Haha nee dit jaar is een schrikkeljaar 
"05-11-2008"
Wist niet dat ik hier al zolang zat
Helemaal vergeten mijn jubileum te vieren in November

Wist niet dat ik hier al zolang zat
Helemaal vergeten mijn jubileum te vieren in November
uhhh neeeeewrote:https://hardtraxx.com/vraag/2x-ticket-x-qlusive-noisecontrollers-t22433.html
Kan ik dit vertrouwen ?
Sowieso newbies die hun tickets aanbieden 
Ik zit hier overigens al van 24-07-2008. Mja laatste jaar pas actief geworden.
Ik zit hier overigens al van 24-07-2008. Mja laatste jaar pas actief geworden.
Ik heb zn bericht verwijderd, als hij ze echt wilt verkopen maakt hij maar een eigen topic aan. 
Valt er niet iets te regelen dat alleen mensen met een bepaald aantal posts tickets mogen verkopen om eventuele oplichting te voorkomen?
Dan ben ik ban dat er veel spam berichten komenwrote:Valt er niet iets te regelen dat alleen mensen met een bepaald aantal posts tickets mogen verkopen om eventuele oplichting te voorkomen?
Hij komt uit Italië.. Vraag nu even hoe duur.
Ik moet hem ook via PayPal betalen
Ik zou al afhakenwrote:Hij komt uit Italië.. Vraag nu even hoe duur.
Idd newbies die tickets aanbieden, never nooit mee in onderhandeling gaan 
Doe het ook niet, koop alleen van bekenden of 'echte' party luiwrote:Ik zou al afhakenwrote:Hij komt uit Italië.. Vraag nu even hoe duur.
Ik moet hem ook via PayPal betalen.
Maar ga wel even op in, verveel me toch
Pay pal kun je geld terug krijgen toch? Als je wordt opgelicht bijv.
Je kan hem trouwens wel zijn tickets gratis afhandig maken, gewoon zorgen dat hij jou eerst de tickets stuurt en daarna niets meer van je laten horenwrote:Doe het ook niet, koop alleen van bekenden of 'echte' party luiwrote:Ik zou al afhakenwrote:Hij komt uit Italië.. Vraag nu even hoe duur.
Ik moet hem ook via PayPal betalen.
![]()
Maar ga wel even op in, verveel me toch
Iemand ervaring met videobewerking? Tijdens het renderen blijf ik maar zwart beeld krijgen 
G
Eerder ivm registreren voor tickets verkopen enzowrote:Dan ben ik ban dat er veel spam berichten komenwrote:Valt er niet iets te regelen dat alleen mensen met een bepaald aantal posts tickets mogen verkopen om eventuele oplichting te voorkomen?
dan zou je 2 weken lid moeten zijn om te verkopen ofzo, lijkt me beter ipv posts.
Het lijkt me gewoon eigen verantwoordelijkheid om met zulke mensen in zee te gaan 
Iig iets wat dit probleempje kan oplossenwrote:Het lijkt me gewoon eigen verantwoordelijkheid om met zulke mensen in zee te gaan
Dat sowieso ook ja.
Mja ik ga slapen
Code: Select all
Hello, I sell a ticket for the regular qlimax that I was a boy because it can not come Ja, dat was een mooiewrote:Code: Select all
Hello, I sell a ticket for the regular qlimax that I was a boy because it can not come
nee, want bijvoorbeeld die partylive heeft al meerdere kaarten aangeboden. Die is dan al een stuk langer online om bij veel feesten dan kaarten te verkopen.wrote:Eerder ivm registreren voor tickets verkopen enzowrote:Dan ben ik ban dat er veel spam berichten komenwrote:Valt er niet iets te regelen dat alleen mensen met een bepaald aantal posts tickets mogen verkopen om eventuele oplichting te voorkomen?
dan zou je 2 weken lid moeten zijn om te verkopen ofzo, lijkt me beter ipv posts.
C
blugh, heeft er iemand zin om mijn opkomende griep over te nemen?
G
ik heb geen idee waar je het over hebt of wat je bedoeldwrote:nee, want bijvoorbeeld die partylive heeft al meerdere kaarten aangeboden. Die is dan al een stuk langer online om bij veel feesten dan kaarten te verkopen.