd wakker als ze buiten is, zit ze een beetje te smeken om een beurt volgens mn moeder. Slettenbak.wrote:Ach ik werd van 4 tot 10 wakker gehouden door mijn kat![]()
Zijn aanwezigheid.wrote:Leg mij eens uit: wat vind iedereen zo irritant aan dysphoria?
C
- aanwezigheidwrote:Leg mij eens uit: wat vind iedereen zo irritant aan dysphoria?
- stomheid
- het veranderen van een discussie in een oorlog
- de samenhang van hem en biscuit
Elk bericht van hem is inhoudloos en het bestaat 90% van de tijd uit 1 woord of een smiley. Tenzij hij het nummer zegt wat hij op heeft staan, dat is dan de andere 10%wrote:Leg mij eens uit: wat vind iedereen zo irritant aan dysphoria?
D
Goedemiddag!
C
Last edited by Chris Two on , edited 1 time in total.
J
Hardtraxxer
last seen Dec 2022
496 postssince 2011
Ahh kun 'm dan niet ergens achter een deur zetten ofzo?wrote: Ach ik werd van 4 tot 10 wakker gehouden door mijn kat
Ik slaap straks nog wel even in de treinwrote:8 uur slaap is genoeg voor de mens, komt wel goed vanavond
Nee dan blijft ze voor de deur mauwe, ze heeft zo'n schelle en harde mauw ontwikkeld dat iedereen instant wakker is, waar ze ook is in het huiswrote:Ahh kun 'm dan niet ergens achter een deur zetten ofzo?wrote: Ach ik werd van 4 tot 10 wakker gehouden door mijn kat
D
Toedels.wrote:Tijd om weer te gaan..wrote:Goedemiddag!
G
jij bent anders ook aardig irritant met al die niet-aardige posts van jouwrote:- aanwezigheidwrote:Leg mij eens uit: wat vind iedereen zo irritant aan dysphoria?
- stomheid
- het veranderen van een discussie in een oorlog
- de samenhang van hem en biscuit
doe eens een keer aardig vent
J
Hardtraxxer
last seen Dec 2022
496 postssince 2011
Sorry ik moest stiekem toch wel een beetje lachenwrote:Nee dan blijft ze voor de deur mauwe, ze heeft zo'n schelle en harde mauw ontwikkeld dat iedereen instant wakker is, waar ze ook is in het huis
Toen we op de kat van de buren paste, moest hij ook bij mij in de kamer (Omdat dat beest mij mag)
Hij mauwt niet.
Maar hij is fatsig en springt dan op je.
Hij mauwt niet.
Maar hij is fatsig en springt dan op je.
Haha nouja die kat is al 18 dus kwa sanity gaat het er niet echt op vooruit, ze kan mauwen om aandacht, dan aai ik haar , draait ze zich om, zit ze wild mauwend om zich heen te kijken waar ik gebleven ben enzo xD en dat gaat dan vaak door tot ik dr weer aandacht geefwrote:Sorry ik moest stiekem toch wel een beetje lachenwrote:Nee dan blijft ze voor de deur mauwe, ze heeft zo'n schelle en harde mauw ontwikkeld dat iedereen instant wakker is, waar ze ook is in het huismaar moet je dat beest dan aandacht geven ofzo en dan houdt ie op? Of is het gewoon iedere nacht hetzelfde? Anders zou dat wel zwaar kut zijn haha, niemand komt aan mijn nachtrust
Mja de main reason waarom ze het doet is dat ze bij me naar binnen wilt/dat ik naar beneden moet komen (hoogslaper) om dr aandacht te geven ja xD