Zometeen naar huis, treintje pakken etc 
En om 5 uur aan de slag bij m'n nieuwe baan
En om 5 uur aan de slag bij m'n nieuwe baan
's Nachts een man, overdag een man hewrote:Niet normaal hoe na de kut ik ben pfffff. Was klaar met proefwerkweek en toen aan de brugse zot, dat is net als een man met de hamer. Niet normaal...
Over 2 uur is dat weer weg, maarja nu even doorbijten haha. Toenet met mn scooter na huis was echt kk eng zal ik je zeggen. Valt me wel op dat typen nog enigzinds wel gaat, alleen de spelling is wat minder.wrote:'s Nachts een man, overdag een man hewrote:Niet normaal hoe na de kut ik ben pfffff. Was klaar met proefwerkweek en toen aan de brugse zot, dat is net als een man met de hamer. Niet normaal...![]()
Gewoon veel water drinken en wat vettigs naar binnen werken, dat helpt bij mij altijd
Heb je net gezopen dan ofzo?? Ik dacht dat je gisteravond bedoeldewrote: Over 2 uur is dat weer weg, maarja nu even doorbijten haha. Toenet met mn scooter na huis was echt kk eng zal ik je zeggen. Valt me wel op dat typen nog enigzinds wel gaat, alleen de spelling is wat minder.
Had tot 10 uur laatste PW en om half 11 tot 2 aan de Brugse zotwrote:Heb je net gezopen dan ofzo?? Ik dacht dat je gisteravond bedoeldewrote: Over 2 uur is dat weer weg, maarja nu even doorbijten haha. Toenet met mn scooter na huis was echt kk eng zal ik je zeggen. Valt me wel op dat typen nog enigzinds wel gaat, alleen de spelling is wat minder.![]()
Dat je dan nog op je scooter gaat rijden, gevaarlijk man
Ik geef je geen ongelijkwrote: Had tot 10 uur laatste PW en om half 11 tot 2 aan de Brugse zotHeb ik wel verdiend na zo'n zware week
Wie is die dude dan??wrote:http://www.youtube.com/watch?v=TWYcSBHfPTQ&feature=player_embedded#at=157
haha ik moet elke keer zo lachen wat er vanaf 2.31 in beeld is
Van Brugse Zot wordt je z(o/a)t hèwrote:Heb je net gezopen dan ofzo?? Ik dacht dat je gisteravond bedoeldewrote: Over 2 uur is dat weer weg, maarja nu even doorbijten haha. Toenet met mn scooter na huis was echt kk eng zal ik je zeggen. Valt me wel op dat typen nog enigzinds wel gaat, alleen de spelling is wat minder.![]()
Dat je dan nog op je scooter gaat rijden, gevaarlijk man
Ik dacht dat carnaval pas over een maand waswrote:godverdomme hebben godverdomme
wrote:Ik dacht dat carnaval pas over een maand waswrote:godverdomme hebben godverdomme
Aha op die fiets, ja best wel grappig dat er nu in de officiele videoclip iemand staat die nodig moet poepenwrote: hahah nee dat bordje die je ziet, wat er op staat
Moet je vooral op hardtraxx gaan nu.wrote:Volgende week tentamens. Moet dinsdag 4 boeken kennen, maar met m'n concentratie is het echt slecht gesteld door morgen
Voor je gaat slapen leren werkt goed. Vroeg in de ochtend leren (gelijk als je wakker wordt) en dan het liefst daarna meteen weer slapen als het mogelijk iswrote:Volgende week tentamens. Moet dinsdag 4 boeken kennen, maar met m'n concentratie is het echt slecht gesteld door morgen
Headhunterz & Wildstylez vs. Noisecontrollers - Tonight²wrote:Lol ik ben een mashupje aan het maken van Tonight en de Alpha² Remix maar hoe moet ik het noemen?
Headhunterz & Wildstylez vs. Noisecontrollers - Tonight (Original vs. Alpha² Remix) (Grozny Mashup)?
Ach, als m'n concentratie toch 0 is...wrote:Moet je vooral op hardtraxx gaan nu.wrote:Volgende week tentamens. Moet dinsdag 4 boeken kennen, maar met m'n concentratie is het echt slecht gesteld door morgenHaha.
Is dat zo? Heeft dat te maken met de stof die je hersenen dan verwerkt ofzo?wrote:Voor je gaat slapen leren werkt goed. Vroeg in de ochtend leren (gelijk als je wakker wordt) en dan het liefst daarna meteen weer slapen als het mogelijk is
in amerika wordt heavy metal ook hardcore genoemd
wrote:in amerika wordt heavy metal ook hardcore genoemd
oh okee ik dacht al![]()
dat is echt niet hetzelfde volgens mijwrote:in amerika wordt heavy metal ook hardcore genoemd