Dalijk maakt ze je in, hoe kut is datwrote:OMFG! meiden die FIFA'en? Damn, deed de mijne dat maarwrote:zo, wel weer genoeg gedaan voor school vandaag.
vanavond lekker fifa'en met de meiden hahahwordt nog wat
G
EN ze zit op HT EN ze houdt van hardstyle :pwrote:OMFG! meiden die FIFA'en? Damn, deed de mijne dat maarwrote:zo, wel weer genoeg gedaan voor school vandaag.
moet je nagaan
Henkjan's one lucky motherfuckerwrote:EN ze zit op HT EN ze houdt van hardstyle :pwrote:OMFG! meiden die FIFA'en? Damn, deed de mijne dat maarwrote:zo, wel weer genoeg gedaan voor school vandaag.
moet je nagaan
Hoe zit dat eigenlijk met die A-Lusion avater, heb even wat gemist denk ik.
Wie is daar mee begonnen joh, hahaha
Wie is daar mee begonnen joh, hahaha
wrote:Melding: Dysphoria mag 7 dagen ergens anders afkoelen van het gespam overal op de site. Prettige dag nog!
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
wrote:zo, wel weer genoeg gedaan voor school vandaag.

Doe je wel zuinig aan met je controllers, al die agressie die voetbal bij vrouwen opwekt.wrote:zo, wel weer genoeg gedaan voor school vandaag.
Ondanks dat het vrij irritant was wat hij deed, vind ik dit toch nergens op slaan. Hij heeft zich al die tijd keurig aan de regels gehouden en deze niet overtreden. Tenminste, ik vind niks in het beleid waar hij een overtreding op heeft begaan.wrote:Melding: Dysphoria mag 7 dagen ergens anders afkoelen van het gespam overal op de site. Prettige dag nog!
Die van mij doet het ookwrote:OMFG! meiden die FIFA'en? Damn, deed de mijne dat maarwrote:zo, wel weer genoeg gedaan voor school vandaag.
Het is actueel? Heb toch stiekem wel gelachen om een aantal, hoewel de meeste wel hoax waren.wrote:Ja maar vind je het normaal dat hij 38 nieuwsberichten in Actueel plaatst van de zelfde site, allemaal onzin nieuws?wrote:Ondanks dat het vrij irritant was wat hij deed, vind ik dit toch nergens op slaan. Hij heeft zich al die tijd keurig aan de regels gehouden en deze niet overtreden. Tenminste, ik vind niks in het beleid waar hij een overtreding op heeft begaan.wrote:Melding: Dysphoria mag 7 dagen ergens anders afkoelen van het gespam overal op de site. Prettige dag nog!
Nu hij weg is heb ik nog meer last van de naam Dysphoria dan toen hij er nog was. 
onderbouw die meningwrote:Nu hij weg is heb ik nog meer last van de naam Dysphoria dan toen hij er nog was.
Gespreksonderwerp nr1. Hij is nog net geen worldwide trending topic op twitter.wrote:onderbouw die meningwrote:Nu hij weg is heb ik nog meer last van de naam Dysphoria dan toen hij er nog was.![]()
dat zou er nog ff bij moeten komen joh hou het maar binnen de poorten van hardtraxx om ff in de stijl van henk-jan te blijven xDwrote:Gespreksonderwerp nr1. Hij is nog net geen worldwide trending topic op twitter.wrote:onderbouw die meningwrote:Nu hij weg is heb ik nog meer last van de naam Dysphoria dan toen hij er nog was.![]()
hmm, eventjes lekker een film opslaan met windows movie maker; nog 30376 minuten resterend
En het loopt alleen maar op.
En het loopt alleen maar op.
Idd, vervelend zeg
Heb je al eens bij de dierenambulance of dierenbescherming nagevraagd? Via de site of via de tel?
oldskool pokemon op me galaxy s2 
A
Meest besproken nieuwe track vandaag: Patrick Jumpen - Holiday 2k12 (Mach 10 Hardstyle Jump Club Mix) Patrick Jumpen - Holiday 2k12 (Mach 10 Hardstyle Jump Club Mix)
Morgen eindelijk mijn eerste voetbalwedstrijd na mijn blessure van 5 maanden!
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Weeeeeeeeeekend