Nee, ik ben er bijna van af, dus je mag hem lekker houdenwrote:blugh, heeft er iemand zin om mijn opkomende griep over te nemen?
E
Nu meteen yrck!
I sell them because for reasons of health, the doctor has forbidden me to take the plane.[/quote]

Ik weet ook meteen waar je het over hebt.wrote:Nu meteen yrck!
Ik heb ook een voorgevoelwrote:Ik weet ook meteen waar je het over hebt.wrote:Nu meteen yrck!
E
That's impossibruwrote:Ik heb ook een voorgevoel
wrote:That's impossibruwrote:Ik heb ook een voorgevoel
Oké! Dan toch lekker nietwrote:Ik denk het niet meneer postma!
G
en hij is een oplichter of wat?wrote:Die user, partylife, waar het over gaat, doet dit al vaker/langer. Dus als je dan minimaal zo lang lid moet zijn kan hij het nog steeds.wrote:ik heb geen idee waar je het over hebt of wat je bedoeldwrote:nee, want bijvoorbeeld die partylive heeft al meerdere kaarten aangeboden. Die is dan al een stuk langer online om bij veel feesten dan kaarten te verkopen.
zo ja: dan ban!
zo niet: dan is het toch goed?
Met PayPal moet je oppassen, ik ben ook een keer bijna opgelicht via paypal. Die gozer verstuurde fake mailtjes (die super echt leken) van paypal naar mijn email adres enzo. Alleen het enige verschil was dat de mailtjes in het engels waren. Toen paypal gebeld en gezegd dat zij nooit mailtjes in een andere taal dan m'n moedertaal zouden sturen. Ook dat ze geen connecties hebben met Nigeria (waar ik toen mijn cdj's heen moest sturen) 
Dus pas op, ook al zegt hij dat het via paypal kan
Hij kan zelf niet, omdat ie niet met het vliegtuig mag van de dokter 
wrote:Hij kan zelf niet, omdat ie niet met het vliegtuig mag van de dokter

wrote:Ik ben er ook vandoor, trusten Traxxers![]()
![]()
Miss me more!wrote:wrote:Ik ben er ook vandoor, trusten Traxxers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I MISSS YOU@!@
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
G
Hoezo wil je uberhaubt zaken doen met een Nigeriaanwrote:Met PayPal moet je oppassen, ik ben ook een keer bijna opgelicht via paypal. Die gozer verstuurde fake mailtjes (die super echt leken) van paypal naar mijn email adres enzo. Alleen het enige verschil was dat de mailtjes in het engels waren. Toen paypal gebeld en gezegd dat zij nooit mailtjes in een andere taal dan m'n moedertaal zouden sturen. Ook dat ze geen connecties hebben met Nigeria (waar ik toen mijn cdj's heen moest sturen)
Jij hier?wrote:![]()
Ik ga pitten mensen, morgen na 4 weken ofzo weer eens naar school (voor 2 uur
G
online, terwijl je deze award gekregen hebt :pwrote:
RIP award voor beste member die dit jaar weg is gebleven of gebanned