Lenny Dee - Strike heet dat, lekker plaatje inderdaadwrote:zoiezo is nummer 19tje lekker
of is dat 18 met
Strike like a mf, strike like a mf.... music in my vein, vei-ei-eieieiei-ein music in my vein?
wrote:Gefeliciteerd
Thanks!wrote:Gefeliciteerd
Bohhhhhh die gaat hardwrote:Lenny Dee - Strike heet dat, lekker plaatje inderdaadwrote:zoiezo is nummer 19tje lekker
of is dat 18 met
Strike like a mf, strike like a mf.... music in my vein, vei-ei-eieieiei-ein music in my vein?
Of beter gezegd, The Sickest Squad feat. Lenny Dee - Strike. En dat is een knallertje eerste klas.
View on YouTube
View on YouTube
G
TSS sowieso +1
Zooooo we zijn weer thuis. Fotoshoot is klaar en FOCKING gruwelijk geworden. Check m'n profielfoto op facebook maar 
Voor degene die mij niet op het smoelenboek hebben: Julian Jonker
Voor degene die mij niet op het smoelenboek hebben: Julian Jonker
wrote: View on YouTube
Ja, jou heb ik wel op fb.
Trouwens, was net ff Drokz - This Ain't No Disco aan het luisteren, teringgggggg

Trouwens, was net ff Drokz - This Ain't No Disco aan het luisteren, teringgggggg
Moet bekennen dat ik niet veel van ze heb. Zelfs de Strike EP nietwrote:TSS sowieso +1
G
dan moet je et album Pure Sickcore van hun es horen, die is geniaalwrote:Moet bekennen dat ik niet veel van ze heb. Zelfs de Strike EP nietwrote:TSS sowieso +1Komt nu verandering in. Heb alleen Check Out the Sound EP, en The Sickest Squad & Frazzbass - Street Fighter.
Kan je die nog ergens downloaden, ehm ik bedoel kopen? 
Dat is (zie ik nuwrote:dan moet je et album Pure Sickcore van hun es horen, die is geniaalwrote:Moet bekennen dat ik niet veel van ze heb. Zelfs de Strike EP nietwrote:TSS sowieso +1Komt nu verandering in. Heb alleen Check Out the Sound EP, en The Sickest Squad & Frazzbass - Street Fighter.
Oja?? Volgens mij niet hoor...wrote:Ja, jou heb ik wel op fb.
Sander Mares ben jij toch?? Die heb ik niet als vriend
Toch niet, eerst wel 
Last edited by Unknown on , edited 1 time in total.
En dit zie je dus bij iedereen. Eerst vinden ze industrial niks aan en steeds meer komt het.wrote:Ja cd 2 is Industrial, cd 1 mainstream. Eerst vond ik cd 2 geen ruk aan, maar Industrial begint me wel steeds meer te bevallen
Het is nog steeds wachten tot die dag bij Hardcoresjors is aangebroken
G
welke cd?
Ik kom trouwens nu pas achter dat ik mij morgen super voor lul ga zetten! We doen met de Playback show bij voetbalclub LMFAO - Sexy and I Know It . We doen die clip na dus dat wordt in de slipjes en in mijn geval een boradstring. (heb ik gekregen bij mijn verjaardag)
Alsie eenmaal bij die stage staat op Masters komt alles goed.wrote:En dit zie je dus bij iedereen. Eerst vinden ze industrial niks aan en steeds meer komt het.wrote:Ja cd 2 is Industrial, cd 1 mainstream. Eerst vond ik cd 2 geen ruk aan, maar Industrial begint me wel steeds meer te bevallen
Het is nog steeds wachten tot die dag bij Hardcoresjors is aangebroken
Klinkt...leuk. Film het ffwrote:Ik kom trouwens nu pas achter dat ik mij morgen super voor lul ga zetten! We doen met de Playback show bij voetbalclub LMFAO - Sexy and I Know It . We doen die clip na dus dat wordt in de slipjes en in mijn geval een boradstring. (heb ik gekregen bij mijn verjaardag)
S
Op een ander forum:

wrote:@Stefan: je kan de bpm veranderen bij eigenschappen van het liedje op je pc.
Het zal waarschijnlijk wel gefilmd worden! Dus op YouTube komt het denk ik welwrote:Klinkt...leuk. Film het ffwrote:Ik kom trouwens nu pas achter dat ik mij morgen super voor lul ga zetten! We doen met de Playback show bij voetbalclub LMFAO - Sexy and I Know It . We doen die clip na dus dat wordt in de slipjes en in mijn geval een boradstring. (heb ik gekregen bij mijn verjaardag)
Ja zo kun je het ook noemenwrote:Tilburgse kruidenbitter toch?
I lol'd big time.wrote:Op een ander forum:
wrote:@Stefan: je kan de bpm veranderen bij eigenschappen van het liedje op je pc.
Link ons for surewrote:Het zal waarschijnlijk wel gefilmd worden! Dus op YouTube komt het denk ik welwrote:Klinkt...leuk. Film het ffwrote:Ik kom trouwens nu pas achter dat ik mij morgen super voor lul ga zetten! We doen met de Playback show bij voetbalclub LMFAO - Sexy and I Know It . We doen die clip na dus dat wordt in de slipjes en in mijn geval een boradstring. (heb ik gekregen bij mijn verjaardag)