eindelijkwrote:Weeeeeeeeeekend
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
Jammer genoeg voelt het niet als weekendwrote:Weeeeeeeeeekend
G
geniaal dit 

Zal je vast mooi staan kasper.wrote:geniaal dit
![]()
wrote:Zal je vast mooi staan kasper.wrote:geniaal dit
![]()
Als die net zo slap zijn als de normale All Stars dan wel idd
Ik vind ze echt zwaar vet
Ik vind ze echt zwaar vet
Doet me denken aan die Air Max slippers 
haha ja die zijn ook baaswrote:Doet me denken aan die Air Max slippers
G
Air ... Max... slippers?!?!wrote:Doet me denken aan die Air Max slippers
show me!!!!
en deze site is ook heerlijk:
http://troll.yombasoft.com/
wat je allemaal niet tegen komt als je naar nuttige dingen aan het zoeken bent
Jij bent sowieso de grappigste thuis.wrote:In de brievenbus?
Nee de deurklink is het aardigst!wrote:En dan zeggen mensen: ''Nee dat is de deurklink die geeft iedereen handjes'' maar dat snap ik nooit want handjes geven is helemaal niet grappigwrote:Jij bent sowieso de grappigste thuis.wrote:In de brievenbus?
Kloptwrote:Jij bent sowieso de grappigste thuis.wrote:In de brievenbus?
C
Ah, de rust... heeeeerlijk!
issie voor altijd weg?
issie voor altijd weg?
7 daagjes, als hij nog terug durft te komen, waar ik eigenlijk niet aan twijfelwrote:Ah, de rust... heeeeerlijk!
issie voor altijd weg?
C
Dan is het toch Khadber, Jor-D of Oostzaner weer lief aankijken..
zie trouwens handig hem een nieuw account maken zolang
over wie gaat dit?wrote:7 daagjes, als hij nog terug durft te komen, waar ik eigenlijk niet aan twijfelwrote:Ah, de rust... heeeeerlijk!
issie voor altijd weg?
edit: weet het al
onze grote vriend!
34 berichten per dag die gek
edit: @ chris 2 ik denk het niet want dat valt op, hij is zo verschrikkelijk hyper aan het posten altijd. hij kan wss niet op een andere account rustig gaan posten
34 berichten per dag die gek
edit: @ chris 2 ik denk het niet want dat valt op, hij is zo verschrikkelijk hyper aan het posten altijd. hij kan wss niet op een andere account rustig gaan posten
Last edited by The Venator on , edited 1 time in total.
Hij zal iig op een andere manier typen, anders valt ie zo door de mandwrote:Dan is het toch Khadber, Jor-D of Oostzaner weer lief aankijken..
die 3 hersencellen.. denken maar aan 1 ding: 34 berichten per dag..wrote:Hij zal iig op een andere manier typen, anders valt ie zo door de mandwrote:Dan is het toch Khadber, Jor-D of Oostzaner weer lief aankijken..
Ik vind het echt een gare streek.
Deed niks tegen het beleid.
Hypocriet zooitje, want jullie plempen allemaal onzin neer die niemand wat interesseert.
What the fuck boeit mij het dat je duizend uur werkt, dat je relaties kut zijn, dat je een vervelend schooljaar heb of dat je een vercrackte neger als huisdier hebt?
Hypocriete balzakken.
Deed niks tegen het beleid.
Hypocriet zooitje, want jullie plempen allemaal onzin neer die niemand wat interesseert.
What the fuck boeit mij het dat je duizend uur werkt, dat je relaties kut zijn, dat je een vervelend schooljaar heb of dat je een vercrackte neger als huisdier hebt?
Hypocriete balzakken.
C
nee mang, 35.. jwt
maarre zullen we hier ff vanaf stappen, geen aandacht meer geven?
Vandaag meeloopdag gehad op de ICT, was gaaf en heb nu al zin in mijn schooljaar die vanaf 2 februari alweer begint.
Nog hele gesprekken gehad over hardstyle en 9gag... lol
maarre zullen we hier ff vanaf stappen, geen aandacht meer geven?
Vandaag meeloopdag gehad op de ICT, was gaaf en heb nu al zin in mijn schooljaar die vanaf 2 februari alweer begint.
Nog hele gesprekken gehad over hardstyle en 9gag... lol