Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste Mainstream plaat van 2011: First Match 2011 / Blue Horizon
Beste Early plaat van 2011: Bingo!
Beste Raw plaat van 2011: Symphonic Feedback (Titan Remix)
Beste Crossover plaat van 2011: Beautiful & Rich/ Nothing (Wavolizer Remix)

Beste artiest: B-Front
Beste opkomende artiest: Prefix & Density (Solutio & The I's ook, maar die zaten al bij Mythica, dus zijn niet echt opkomend)
Beste duo: is eigenlijk een trio maar, Degos & Re-Done

Beste label: Fusion
Beste opkomende label: Spoontech (Theracords heeft natuurlijk ook een hele grote sprong vooruit gemaakt dit jaar, alleen die bestempel ik al meer als gevestigd label)

Dikste intro: Haunter Of The Dark
Lekkerste climax: Charger/Night Colours Black
Lekkerste anti-climax: La Nuit Noire/ Pattern 2
Mooiste melodie: The Cry
Vetste kickrolls: komt nog
Vetste bassline: komt nog
Dikste screeches: On the Go
Fijnste kicks: komt nog

Q: Wat zijn verder jullie verwachtingen van 2012 voor de Hardstyle/ Hardcore muziek?
Gaat de scene nog groter worden dan het al was, of zal dat nu op zijn hoogtepunt zijn?

Scene kan natuurlijk NOG groter worden. Q zal zich meer dan ooit tevoren op het buitenland instellen en zoals op de HDA al werd gezegd zullen andere genres steeds nauwer betrokken raken. Zegmaar het softer en toeganlijker worden van Hardstyle. Opzich niet veel moeite mee, want ik pik toch het leuke spul er wel uit en laat de rest links liggen.

Q: Wordt er meer geëxperimenteerd met andere muziekstijlen? Zo ja, welke stijlen zullen dit zijn en welke stijlen hoop jij persoonlijk op?
De Mainstream-hardstyle zal zich (zoals nu ook het geval is) meer richten op Dubstep & House. Jammer, want ik vind dubstep nou eenmaal bagger. Zou het liefst DNB/Ambient/IDM mixes zien, maar dat zal wel niet gaan gebeuren. Trance vind ik overigens ook prima tussen de hardstyle passen.

Q: En wat hopen jullie met betrekking tot feesten? Zijn feesten als Defqon/ Qlimax al goed zo, of mag het wat jullie betreft wat breder/ minder breed qua muziekstijlen? Doe je voorstel.
Feesten worden als maar massaler, al maakt me dat vrij weinig uit. Zolang er een Raw/Magic Show/Theracords area is met een leuke line-up ben ik wel aanwezig. Vond WiSH wel een goed voorbeeld van hoe het ook kan. Een Magic Show area met duistere en rauwe (onbekendere) hardstyle en op de main gewoon grote namen als: Digital Punk, Zany, Donkey, Slim Shore, B-Front, Ran-D. En dan een beetje pendelen daartussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Beste Crossover plaat van 2011: valt Overdrive Ya Woofah onder crossover?

Stardust valt er in ieder geval wel tussen voor mij persoonlijk.
Aangezien jij die bij beste mainstream plaat hebt staan, kan ik me voorstellen dat die daar ook bij kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste Mainstream plaat van 2011: Geck-o - It's What We Are
Beste Early plaat van 2011: Dj Thera vs Geck-o - Do The Happy Face (?)
Beste Raw plaat van 2011: Degos & Re-Done – Outside The Box
Beste Crossover plaat van 2011: Wavolizer – Done

Beste artiest: Thera
Beste opkomende artiest: Solutio & The I's
Beste duo: Degos & Re-Done

Beste label: Theracords
Beste opkomende label: Spoontech

Dikste intro: DHHD - Funky Shit (Degos & Re-Done's Skuimbek Mix)
Lekkerste climax: B-Front - Inner Creativity
Lekkerste anti-climax: The R3bels - Pattern 2
Mooiste melodie: Vazard - Zimmersion
Vetste kickrolls: Wavolizer - Done
Vetste bassline: DHHD - Funky Shit (Degos & Re-Done's Skuimbek Mix)
Dikste screeches: Frequencerz - Revolution
Fijnste kicks: Wavolizer - Done

Q: Wat zijn verder jullie verwachtingen van 2012 voor de Hardstyle/ Hardcore muziek?
Gaat de scene nog groter worden dan het al was, of zal dat nu op zijn hoogtepunt zijn?


