wrote:
HHZ & SRB
y u r human
Goed om te horen, zijn ook hele goede monitorenwrote: Wil trouwens nog ff zeggen dat die boxen die ik van je heb gekocht dat ik er nog steeds heel tevreden mee ben
wrote: Gefeliciteerd
Thankswrote: Nice!!!
Netjes, gefeliciteerd!wrote:WOOOOP WOOOOP, ik ben door in de voorrondes voor Beste DJ van Nederland![]()
![]()
Gefeliciteerd kerelwrote:WOOOOP WOOOOP, ik ben door in de voorrondes voor Beste DJ van Nederland![]()
![]()
wrote: Netjes, gefeliciteerd!
wrote: Gefeliciteerd kerel
Thankswrote:Doe je goedGefeliciteerd en succes!
Dit dus, trusten HTwrote:Morgen weer vroeg werken
truste
Cool, gefeliciteerd!wrote:WOOOOP WOOOOP, ik ben door in de voorrondes voor Beste DJ van Nederland![]()
![]()
Ik ga morgen sowieso tot 13:00 in m'n bed liggen ofzo, beetje leren en muziek luisteren, douchen etc en dan om 17:49 in de trein. Gaat m'n dagje vast wel snelwrote:Morgen mag van mij heel snel gaan![]()
Ik neem pas om 20:40 de trein richting bijlmer arenawrote:Ik ga morgen sowieso tot 13:00 in m'n bed liggen ofzo, beetje leren en muziek luisteren, douchen etc en dan om 17:49 in de trein. Gaat m'n dagje vast wel snelwrote:Morgen mag van mij heel snel gaan![]()
Ik ga nog uit eten in Amsterdam zelf voor de tijd.. Dus dan ben ik hopelijk precies op tijd binnenwrote:Ik neem pas om 20:40 de trein richting bijlmer arenawrote:Ik ga morgen sowieso tot 13:00 in m'n bed liggen ofzo, beetje leren en muziek luisteren, douchen etc en dan om 17:49 in de trein. Gaat m'n dagje vast wel snelwrote:Morgen mag van mij heel snel gaan![]()
wat te doen in al die tijd
Ga in een soort oceans eleven montage zodat je alsnog binnen komtwrote:David waarom wil je nou weer wel naar XQ (Behalve om Dbstf & Evil Activities, ik weet dat je daar fan van bent). Nu moet ik in me eentje balen dat ik niet ga
Als je vanacht nou eens een Inception uitvoert bij me met het idee dat ik naar XQ moet... Moet je wel uitkomen voor de droom die ik een droom van een droom heb uit een andere droom heb.wrote:Ga in een soort oceans eleven montage zodat je alsnog binnen komtwrote:David waarom wil je nou weer wel naar XQ (Behalve om Dbstf & Evil Activities, ik weet dat je daar fan van bent). Nu moet ik in me eentje balen dat ik niet ga
Keer met m'n neef met de vrachtwagen mee, wat zijn Duitsers toch een lui en moeilijk volkjewrote:Wat ga je daar doen dan??wrote:Op naar Duitsland!![]()
Kan je ook doen iddwrote:maar zo'n apparaat is duur, had ik je net zo goed 60 kunnen geven voor een kaartje :O
Mag geen geld weg geven van pappa en mammawrote:Kan je ook doen iddwrote:maar zo'n apparaat is duur, had ik je net zo goed 60 kunnen geven voor een kaartje :O
wrote:Mag geen geld weg geven van pappa en mammawrote:Kan je ook doen iddwrote:maar zo'n apparaat is duur, had ik je net zo goed 60 kunnen geven voor een kaartje :Oanders had ik het allang gedaan natuurlijk