ik heb nog steeds geen foto's van QD gezien helaasch 
- hoi hoi
- hoi slak
- parachutespringer
- !
- toet
- hoi hoi
- hoi slak
- parachutespringer
- !
- toet
nu wil ik ze al helemaal zienwrote:houden zoof je krijgt een lambal trollface foto van iedereen zn kop..
of je hebt het gevoel dat je naar een turkenflat zit te kijken, vanwege al die sattelietschotels...
says nuff
Heb je Robert wel eens gezien op een feest?wrote: I know, maar die probeert zich van zijn mooiste kant te laten zien als ie vol gas geeft.. ofwel.. gas geven zoals het moet!
Haha, ik dus ook. Heb het ook als ik bijv. moet presenteren of als ik voor lul wordt gezet ofzowrote:Inderdaad haha, en ik krijg al heel snel een rood hoofd. Vreselijkwrote: PreciesMaar ik zie er ook niet mooi uit als ik niet los ga, zodra ik zo'n zaal binnen loop is me kop al rood van de hitte en kun je het zweet al van m'n voorhoofd vegen
same herewrote:Haha, ik dus ook. Heb het ook als ik bijv. moet presenteren of als ik voor lul wordt gezet ofzowrote:Inderdaad haha, en ik krijg al heel snel een rood hoofd. Vreselijkwrote: PreciesMaar ik zie er ook niet mooi uit als ik niet los ga, zodra ik zo'n zaal binnen loop is me kop al rood van de hitte en kun je het zweet al van m'n voorhoofd vegen
Heeeel kut
wrote:wrote: Geloof me, ik ben er niet trots op ofzo, maar ik heb foto's van mezelf gezien van Qountdown die echt niet te overtreffen zijn, zelfs niet door jouIk schaamde me kapot toen ik ze zag :')
Heb genoten
zoooo, wij hebben veel feestjes samen zie ik netwrote:Die van mij ookwrote:
hmm, heb mijn agenda op partyflock net even bekeken, en dat geeft dan wel weer genoeg voldoening hoor![]()
wrote:socially awkward pommer
elke dag is een feest robertooooo!wrote:Ruben sinds wanneer feest jij dan zoveel?
vendetta? waar? ik heb 4 febr, nog niks op de planning staanwrote:Goedzo Ruben, BKJN als twijfel, H4L als twijfel, Masters zekerheid, Nightmare en Harmony twijfel,
Pakken die hardcore feestjes!![]()
Ik zie een gaatje, 4 februarie Vendetta, komen met je nek!
Uit Helmond tochwrote:Kent iemand Annie Appelboom, Henny Meijer en zijn geweldige vrouw Connie Meijer?
Ik heb een deuk gelegen om hun tweets, echt een aanrader
https://partyflock.nl/party/210272:Vendetta_2012.htmlwrote:vendetta? waar? ik heb 4 febr, nog niks op de planning staanwrote:Goedzo Ruben, BKJN als twijfel, H4L als twijfel, Masters zekerheid, Nightmare en Harmony twijfel,
Pakken die hardcore feestjes!![]()
Ik zie een gaatje, 4 februarie Vendetta, komen met je nek!