215 van de 6000 ofzo 
hallo gratis festival
Heb je hem weerwrote:Hoi hoi!
Hoi banaanwrote:Hoi hoi!
slak rijmt niet op vingerwrote:Hoi slak
parachutespringerwrote:slak rijmt niet op vingerwrote:Hoi slak
Haha iddwrote:Gaat weer schitterend hier![]()
Die van mij ookwrote:
hmm, heb mijn agenda op partyflock net even bekeken, en dat geeft dan wel weer genoeg voldoening hoor
Inderdaadwrote:Gaat weer schitterend hier
en 75% is daar om mooi te wezen... haha, mooi feestje dus :")wrote:Hahaha Intents uitverkocht
En er is nog geen line up. Ik zie straks nog wel weer mensen afhakenwrote:en 75% is daar om mooi te wezen... haha, mooi feestje dus :")wrote:Hahaha Intents uitverkocht
wrote:en 75% is daar om mooi te wezen... haha, mooi feestje dus :")wrote:Hahaha Intents uitverkocht
+1wrote:Je moet naar een feest om vol gas te geven... met of zonder zooi..
niet om mooi te wezen, dan ga je maar naar een house feestje waar dat soort thuishoort
I know, maar die probeert zich van zijn mooiste kant te laten zien als ie vol gas geeft.. ofwel.. gas geven zoals het moet!wrote:+1wrote:Je moet naar een feest om vol gas te geven... met of zonder zooi..
niet om mooi te wezen, dan ga je maar naar een house feestje waar dat soort thuishoort
Maar Robert bedoelde het ook niet al te serieus hoor
Net alsof mensen er 'mooi' uitzien als ze losgaan.. Neewrote:
En als ik los ga XD helemaal wan vertoning
Geloof me, ik ben er niet trots op ofzo, maar ik heb foto's van mezelf gezien van Qountdown die echt niet te overtreffen zijn, zelfs niet door jouwrote:Nee juist tegenovergestelde .. PFf hoe ik er ook bij Qountdown bij liepIs een foto van mij
![]()
![]()
![]()
De tering![]()
Precieswrote:Net alsof mensen er 'mooi' uitzien als ze losgaan.. Neewrote:
En als ik los ga XD helemaal wan vertoningmaargoed, daarvoor ga je gewoon niet naar een feest. Muziek
Inderdaad haha, en ik krijg al heel snel een rood hoofd. Vreselijkwrote: PreciesMaar ik zie er ook niet mooi uit als ik niet los ga, zodra ik zo'n zaal binnen loop is me kop al rood van de hitte en kun je het zweet al van m'n voorhoofd vegen