Moghee 
M´n concentratie doet het niet meer 
Mooi dagje, kwart over 2 beginnen tot kwart over 6.
Wat een tijden.
nieuwe zekering erin doenwrote:M´n concentratie doet het niet meer
wrote:wrote:Slecht?Wat een track man
Zoals ik t al zei bij t nummer zelfwrote:Sorry, maar de kicks... Gaat gewoon helemaal nergens over....
Lijkt net of er geen kick is, en ineens de pitchkick de bovenbuurvrouw doorboort die boven me ligt te slapen.
What the fuck, hoor ik in dit setje ineens een oudere versie van Gangsta Shit of zo. 
View on YouTube
@ 37:15
View on YouTube
Ik waag me ook een keer aan een HS plaat hoor...heb ik direct dit nodig om te compenseren:
View on YouTube
@ die Audiofreq plaat dus
View on YouTube
Die kicks, niet te gelovenwrote:Ik waag me ook een keer aan een HS plaat hoor...heb ik direct dit nodig om te compenseren:
View on YouTube
Derb!wrote:What the fuck, hoor ik in dit setje ineens een oudere versie van Gangsta Shit of zo.
View on YouTube
A
De Cock, met C.O.C.K. is deaud
moord?wrote:De Cock, met C.O.C.K. is deaud
moet oppeens aan een liedje denken van de basisschool: le coq est mort, le coq est mort
Als je iemand dat aan doet met een groep, dan mag je van mij vogelvrij verklaard worden. 
inderdaad, kutkinderen, dat ze het na een tijdje zelf ook niet te erg vinden zeg, maar blijven slaan.wrote:Als je iemand dat aan doet met een groep, dan mag je van mij vogelvrij verklaard worden.
Tering wat sneu kan er gewoon niet naar kijken 
Inderdaad, m'n handen beginnen echt te jeuken. Wat heb ik zin om al die kneuzen helemaal kapot te klappen op de stoeprand. Ben daar totaal niet van, maar dit is echt te sneu voor woorden.wrote:Tering wat sneu kan er gewoon niet naar kijken
Wtf ziek! Laat die gasten alsjeblieft wegrotten in de gevangenis.
Holy shit.. Een klap verkopen oké (nee eigenlijk ook niet maarja), maar dit gaat wel extreem ver 
alle namen stonden in de beschrijving bij youtube, en namen van een paar ouderswrote:Die ene vent moeten ze toch wel kunnen vinden, kijkt recht in de camera.
Lekker tochwrote:Die kicks, niet te gelovenwrote:Ik waag me ook een keer aan een HS plaat hoor...heb ik direct dit nodig om te compenseren:
View on YouTube