Gaat in de zelfde groei/lijn door als 2010 en 2011. Het blijft dus groter worden en de groep die hier zich tegen afzet blijft ook groter worden.

Raw Hardstyle zal steeds meer een substroming worden en er zullen meer feesten hier voor gemaakt worden.

Misschien knapt de hele scene als een zeepbel uit elkaar zoals met jump is gebeurd, verwacht ik al een paar jaar eigenlijk... Maar nu het er nog steeds niet op lijkt verwacht ik niet meer dat dit gebeurd.


Q: Wordt er meer geëxperimenteerd met andere muziekstijlen? Zo ja, welke stijlen zullen dit zijn en welke stijlen hoop jij persoonlijk op?
Wordt vast met veel meer geexperimenteerd en dat vind ik een goed zaak, zolang het niet neigt naar het meer "toegankelijke" en z'n Hardstyle kern maar houdt.

Q: En wat hopen jullie met betrekking tot feesten? Zijn feesten als Defqon/ Qlimax al goed zo, of mag het wat jullie betreft wat breder/ minder breed qua muziekstijlen? Doe je voorstel.

Denk dat er wat grote feesten niks zal veranderen. En dat vind ik prima. Laat die maar zo mainstream minded blijven.

Hopenlijk ontstaan er weer wat nieuwe kleine feestjes die ik met plezier ga bezoeken. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Beste opkomende artiest: Prefix & Density (Solutio & The I's ook, maar die zaten al bij Mythica, dus zijn niet echt opkomend)


P&D zaten ook al bij Spoontech hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Oxbow schreef:
Beste opkomende artiest: Prefix & Density (Solutio & The I's ook, maar die zaten al bij Mythica, dus zijn niet echt opkomend)


P&D zaten ook al bij Spoontech hoor :P

Jawel, maar hun eerste grote release was in 2011, vandaar dus opkomende artiest van dit jaar. S&TI hadden in 2010 al een echte release (2x zelfs) op Mythica. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
XtD schreef:
Oxbow schreef:
Beste opkomende artiest: Prefix & Density (Solutio & The I's ook, maar die zaten al bij Mythica, dus zijn niet echt opkomend)


P&D zaten ook al bij Spoontech hoor :P

Jawel, maar hun eerste grote release was in 2011, vandaar dus opkomende artiest van dit jaar. S&TI hadden in 2010 al een echte release (2x zelfs) op Mythica. :)


Ok jij wint :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste Mainstream plaat van 2011: The R3belz & Vamper - Cosmik
Beste Raw plaat van 2011: The R3bels - Pattern 2
Beste Crossover plaat van 2011: Wavolizer - Done

Beste artiest: B-Front
Beste opkomende artiest: Prefix & Density
Beste duo: Catatonic Overload / Degos & Re-Done

Beste label: Theracords
Beste opkomende label: Spoontech

Dikste intro: Degos & Re-Done - Outside The Box
Lekkerste climax: Jack of Sound - Kaylee's Nightmare
Lekkerste anti-climax: The R3bels - Pattern 2
Mooiste melodie: Zany - Symphonic Feedback (Titan Remix)
Vetste kickrolls: Revolutionz - Darkness
Vetste bassline: DJ Thera & Geck-O - Do The Happy Face
Dikste screeches: Frequencerz - Revolution
Fijnste kicks: Titan & B-Front - Haunted / The R3bels - Pattern 2

Q: Wat zijn verder jullie verwachtingen van 2012 voor de Hardstyle/ Hardcore muziek?
Gaat de scene nog groter worden dan het al was, of zal dat nu op zijn hoogtepunt zijn?

