en skrillex niet? met zn grasmaai kapsel.. sjonge jonge jonge zeg.. wat een idioot zeg.. dus zo zien de dubstylers er zo ongeveer uit?wrote:Hij is fucking lelijkwrote:Fijn voor m.wrote:ja oke hij doet wat mongolisch daar maargoed, het is dus De Skrillex
Iedereen mocht Balkenende dan wel belachelijk maken vanwege z'n harry potter uiterlijk, maar deze beste man mogen we niet belachelijk maken omdat hij 1 of andere dubstep dj is?
ik heb helemaal niet gezegd dat jullie hem niet volkomen belachelijk mogen maken, van mij mag het hij ziet er ook echt niet uit.
hij zat eerst in de metal of rock scene geloof ik, vandaar.
Was ook niet persoonlijk bedoeldwrote:ik heb helemaal niet gezegd dat jullie hem niet volkomen belachelijk mogen maken, van mij mag het hij ziet er ook echt niet uit.
D
Goedenavond!
wrote: en skrillex niet? met zn grasmaai kapsel.. sjonge jonge jonge zeg.. wat een idioot zeg.. dus zo zien de dubstylers er zo ongeveer uit?
Ik DOEL OOK OP SKRILLEX IOQ@U#$IO!@U $P!#
Jespervo94 heeft gereageerd op jouw reactie op Skrillex at Puerto Rico:
@timmieboy16 Uhm. Moet het hardstyle zijn dan? Mensen die naar skrillex gaan willen, neem ik aan, een soort dubstep horen. En geen hardstyle? Toch. Mensen die naar Noisecontrollers - Nobody said it was easy luisteren, die willen Hardstyle, niet de originele plaat van Coldplay toch? Ga je ook haten dat daar een remix van is gemaakt?
Wist niet dat Noisecontrollers dat leuke liedje van Coldplay hebben geremixt
@timmieboy16 Uhm. Moet het hardstyle zijn dan? Mensen die naar skrillex gaan willen, neem ik aan, een soort dubstep horen. En geen hardstyle? Toch. Mensen die naar Noisecontrollers - Nobody said it was easy luisteren, die willen Hardstyle, niet de originele plaat van Coldplay toch? Ga je ook haten dat daar een remix van is gemaakt?
Wat zeggen jullie van:wrote:Ben opzoek naar de goedkoopste prepaid telefoon waar whatsapp op kan, en die dus wi-fi heeft. dat is mijn enige eis.
iemand tips?
http://www.vodafone.nl/shop/telefoon/pr ... u52000132/
Heb nu ook vodafone dus kan gewoon mijn eigen nummer houden.
wrote:Jespervo94 heeft gereageerd op jouw reactie op Skrillex at Puerto Rico:
Ik zeg doenwrote:Wat zeggen jullie van:wrote:Ben opzoek naar de goedkoopste prepaid telefoon waar whatsapp op kan, en die dus wi-fi heeft. dat is mijn enige eis.
iemand tips?
Kut reclamewrote:Ik zeg doenwrote:Wat zeggen jullie van:wrote:Ben opzoek naar de goedkoopste prepaid telefoon waar whatsapp op kan, en die dus wi-fi heeft. dat is mijn enige eis.
iemand tips?

http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/HTC-Desi ... c_desire_swrote:Wat zeggen jullie van:wrote:Ben opzoek naar de goedkoopste prepaid telefoon waar whatsapp op kan, en die dus wi-fi heeft. dat is mijn enige eis.
iemand tips?
Ik vond dit wel een mooie deal
Maar met een abonnement ben je alsnog een stuk goedkoper uit dan met prepaid?wrote:Das met abbonement
Zolang je internet hebt, kan het.wrote:Maar kan dat? Gaat Whatsapp nie via 3G?
wrote:Zolang je internet hebt, kan het.wrote:Maar kan dat? Gaat Whatsapp nie via 3G?
Alleen Ping gaat via een blackberry abbo.
Vrije dagen zijn fijn, op 1 dag na, de laatste dag...
Ja precies. Anders word het me echt veeels te duur. Heb nog geen werk dus...
Zo, de dag eindigt al weer vroeg voor mij.. Lekker m'n bedje opzoeken, morgen mag ik er weer om half 7 uit
Hello reality.. Byebye goodlife.
Weltrusten HT!
Weltrusten HT!
Dan nog zou ik voor een sim only abbo gaan van 7 euro ofzo. Dan ben je een stuk goedkoper uit dan telkens een prepaid kaartje kopen en bespaar je een hoop gedoewrote:oh ok dan zou ik dat ook doen jawrote:Zolang je internet hebt, kan het.wrote:Maar kan dat? Gaat Whatsapp nie via 3G?geen abbo nodig
ben naar bedje toe. morgen vroeg eruit. tot morgen.
E
jow, wie wil mee naar renesse? week van 14 t/m 24 juli?
zowel vrouwlijk als mannelijk medemens welkom?
Kan je wel op komen zoeken, kom daar vaak genoegwrote:jow, wie wil mee naar renesse? week van 14 t/m 24 juli?
Ja joh ik ga wel mee man. Wat zijn de kosten?wrote:jow, wie wil mee naar renesse? week van 14 t/m 24 juli?
E
130 ppwrote:Ja joh ik ga wel mee man. Wat zijn de kosten?wrote:jow, wie wil mee naar renesse? week van 14 t/m 24 juli?