nee, jij betaald mij. handel en wandelwrote:Idd kei gezellig, jij betaald dus biscuit?wrote:Ja joh ik ga wel mee man. Wat zijn de kosten?wrote:jow, wie wil mee naar renesse? week van 14 t/m 24 juli?
zowel vrouwlijk als mannelijk medemens welkom?
E
E
jow prima.wrote:Kan je wel op komen zoeken, kom daar vaak genoegwrote:jow, wie wil mee naar renesse? week van 14 t/m 24 juli?
ik stuur je wel binnenkort mijn mobielnummer om te sms als je mij komt opzoeken,.
Kerel 130 euro voor een campingplaats?wrote:130 ppwrote:Ja joh ik ga wel mee man. Wat zijn de kosten?wrote:jow, wie wil mee naar renesse? week van 14 t/m 24 juli?
E
neej luxe, huisje.wrote:Kerel 130 euro voor een campingplaats?wrote:130 ppwrote:
Ja joh ik ga wel mee man. Wat zijn de kosten?
Ben er 2 jaar geweest, nog nooit zo'n grote ballenbak meegemaakt. Snap niet dat je er heen wil.... oh wacht, hij valt al.
wrote:Ben er 2 jaar geweest, nog nooit zo'n grote ballenbak meegemaakt. Snap niet dat je er heen wil.... oh wacht, hij valt al.
Het houd ook gewoon niet op haha.
Ga nou niet haten.. 15 is het nieuwe 18..wrote:Ben er 2 jaar geweest, nog nooit zo'n grote ballenbak meegemaakt. Snap niet dat je er heen wil.... oh wacht, hij valt al.
E
nee daarom niet.
jullie denken al aan kleine kinderen eer dat ik iets gezegd heb. Wie is nou hier de Pedo?
jullie denken al aan kleine kinderen eer dat ik iets gezegd heb. Wie is nou hier de Pedo?
Gewoon negeren die onzin.. Kun je iets meer over het huisje vertellen? Hoeveel slaapkamers en douches e.d.wrote:nee daarom niet.
Last edited by mrazura on , edited 1 time in total.
Ik snap wat waar jij dan naar kijkt / zoekt dan hoor, het is daar neuke voor je leven daar, gewoon 18+wrote:Ben er 2 jaar geweest, nog nooit zo'n grote ballenbak meegemaakt. Snap niet dat je er heen wil.... oh wacht, hij valt al.
En ja ik kan het weten, ik kom er vaak genoeg.
Ai jij gaat ook mee? Gewoon beetje blonde sletjes uitwonen, no stress toch?wrote:Ik snap wat waar jij dan naar kijkt / zoekt dan hoor, het is daar neuke voor je leven daar, gewoon 18+wrote:Ben er 2 jaar geweest, nog nooit zo'n grote ballenbak meegemaakt. Snap niet dat je er heen wil.... oh wacht, hij valt al.
En ja ik kan het weten, ik kom er vaak genoeg.
We hebben vandaag geboekt voor 13 t/m 20 juli.wrote:jow, wie wil mee naar renesse? week van 14 t/m 24 juli?
Niet mee, maar ik kan wel daarheen komen! Blond genoeg daar hoorwrote: Ai jij gaat ook mee? Gewoon beetje blonde sletjes uitwonen, no stress toch?
Edit: wtf, komt heel hardtraxx ofzo, zo blijft er niks meer voor mij over ongeveer
Last edited by sjobie on , edited 1 time in total.
Ja toch als meisje is kom je gewoon bij ons dan pakke we dr met zn 3e, no homo.wrote:Niet mee, maar ik kan wel daarheen komen! Blond genoeg daar hoorwrote: Ai jij gaat ook mee? Gewoon beetje blonde sletjes uitwonen, no stress toch?
Whahawrote:wrote:Jespervo94 heeft gereageerd op jouw reactie op Skrillex at Puerto Rico:
@timmieboy16 Uhm. Moet het hardstyle zijn dan? Mensen die naar skrillex gaan willen, neem ik aan, een soort dubstep horen. En geen hardstyle? Toch. Mensen die naar Noisecontrollers - Nobody said it was easy luisteren, die willen Hardstyle, niet de originele plaat van Coldplay toch? Ga je ook haten dat daar een remix van is gemaakt?
Wist niet dat Noisecontrollers dat leuke liedje van Coldplay hebben geremixt![]()
![]()
Edit: Werkstuk van 1500 woorden is af, gelukkig..
Of moet ik weer eens in het nachttopic verschijnenwrote:Trusten!
Met leuke plaatjes
E
wrote:Ja toch als meisje is kom je gewoon bij ons dan pakke we dr met zn 3e, no homo.wrote:Niet mee, maar ik kan wel daarheen komen! Blond genoeg daar hoorwrote: Ai jij gaat ook mee? Gewoon beetje blonde sletjes uitwonen, no stress toch?
Volgens mij een tussentijdse meeting daaro.
Doe maarwrote:Of moet ik weer eens in het nachttopic verschijnenwrote:Trusten!?
Met leuke plaatjes

Ultranopolis, meer dan een miljoen inwoners, astronomisch hoge grondprijzen
E
Transport Tycoon! 
Simcity 3000 jonguh! 4 is eigenlijk nog beterwrote:Transport Tycoon!