Ik denk dat het nog uitgebreider word. Meer raw feesten en ook meer raw area's op (grote) feesten. Verder denk ik dat de scene qua bevolking wel groeit, dat gebeurt volgens mij ieder jaar wel.

Q: Wordt er meer geëxperimenteerd met andere muziekstijlen? Zo ja, welke stijlen zullen dit zijn en welke stijlen hoop jij persoonlijk op?
Er zal vast wel geëxperimenteerd worden met andere genres, denk zelf nog meer house en dubstep. Misschien dat iemand nog een ander genre vind zoals drum & bass en dat combineert met hardstyle. Ik hoop er eerlijk gezegd niet op, verschillende stijlen met hardstyle combineren is niet mijn ding. Hou het maar lekker bij hardstyle. :)

Q: En wat hopen jullie met betrekking tot feesten? Zijn feesten als Defqon/ Qlimax al goed zo, of mag het wat jullie betreft wat breder/ minder breed qua muziekstijlen? Doe je voorstel.
Wat mij betreft mag er wel wat veranderen qua opbouw in de line-up en timetable. Zoals bijvoorbeeld een feest als Qlimax, leuk dat ze Ran-D en G4H dan als 'raw' bestempelen en voor de hardcore zetten, maar daar mag van mij nog wel een hardere act staan. Verder vind ik het wel prima zo, alleen hoop ik echt niet dat er volgend jaar een Afrojack of zo opent op een Q-dance feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 20:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beste Mainstream plaat van 2011
Hush little baby don't you cry...

Beste Early plaat van 2011:
Stereotunerz - Housedog. Klinkt zo dof dat het 10 jaar geleden vast wel ergens ingegraven moest zijn.

Beste Raw plaat van 2011:
Alles wat niet van Radical Redemption, Solutio & The I's, Degos & Re-Done en al die andere overschatte raw-meuk producers komt.

Beste Crossover plaat van 2011:
Kut Parvuz jat mijn grap

Beste artiest: Thera
Beste opkomende artiest: Zany. Gewoon. Die kwam als eerste in me op.
Beste duo: Bioweapon. Die hebben dit jaar eindelijk iets gedaan waar ze goed in waren, namelijk ophouden te bestaan.

Beste label: Scantraxx. Zoveel opgehoopte paardenstront releasen en je nog steeds het meest toonaangevende label durven te noemen getuigd van lef en klasse.
Beste opkomende label: Ik ga dezelfde grap niet nog een keer maken... Heb helemaal niks met opkomende labels.

Dikste intro: Everything Changes
Lekkerste climax: Everything Changes
Lekkerste anti-climax: Everything Changes
Mooiste melodie: Everything Changes
Vetste kickrolls: Everything Changes
Vetste bassline: Everything Changes
Dikste screeches: Everything Changes
Fijnste kicks: Everything Changes

Q: Wat zijn verder jullie verwachtingen van 2012 voor de Hardstyle/ Hardcore muziek?
Gaat de scene nog groter worden dan het al was, of zal dat nu op zijn hoogtepunt zijn?

Het hoogtepunt zijn we al lang voorbij. Groter wordt alles sowieso. Beter... not.

Q: Wordt er meer geëxperimenteerd met andere muziekstijlen? Zo ja, welke stijlen zullen dit zijn en welke stijlen hoop jij persoonlijk op?
Dat gaat ongetwijfeld wel gebeuren. Ik hoop persoonlijk dat Scantraxx een samenwerking aan gaat met Disney en de muziek zich meer gaat focussen op jonge kinderen. Disney zal op haar beurt een tekenfilm maken over de Wasted Penguinz. Hier kijk ik alvast enorm naar uit.

Q: En wat hopen jullie met betrekking tot feesten? Zijn feesten als Defqon/ Qlimax al goed zo, of mag het wat jullie betreft wat breder/ minder breed qua muziekstijlen? Doe je voorstel.
Kan me niks schelen. Zolang ik maar drugs kan gebruiken en met opblaashonden rond kan lopen vind ik alles best.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Beste duo: Bioweapon. Die hebben dit jaar eindelijk iets gedaan waar ze goed in waren, namelijk ophouden te bestaan.

