Slechtste investering die je kan maken een nieuwe auto.
idd behalve als het een klassieker iswrote:Slechtste investering die je kan maken een nieuwe auto.
idd behalve als het een klassieker iswrote:Slechtste investering die je kan maken een nieuwe auto.
Werk op het moment al een aantal jaren bij een bedrijf, maar met mijn functie heb ik niet 40u aan werk zeg maarwrote:Hoezo niet?wrote:Vanaf 8 April, 20 weken vakantie. Wil graag 40u in de week werken maar dat gaat niet
Je kan proberen bij een groot magazijn ofzo?
Ik doe vakantiewerk bij VDL Parts, altijd orders pikken etc... verdien er goed mee
deze vakantie maar 3 weken omdat restaurant zolang dichtgaat
maar 120 uur, 1200 euro
Idd, weet precies hoe ze dr uit ziet.wrote:Als je dr uiterlijk nog een beetje weet ben je met ene half uurtje klaarwrote:Succes 114 hits op Hyveswrote:We weten dat het meisje die gister spullen gejat heeft uit onze kleedkamer kim heet. En dat ze waarscheinlijk uit Deventer komt. Dat wordt hyves doorspitten als ik tijd heb.
Die klootzak moet sws aangehouden worden!
zoek er nog 1 of anders 2 baantjes bij... kun je uren zat maken lijkt mewrote:Werk op het moment al een aantal jaren bij een bedrijf, maar met mijn functie heb ik niet 40u aan werk zeg maarwrote:Hoezo niet?wrote:Vanaf 8 April, 20 weken vakantie. Wil graag 40u in de week werken maar dat gaat niet
Je kan proberen bij een groot magazijn ofzo?
Ik doe vakantiewerk bij VDL Parts, altijd orders pikken etc... verdien er goed mee
deze vakantie maar 3 weken omdat restaurant zolang dichtgaat
maar 120 uur, 1200 euro. Zou er nooit weg willen
je moet het zeggen als je wilt dat we op dit is niet oke gaan klikken hehwrote:Idd, weet precies hoe ze dr uit ziet.En die kerel ook. Dus dat moet lukken.
Klopt, enigste voordeel is weinig klachten wss. En garantie.wrote:Slechtste investering die je kan maken een nieuwe auto.
Dan ga ik naar de politie en dan zeg ik: Ladies & Gentleman, We got them!wrote:je moet het zeggen als je wilt dat we op dit is niet oke gaan klikken hehwrote:Idd, weet precies hoe ze dr uit ziet.En die kerel ook. Dus dat moet lukken.
wrote:Klopt, enigste voordeel is weinig klachten wss. En garantie.wrote:Slechtste investering die je kan maken een nieuwe auto.
maar de waarde gaat ZOOO veel omlaag, na een paar jaar al.
Voordelen nieuwe auto:wrote:Klopt, enigste voordeel is weinig klachten wss. En garantie.wrote:Slechtste investering die je kan maken een nieuwe auto.
wrote:wrote:Klopt, enigste voordeel is weinig klachten wss. En garantie.wrote:Slechtste investering die je kan maken een nieuwe auto.
Paar jaar al? Na 1 jaar al en aangezien hij een franse auto heeft gekocht werkt dat ook niet in zijn voordeel.
wrote: Voordelen nieuwe auto:
- duur (wat is hier een voordeel aan?)
Nadeel:
- verminderde waarde
Voordelen 2e hands auto:
- Goedkoop
- Ingereden, mss nieuwe dingen erin
- Geld dat je bespaard van dit door geen nieuwe te kopen is voor benzine, beurten en reparatie (valt ECHT wel mee, benzine koop je zoiezo al?)
Nadelen:
- weet nooit wat er mee aan de hand is of er mee gebeurt is (kwestie van 1x volledig na laten kijken door onpartijdig persoontje, heb ik ook gedaan)
- geen garantie
- wegen en voertuigbelasting
- kan er in theorie elke moment mee uitscheien
+1wrote: En als beginnersauto zou ik al nooit een nieuwe auto kopen. Wat is je nu schade rijd? Dan ben je een fortuin kwijt
vooral als je student bent.
Een goede 2e hands is zo op de kop te tikken, je moet er alleen verstand van hebben.
Hoe kan dat een voordeel zijn? Duur...wrote:
Voordelen nieuwe auto:
- Garantie
- 2 jaar geen wegen en voertuig belasting
- minder kans op mankementen indien dat zie 1e puntje
- duur
Nadeel:
- verminderde waarde
hier krijg je ALTIJD mee te maken. je gaat toch niet zeggen dat je elke keer een nieuwe auto koopt?wrote: Nadelen:
- weet nooit wat er mee aan de hand is of er mee gebeurt is
- geen garantie
Precies! En pappie en mammie zullen ook niet elke keer geld in het handje blijven duwen dus ik zou vast beginnen met sparen voor de volgende autowrote:hier krijg je ALTIJD mee te maken. je gaat toch niet zeggen dat je elke keer een nieuwe auto koopt?wrote: Nadelen:
- weet nooit wat er mee aan de hand is of er mee gebeurt is
- geen garantie
je zal toch een keer de risico moeten nemen om een occasion te kopen..
probeer wel altijd met iemand te praten die hier veel verstand van heeft.
en er zijn zat tweedehandse auto's die mooier en goedkoper zijn (ouwe 3-serie ('92 fzo)/oude Quattro Coupé)