Oow dan blijf ik nog eventjes binnenwrote: Zo eerste rijles!![]()
Moggee HT
Vandaag weer eerste dagje school na 2 weken vakantie. Opzich niet heel vervelend ofzo
Oow dan blijf ik nog eventjes binnenwrote: Zo eerste rijles!![]()
Heb je nu al boetes terwijl je je rijbewijs nog niet eens hebt?? doe je goed danwrote:Bedankt mensen, ik hoop niet dat ik nog meer boetes ga pakken
waarom op een hardcore feest een hardstyle track?wrote:wrote:Er was een keer een filmpje van drokz/day-mar die op (volgens mij) MoH Magic draaide, heeft iemand hem nog want kan hem niet vinden
goed zoeken
View on YouTube
Andersom gebeurt dat toch ook?wrote: waarom op een hardcore feest een hardstyle track?
Vet tochwrote: waarom op een hardcore feest een hardstyle track?
ja als afsluitende ect.wrote:Andersom gebeurt dat toch ook?wrote: waarom op een hardcore feest een hardstyle track?
nee niet vet.wrote:Vet tochwrote: waarom op een hardcore feest een hardstyle track?
Open staan voor andere dingen mijn vriendwrote:nee niet vet.wrote:Vet tochwrote: waarom op een hardcore feest een hardstyle track?
Jah daar wil ik ook nog is heenwrote:Zou ook nog graag een keer naar Pussy Lounge willen, lekker gevarieerd en redelijk anders dan gewoon hardcore
Ben al naar 3 edities geweest, altijd topsfeer daar, en tetten ofcwrote:Jah daar wil ik ook nog is heenwrote:Zou ook nog graag een keer naar Pussy Lounge willen, lekker gevarieerd en redelijk anders dan gewoon hardcoreLekker opbouwend
wrote:https://hardtraxx.com/off-topic/hardtraxx-track-label-artiesten-awards-t22158-25.html#p790344
Ja dat mocht ik ook, hij kwam me ophalen, nog nooit gereden, zegtie ja stap maar in.wrote:Heb m'n eerste rijles overleefdMoest wel wennen aan die koppeling zeg, maar voor de rest ging het wel aardig, ook al naar huis gereden door het verkeer heen (wel met hulp natuurlijk). Dat was wel spannend haha, vooral toen ik nog ff wou zwaaien naar een bekende
Haha netjes hoor. Ik moet er niet aan denken om nu weer te lessenwrote:Heb m'n eerste rijles overleefdMoest wel wennen aan die koppeling zeg, maar voor de rest ging het wel aardig, ook al naar huis gereden door het verkeer heen (wel met hulp natuurlijk). Dat was wel spannend haha, vooral toen ik nog ff wou zwaaien naar een bekende