Ik hoop persoonlijk dat Scantraxx een samenwerking aan gaat met Disney en de muziek zich meer gaat focussen op jonge kinderen. Disney zal op haar beurt een tekenfilm maken over de Wasted Penguinz. Hier kijk ik alvast enorm naar uit.


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 21:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Beste Mainstream plaat van 2011: Slim Shore & B-Front - Charger
Beste Early plaat van 2011: Thera & Geck-o meets Wavolizer - Tho And A Half Kings
Beste Raw plaat van 2011: B-Front & Digital Punk - For The Girls / Solutio & The I's - 2.17
Beste Crossover plaat van 2011: Wavolizer - Done

Beste artiest: B-Front
Beste opkomende artiest: Prefix & Density / Coarsection
Beste duo: Solutio & The I's

Beste label: Fusion Records
Beste opkomende label: Spoontech

Dikste intro: Crypsis & Radical Redemption - Darkness Is Calling
Lekkerste climax: Prefix & Density - Warning
Lekkerste anti-climax: The R3bels - Pattern 2
Mooiste melodie: Josh & Wesz - RTHM
Vetste kickrolls: Revolutionz - Darkness
Vetste bassline: The R3belz - Reactivate The Bionicle
Dikste screeches: Frequencerz - Revolution
Fijnste kicks: Degos & Re-Done - Yes We Know
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste Mainstream plaat van 2011: Wildstylez - Huh?
Beste Early plaat van 2011: Phrantic - Freestyle (Geck-o Oldskool Remix)
Beste Raw plaat van 2011: Sasha F - Artificial Reality
Beste Crossover plaat van 2011: Alphaverb - Overdrive Ya Woofah

Beste artiest:
Catatonic Overload
Beste opkomende artiest: Phrantic
Beste duo: Catatonic Overload/Degos & Re-Done

Beste label: Theracords, Fusion heeft misschien wel net zo veel gruwelijke nummers, maar veel meer troep ook...
Beste opkomende label: Spoontech Records

Dikste intro: Sasha F - Evil Divine
Lekkerste climax: Chris One - Psycho
Lekkerste anti-climax: The Machine - Sound Of The Machine
Mooiste melodie: Solutio & The I's ft Arboza - The Cry
Vetste kickrolls: B-Front - Virus
Vetste bassline: Alphaverb - Overdrive Ya Woofah, kan even geen andere hele bijzondere bedenken.
Dikste screeches: Catatonic Overload - Goddamn
Fijnste kicks: Phrantic - Road Warrior

Q: Wat zijn verder jullie verwachtingen van 2012 voor de Hardstyle/ Hardcore muziek?
Gaat de scene nog groter worden dan het al was, of zal dat nu op zijn hoogtepunt zijn?

Ik verwacht dat er nog steeds te veel naar de verkeerde kant wordt geëxperimenteerd, maar dat er altijd een bepaald centrum blijft staan voor mij. Waar nog altijd de vertrouwde hardstyle uitkomt.

Q: Wordt er meer geëxperimenteerd met andere muziekstijlen? Zo ja, welke stijlen zullen dit zijn en welke stijlen hoop jij persoonlijk op?
Ik denk dat het nog steeds gebeurt volgend jaar, omdat er toch voor groot publiek successen geboekt worden met ander, herkenbare muziekstijlen. Van mij hoeft het niet, echt totaal niet, maar als ik zou moeten kiezen vind ik de Hardtrance-achtige stijl van Geck-e een mooie toevoeging.

