Dekentje?wrote:Goeiemorgen... Tis vroeg....
De ruit van mijn auto was niet het enige wat ik moest krabben
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
G
wrote:-5.
Herpes is a bitch, so I've heard.wrote:Goeiemorgen... Tis vroeg....
De ruit van mijn auto was niet het enige wat ik moest krabben
Goedemorgen
.
Word je echt moe van half 5 er uit als je dat niet gewend bent, gelukkig maar tot 12 uur school en dan weer doelloos gamen.
Word je echt moe van half 5 er uit als je dat niet gewend bent, gelukkig maar tot 12 uur school en dan weer doelloos gamen.
Goedemorgen.
Nog ff duits leren. Dalijk PW
Nog ff duits leren. Dalijk PW
A
Lucky Bastard. Zit tot half 4wrote:Goedemorgen.
Heb heleweek zo een rooster op Donderdag na, maar buiten dat om heb ik veel achterstand dat ik moet op halen binnen 4 weken om nog op stage te kunnen(ben al half jaar terug gezet)wrote:Lucky Bastard. Zit tot half 4wrote:Goedemorgen.
Goedemorgen, ook maar is wakker geworden 
Over een uurtje richting Rotterdam
Over een uurtje richting Rotterdam
Welke van de 2 was het aangenaamst?wrote:Ik had vanacht een droom in een droom
Ze waren allebei super vaag, ik weet er ook niet veel meer vanwrote:Welke van de 2 was het aangenaamst?wrote:Ik had vanacht een droom in een droom
Best wazig hahawrote:Ze waren allebei super vaag, ik weet er ook niet veel meer vanwrote:Welke van de 2 was het aangenaamst?wrote:Ik had vanacht een droom in een droomIk weet alleen nog dat ik zeg maar in m'n droom wakker werd van die andere droom, maar dat ik nog steeds niet wakker was, toen werd ik dus nog een keer wakker en kwam ik er achter dat ik een droom in een droom had
Deze kunnen we nieteens meer nadoen op feesten pommer 
jawel:wrote:Deze kunnen we nieteens meer nadoen op feesten pommer

Zelfs dan moeten we nog op elkaars schouderswrote:jawel:wrote:Deze kunnen we nieteens meer nadoen op feesten pommer
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Dikke plaat idd, alleen is Code Black er beter vanaf.wrote:Slecht?Wat een track man