Q: En wat hopen jullie met betrekking tot feesten? Zijn feesten als Defqon/ Qlimax al goed zo, of mag het wat jullie betreft wat breder/ minder breed qua muziekstijlen? Doe je voorstel.
Defqon bijvoorbeeld is toch al niet meer tegen te houden, als de Hardstyle maar niet overschaduwd wordt vind ik alles best. Qlimax moet niet verder gaan, 2 andere stijlen is genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste Mainstream plaat van 2011: Zatox - Unborn
Beste Early plaat van 2011: Geen idee
Beste Raw plaat van 2011: Solutio & The I's - 2.17
Beste Crossover plaat van 2011: Alphaverb - Overdrive Yah Woofah

Beste artiest: B-Front
Beste opkomende artiest: Solutio & The I's
Beste duo: Thera & Geck-O

Beste label: Fusion
Beste opkomende label: Theracords

Dikste intro: B-Front - Virus
Lekkerste climax: Adaro - The Haunter Of The Dark
Lekkerste anti-climax: The R3bels - Pattern 2
Mooiste melodie: Zany - Symphonic Feedback (Titan Remix) (heerlijk dat Euforische tintje er aan) of Slim Shore - Flow
Vetste kickrolls: Zany - Symphonic Feedback (Titan Remix) <-- de midintro :love:
Vetste bassline: Alphaverb - Overdrive Ya Woofah
Dikste screeches: B-Front - Virus (midintro)
Fijnste kicks: Zany - Symphonic Feedback (Titan Remix) <-- de midintro :love:

Q: Wat zijn verder jullie verwachtingen van 2012 voor de Hardstyle/ Hardcore muziek?
Gaat de scene nog groter worden dan het al was, of zal dat nu op zijn hoogtepunt zijn?


Scene gaat zeker nog meer groeien, helemaal omdat HWS van Headhunterz nu ongekend populair is en Q-Dance zelfs naar Chilli is gegaan met Mysteryland. Ik denk ook dat Solutio & The I's verder door zullen groeien, ook al is het niet bij het hele grote publiek. Headhunterz gaat ook stijgen in de ranglijst van de DJ-mag top 100 en B-Front blijft vette platen maken. Gunz 4 Hire hebben het dit jaar al gemaakt, maar als ze wat originele dingen kunnen bedenken, nieuwe kicks kunnen maken en de show wat kunnen verbeteren word dit een nog dikkere live-act. Theracords word bekender, op Defqon gaat de zon schijnen en April word voor mij een drukke maand :p . Verder laat ik me graag verrassen.

Q: Wordt er meer geëxperimenteerd met andere muziekstijlen? Zo ja, welke stijlen zullen dit zijn en welke stijlen hoop jij persoonlijk op?

Ik hoop dat ze andere stijlen gewoon weg laten. Beetje slow-it-down is niet erg, als 't maar bij de 5/10 sec. blijft en er niet een gehele break aan vast komt te zitten.

Q: En wat hopen jullie met betrekking tot feesten? Zijn feesten als Defqon/ Qlimax al goed zo, of mag het wat jullie betreft wat breder/ minder breed qua muziekstijlen? Doe je voorstel.

Defqon was dit jaar wel prima, hetzelfde geld denk ik ook voor Decibel. Er is voor ieder wat wils, en hardstyle blijft het grootste. Wel hoop ik dat organisaties betere line-ups neerzetten, soms zijn de line-ups wel goed, maar dan is de TT weer verschrikkelijk. Zet aub iemand als B-Front ook gewoon in de blue/purple ipv op de main. Niet dat hij het niet verdient, maar hij past er gewoon niet :) .

dawasiknie schreef:
Beste label: Scantraxx. Zoveel opgehoopte paardenstront releasen en je nog steeds het meest toonaangevende label durven te noemen getuigd van lef en klasse.


:lol: :lol: Tranen in m'n ogen hier :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 22:50 
 
Hardtraxx Addict

Beste Mainstream plaat van 2011: Max Enforcer & Frontliner - On The Go, ondanks dat hij echt grijs is gedraait.
Beste Raw plaat van 2011: B-Front - Inner Creativity

Beste artiest: B-front maar Wildstylez zit qua productie ook erg hoog bij mij.
Beste opkomende artiest: The Anarchist
Beste duo: Noisecontrollers, kan niet wachten op het album :drool:

Beste label: Fusion
Beste opkomende label: Theracords/X-bone tot op bepaalde hoogte ook wel.

Dikste intro: Chris One - Psycho
Lekkerste climax: Digital Punk & Noisecontrollers - Blue Horizon
Lekkerste anti-climax: The Anarchist - The Skreetch
Mooiste melodie: Wildstylez - Shadow
Fijnste kicks: Code Black - Red Planet vind ik erg lekker :)

Q: Wat zijn verder jullie verwachtingen van 2012 voor de Hardstyle/ Hardcore muziek?
Gaat de scene nog groter worden dan het al was, of zal dat nu op zijn hoogtepunt zijn?

The Prophet zal ongetwijfeld moeten stoppen met produceren als hij door gaat met zijn remuxxxxxjes. Zijn imago zal dan wel zo naar de klote zijn dat het onomkeerbaar is. Verder zal de scene nog toegankelijker worden denk ik, zeker met Mysteryland Chili enz.

Q: Wordt er meer geëxperimenteerd met andere muziekstijlen? Zo ja, welke stijlen zullen dit zijn en welke stijlen hoop jij persoonlijk op?
Dubstep denk ik, hoop er zelf niet op.

Misschien een suggestie ''beste free release van 2011''?.
Zo ja, dan natuurlijk Wildstylez - I See Stars :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 23:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Beste Mainstream plaat van 2011: Max Enforcer & Frontliner - On The Go
Beste Early plaat van 2011: Thera - Doggystyle
Beste Raw plaat van 2011: Mystery - Type Face ( Luna & Chain Reaction Remix)
Beste Crossover plaat van 2011: Wavolizer - Done

Beste artiest: Thera
Beste opkomende artiest: Radical Redemption
Beste duo: Thera & Geck-o

Beste label: Theracords
Beste opkomende label: The Magic show

Dikste intro: Thera vs Geck-o - Do The Happy Face
Lekkerste climax: Slim Shore - Flow
Lekkerste anti-climax: Zany - Symphonic Feedback (Titan Remix)
Mooiste melodie: Toneshifterz - Psychedelic Wasteland (Official Defqon.1 Australia Anthem 2011) :love:
Vetste kickrolls: Toneshifterz - Psychedelic Wasteland (Official Defqon.1 Australia Anthem 2011)
Vetste bassline: CO2 - Goddamn
Dikste screeches: Max Enforcer & Frontliner - On The Go
Fijnste kicks: Coone - The Way That I Ride

Q: Wat zijn verder jullie verwachtingen van 2012 voor de Hardstyle/ Hardcore muziek?
Gaat de scene nog groter worden dan het al was, of zal dat nu op zijn hoogtepunt zijn?
A: ik denk dat het nog groter word en meer internationaler

Q: Wordt er meer geëxperimenteerd met andere muziekstijlen? Zo ja, welke stijlen zullen dit zijn en welke stijlen hoop jij persoonlijk op?
A: ik denk veel Dubstep ben niet fan van de combi maar wel van de 2 stijlen los!


Q: En wat hopen jullie met betrekking tot feesten? Zijn feesten als Defqon/ Qlimax al goed zo, of mag het wat jullie betreft wat breder/ minder breed qua muziekstijlen? Doe je voorstel.
A: laten zo als ze zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwisniks schreef:
Misschien een suggestie ''beste free release van 2011''?.
Zo ja, dan natuurlijk Wildstylez - I See Stars :)

Geck-o - Another Way :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Kwisniks schreef:
Misschien een suggestie ''beste free release van 2011''?.
Zo ja, dan natuurlijk Wildstylez - I See Stars :)

Geck-o - Another Way :loving:

Art of Fighters - IFTK
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
katamaran schreef:
Kwisniks schreef:
Misschien een suggestie ''beste free release van 2011''?.
Zo ja, dan natuurlijk Wildstylez - I See Stars :)

Geck-o - Another Way :loving:

Art of Fighters - IFTK
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
katamaran schreef:
Kwisniks schreef:
Misschien een suggestie ''beste free release van 2011''?.
Zo ja, dan natuurlijk Wildstylez - I See Stars :)

Geck-o - Another Way :loving:

Art of Fighters - IFTK

Wake Up Remuxx :bomb: :bomb: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 00:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Kwisniks schreef:
Misschien een suggestie ''beste free release van 2011''?.
Zo ja, dan natuurlijk Wildstylez - I See Stars :)

Geck-o - Another Way :loving:

Geck-o - 2-1, hoogte puntje ieder feest weer :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 01:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste free release: Noisecontrollers - Disco Is The Music,

Edit: of Runnin', of Feelings, of Promises (DBSTF Remix), Of 2-1

Te moeilijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 01:05 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Beste Mainstream plaat van 2011:
Geck-o - It's What We Are
Beste Early plaat van 2011:
Catatonic Overload - Attitude
Beste Raw plaat van 2011:
Sasha F - Artificial Reality
The R3bels - Pattern 2
Beste Crossover plaat van 2011:
Wavolizer - Done

Beste artiest:
The Machine
The R3bels(z)
Geck-o
DJ Thera
Beste opkomende artiest:
Catatonic Overload
Beste duo:
Noisecontrollers

Beste label:
Theracords
Beste opkomende label:
Spoontech

Dikste intro:
Sasha F - Artificial Reality
Catatonic Overload - Goddamn
Lekkerste climax:
The Machine - Renaissance
Chris One - Killshot
Lekkerste anti-climax:
The R3bels - Pattern 2
Plasmaravers - Bust A Move (The R3belz Raw Edit)
Mooiste melodie:
The R3belz & Vamper - Cosmik
Geck-o - It's What We Are
Vetste kickrolls:
The R3bels - Pattern 2
The Machine ft. Raw Manners - Self Esteem Fund (Original Mix)
Wavolizer - Amnesia
Vetste bassline:
Geck-o - It Never Sleeps (Original Mix)
Dikste screeches:
Catatonic Overload - Goddamn
Delete - Pulse (Catatonic Overload Remix)
The R3bels - Pattern 2
Sasha F - Artificial Reality
Wavolizer - Amnesia
Fijnste kicks:
DJ Thera vs. Geck-o - Do The Happy Face
Sasha F - Artificial Reality
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
katamaran schreef:
Kwisniks schreef:
Misschien een suggestie ''beste free release van 2011''?.
Zo ja, dan natuurlijk Wildstylez - I See Stars :)

Geck-o - Another Way :loving:

Art of Fighters - IFTK

Dan ga ik toch mee met Kwisniks ;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 14:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Mensen geef gewoon één antwoord, anders kan ik al mn favorieten wel bij lekkerste track zetten zodat ze sws allemaal een stem krijgen

Beste Free Release was denk ik Ran-D - Better On The Otherside

Escape & 2-1 waren ook heel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste free relesease was 2-1 met afstand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 14:18 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Beste Mainstream plaat van 2011: Frontliner - Dreamdust
Beste Early plaat van 2011: -
Beste Raw plaat van 2011: The R3belz - Pattern 2
Beste Crossover plaat van 2011: -

Beste artiest: Frontliner
Beste opkomende artiest: Shockerz
Beste duo: Wasted Penguinz/Noisecontrollers

Beste label: Scantraxx
Beste opkomende label: Theracords

Dikste intro: Frontliner ft. Mc Da Syndrome - Muzyk (Live Edit)
Lekkerste climax: Frontliner - Dreamdust
Lekkerste anti-climax: Josh & Wesz ft. D-Clear - Mindgame (Original Mix)
Mooiste melodie: Frontliner - Dreamdust
Vetste kickrolls: Frontliner - Expressionz
Vetste bassline: Frontliner - Expressionz
Dikste screeches: Josh & Wesz ft. D-Clear - Mindgame (Original Mix)
Fijnste kicks: The R3belz - Pattern 2


Q: Wordt er meer geëxperimenteerd met andere muziekstijlen? Zo ja, welke stijlen zullen dit zijn en welke stijlen hoop jij persoonlijk op?

Ja er komen ontzettend veel invloeden van andere muziekstijlen, mij zou het een worst zijn van welke, zolang het goed klinkt.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic